Je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Salatrel het volgende:
Ja zo kom ik bij de halve SC op de koffie
Welke trajecten doe je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Salatrel het volgende:
Ja zo kom ik bij de halve SC op de koffie
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw duckface lijkt op een kringspier lol
in principe mag ik het hele land door maar vandaag kom ik niet verder dan ongeveer eennhalf uur bij roffa vandaanquote:
Zit je wel eens tussen Amsterdam en Almere?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in principe mag ik het hele land door maar vandaag kom ik niet verder dan ongeveer eennhalf uur bij roffa vandaan
Lekker in sprintertjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in principe mag ik het hele land door maar vandaag kom ik niet verder dan ongeveer eennhalf uur bij roffa vandaan
nee dat is zo druk dan sta ik meestalquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zit je wel eens tussen Amsterdam en Almere?
Echt waar? Ik vind het juist heel rustig in de spitsuren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee dat is zo druk dan sta ik meestal
nee er zit ook 1 IC in de dienst vandaag. Helemaal van roffa naar Gouda. Dat is toch ff 20 minuutjesquote:
BOKS!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwensmaak van dWc toch oprecht (hihaho CY) beter dan wat jij post, melkflessen of halve mannen. Voor de rest gaat dit niet op nee
Deze manquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oneens. dWc post betere chicks.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Chai het volgende:
Hebben die dames van Krio altijd supermooie handen of zo dan? Fas houdt iig wel van tieten en die ontbreken van een beetje bij zijn dames.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, had vorige topic nog open!
[..]
BOKS!![]()
[..]
Deze man! Heb liever Vas en EBAH in m'n #team dan Fas, just sayin'
.
Kri-Kri.
Rape facequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Die gemene vieze glimlach op het eind.
quote:
Hoezo?quote:
Gewoon, ander modelletje en haarkleur dan normaalquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo?Mooie lichaam, leuk koppie en schattig lachje.
Ik ben een autist, je laat me een beetje in de war raken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, ander modelletje en haarkleur dan normaal
169. Niks mis mee en zeker niet te lang.quote:
Had haar veel langer geschatquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
169. Niks mis mee en zeker niet te lang.
Zie je wel. Spuit je al je eiwitten van gisteren er weer uit.quote:
Ohja. Vanochtend was ik al verbaasd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je wel. Spuit je al je eiwitten van gisteren er weer uit.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ohja. Vanochtend was ik al verbaasd.
Kwam echt serieus veel zaad uit.quote:
Chai be likequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kwam echt serieus veel zaad uit.![]()
Bahquote:
Idd gespleten haarpunten ookquote:
Ligt eraan, kan best leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter dan een gespeleten persoonlijkheid hehehe
Ik heb een appelbanaanbrintamilkshakequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt eraan, kan best leuk zijn.
God ik heb zin in een bloody mary en ik heb NIKS van de ingredienten in huis
Zo lekker die ijsjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Over gesleten gesproken, zin gekregen in dit ijsje.
[ afbeelding ]
Ook lekker. Op de appel na dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een appelbanaanbrintamilkshake
Ja nogal jaquote:
Dubbellikkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Koud, is warm lekker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo lekker die ijsjes
[..]
Ook lekker. Op de appel na dan.
Warm of koud?
[..]
Ja nogal ja
Denk het wel, maar heb je dan die brinta om te drinken of normale? Want die bindt toch niet als je hem koud drinkt?quote:
Gelukkig heb je qua ijsjes wel smaak, want een cocktail op basis van tomatensap weiger ik te drinkenquote:
Die dingen hebben een naamquote:
Brinta met pindakaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk het wel, maar heb je dan die brinta om te drinken of normale? Want die bindt toch niet als je hem koud drinkt?
Beetje pindakaas erdoor is ook echt lekker.
Normale. Kan glas in de magnetron?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk het wel, maar heb je dan die brinta om te drinken of normale? Want die bindt toch niet als je hem koud drinkt?
Beetje pindakaas erdoor is ook echt lekker.
Je pener Here Jezus noemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brinta met pindakaas! Wat een wansmaak, jij hebt de Here Jezus nodig
![]()
.
Haha wist je dat niet? Ik vond die groene en rode altijd het lekkerstquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je qua ijsjes wel smaak, want een cocktail op basis van tomatensap weiger ik te drinken.
[..]
Die dingen hebben een naam!
Oh is echt zo ontzettend lekker he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je qua ijsjes wel smaak, want een cocktail op basis van tomatensap weiger ik te drinken.
Pindakaas + banaan smaakt altijd goed, dan proef je die brinta bijna niet meer maar who cares.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brinta met pindakaas! Wat een wansmaak, jij hebt de Here Jezus nodig
![]()
.
Breekijsjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dan drijven er toch gewoon van die korrels doorheen? Net als havermout, is koud ook echt gewoon melk met rotzooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Normale. Kan glas in de magnetron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zo zwaar dat hij het water omlaag duwt waardoor ik technisch gezien op water kan lopenquote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha wist je dat niet? Ik vond die groene en rode altijd het lekkerst
Ik durf nooit een cocktail te bestellen voor eventuele imagoschade, maar ik zou er zoveel willen proberen hèquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh is echt zo ontzettend lekker he.
Maar ik zou ook wel eens een old fashioned willen, nooit gehad maar het klinkt zo lekker en ziet er ook god uit. Heb gewoon zin in een cocktail, maar geen frisse zoals een cosmopolitan ofzo.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Modus het volgende:
Inb4 'mijn banaan in jouw pindakaas'.Wauw zou echt bij niemand op zijn gekomen en nu moeten we allemaal met deze vieze gedachte lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Je moet gewoon weten welke je moet bestellen. Old Fashioned mag je zeeeeker wel drinken als man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik durf nooit een cocktail te bestellen voor eventuele imagoschade, maar ik zou er zoveel willen proberen hè.
http://www.refinedguy.com(...)barrassing-yourself/quote:2 oz bourbon whiskey
2 dashes Angostura® bitters
1 splash water
1 tsp sugar
1 maraschino cherry
1 orange wedge
Kan er niks aan doen.. Moet gewoon een chick hebben met wie ik kan matten en daarna haat-seks mee kan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef Robophatt het volgende:
Ik weet het niet ik vind het allemaal nogal storend.
Zo klinkt het al een stuk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.. Moet gewoon een chick hebben met wie ik kan matten en daarna haat-seks mee kan hebben.
Mur is een aanrader.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb overigens nog 3 dagen om een date te vinden voor oud en nieuw zodat ik niet de enige single benGodver wordt nog moeilijk dit, heb nog nooit eerder iemand ontvoerd en moet maandag en dinsdag werken.
Ik heb nog een vriend in de aanbieding, loyaal, een gentleman en politiek geëngageerd. Hij heet 2NutZ.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb overigens nog 3 dagen om een date te vinden voor oud en nieuw zodat ik niet de enige single benGodver wordt nog moeilijk dit, heb nog nooit eerder iemand ontvoerd en moet maandag en dinsdag werken.
Ben een beetje bang voor Mur, hij is van het internet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mur is een aanrader.Knap, heeft geld en een lange piemol.
Zelfde verhaal, al vind ik nootjes iets minder eng.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriend in de aanbieding, loyaal, een gentleman en politiek geëngageerd. Hij heet 2NutZ.
Ik heb een paar keer gechilled met Mur. Je hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor Mur, hij is van het internet.
[..]
Zelfde verhaal, al vind ik nootjes iets minder eng.
Misschien toch maar uit vanavond
Wel bazenchicklogica, ik heb geen date, dus ik ga met tegenzin uit vanavond om er één te scoren. Nice.quote:
Ja, maar dit komt dus van jou en jouw seksuele voorkeur geeft satan nachtmerriesquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gechilled met Mur. Je hoeft nergens bang voor te zijn.Chille gast is het.
Kan het altijd proberen he, al lijkt het me moeilijk om iemand te vinden die zijn plannen voor oud en nieuw afzegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel bazenchicklogica, ik heb geen date, dus ik ga met tegenzin uit vanavond om er één te scoren. Nice.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar dit komt dus van jou en jouw seksuele voorkeur geeft satan nachtmerries
Moet wel lukken toch, heb zelf ook pas gister definitief mijn plannen voor O&N gesmedenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen he, al lijkt het me moeilijk om iemand te vinden die zijn plannen voor oud en nieuw afzegtZou wel echt baas zijn als het lukt.
Geloof ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar even zonder grappen. Mur is echt een chille gozer in real.Liever neem je Mur mee als date dan zo'n kneus uit een club.
Mur neukt je wel in vorm.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel hoor
Ja pff, in de stad kom je inderdaad weinig soeps tegen over het algemeen. Ben ook niet meer zo in vorm, ben sinds de zomer ontzettend braaf geweest.
Heb nog wel wat leuks in de kast hangen hihoeha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch, heb zelf ook pas gister definitief mijn plannen voor O&N gesmeden.
Een homo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb nog wel wat leuks in de kast hangen hihoeha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Een homo?Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
ripquote:
Vanaf hier verpest je het echt gigantisch, waardeloze wingman ben je ookquote:
Een hengelquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar dan ga je O&N vieren met iemand die je 3 dagen 'kent'?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HAHA, Modus denkt kans te hebben. Mooi ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar dan ga je O&N vieren met iemand die je 3 dagen 'kent'?
Ze wil Mur sowieso maar ze durft het niet. Als ze niet zo braaf was geweest had ze allang Mur's nummer gevraagd. Dm maar voor nummer van Mur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf hier verpest je het echt gigantisch, waardeloze wingman ben je ook.
[..]
Een hengel?
Ja, wordt tijd om eens uit de comfortzone te stappenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
En aas ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf hier verpest je het echt gigantisch, waardeloze wingman ben je ook.
[..]
Een hengel?
Anders kan je het altijd via FOK! proberen, wel makkelijk scoren danquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Het is ook helemaal geen slecht idee, je hebt weinig te verliezen tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, wordt tijd om eens uit de comfortzone te stappenWeet ik veel, beter dan in m'n eentje tussen allemaal stelletjes te zitten. Het klonk als een goed idee.
Gaat echt tegen al m'n principes inquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd via FOK! proberen, wel makkelijk scoren danAlleen is de kans wel groot dat je met een weirdo zit opgescheept
Ja dat was mijn insteek ook. Ook al zijn zij allemaal van 'jaaa maakt toch niet uit blablabla'quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen slecht idee, je hebt weinig te verliezen toch. Beter dan als een soort 5e wiel fungeren.
Boeiend al zijn die stelletjes allemaal met elkaar bezig, heb je meer tijd voor fok.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen slecht idee, je hebt weinig te verliezen toch. Beter dan als een soort 5e wiel fungeren.
Zou nog eerder een zeester in m'n anus douwen terwijl ik een kip swaffel, maar een O&N date op FOK! scorenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd via FOK! proberen, wel makkelijk scoren danAlleen is de kans wel groot dat je met een weirdo zit opgescheept
Eerste topic van 2014 openenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend al zijn die stelletjes allemaal met elkaar bezig, heb je meer tijd voor fok.
Tinderdate :'_______)quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Gaat echt tegen al m'n principes in Hoewel ik binnenkort wel een tinderdate heb en dat is eigenlijk nog veel verschrikkelijker
Dis gonna be a gud yerr.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eerste topic van 2014 openen![]()
Of gewoon keihard karaoke zingen.
'AAAAAAAALLL BYYYY MYYYSEEEELLLLF'
Ja ik weet hetquote:
Tegenwoordig zit iedereen op Tinder, ken bijna geen mensen die er niet op zitten dus zo raar is het niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat echt tegen al m'n principes inHoewel ik binnenkort wel een tinderdate heb en dat is eigenlijk nog veel verschrikkelijker
![]()
[..]
Ja dat was mijn insteek ook. Ook al zijn zij allemaal van 'jaaa maakt toch niet uit blablabla'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nog eerder een zeester in m'n anus douwen terwijl ik een kip swaffel
Zeggen ze ook gewoon uit beleefdheid natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ook al zijn zij allemaal van 'jaaa maakt toch niet uit blablabla'
Hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nog eerder een zeester in m'n anus douwen terwijl ik een kip swaffel, maar een O&N date op FOK! scoren. Nee.
Go Roboquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja had het een keer geinstalleerd toen ik me verveelde en ik ben echt goed in vleeskeuren dus ja. Liep uit de hand.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen op Tinder, ken bijna geen mensen die er niet op zitten dus zo raar is het niet hoor
Watquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen op Tinder, ken bijna geen mensen die er niet op zitten dus zo raar is het niet hoor
Rondcruisen in A'dam. Museum-, Leidse-, Rembrandt en Waterlooplein en omstrekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaWat ga jij doen met oud en nieuw dan?
In Eindhoven NYE?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet hetgodverdomme. Waarschijnlijk haak ik af omdat ik sociaal incapabel ben
Deze man weetquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rondcruisen in A'dam. Museum-, Leidse-, Rembrandt en Waterlooplein en omstreken. Jij dan?
Ja, afschuwelijk is datquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeggen ze ook gewoon uit beleefdheid natuurlijk. Ongewild in zo'n positie zitten is strontvervelend.
Net als in de filmquote:
Dat is echt het allermooiste wat er is man, ook met Koninginnedagquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Fles drank en jonko erbij.
Nein O&N is een thuiswedstrijd.quote:
Dus dat hequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is echt het allermooiste wat er is man, ook met Koninginnedag. Alleen maar genieten
.
Nice, nog naar een feestje of club? Ik weet het niet, heb het aan m'n vriendinnen over gelaten. Ik hoor morgen wel wat het plan is, waarschijnlijk eerst naar Rotterdam om vuurwerk te bekijken en daarna ergens naar een feestje of ietsquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rondcruisen in A'dam. Museum-, Leidse-, Rembrandt en Waterlooplein en omstreken. Jij dan?
Je gaat toch geen foklimbo daten nu he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nein O&N is een thuiswedstrijd.
Ja ken ook al genoeg mensen die daar mee gedate hebben, maar ik loop ze liever tegen het lijf eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Srsly, vriendinnen en collega's. Gewoon de meerderheid die ik ken heeft Tinder.
Ies haram.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Srsly, vriendinnen en collega's. Gewoon de meerderheid die ik ken heeft Tinder.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ken ook al genoeg mensen die daar mee gedate hebben, maar ik loop ze liever tegen het lijf eerlijk gezegd.
Een keer lettelrijk meegemaakt met een jongen die dezelfde naam had als ik. Was echt de mooiste avond van m'n leven. Die was gewoon echt perfectAlleen even later was hij getrouwd dus ik weet niet of dat zo perfect was.
Ik date helemaal niemand van FOK! Kan ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je gaat toch geen foklimbo daten nu he?
Goedzo, je bent nog redelijk " gezond " bij geest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik date helemaal niemand van FOK! Kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Is toch spannend als ze getrouwd zijn? Het is nog steeds een droom van mij om een getrouwde vrouw te ballen en erna haar man met haar telefoon te bellen om te zeggen dat ik zijn sletje in der reet heb genomen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ken ook al genoeg mensen die daar mee gedate hebben, maar ik loop ze liever tegen het lijf eerlijk gezegd.
Een keer lettelrijk meegemaakt met een jongen die dezelfde naam had als ik. Was echt de mooiste avond van m'n leven. Die was gewoon echt perfectAlleen even later was hij getrouwd dus ik weet niet of dat zo perfect was.
Ja, ik heb hetzelfde. Oh godquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En provincialen niet te vergetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus dat heMet Koninginnedag al die gekke toeristen. Fucking grappige shit altijd.
Nee, bewust niet, is me altijd veel te druk en overpriced op die dagquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Nice, nog naar een feestje of club? Ik weet het niet, heb het aan m'n vriendinnen over gelaten. Ik hoor morgen wel wat het plan is, waarschijnlijk eerst naar Rotterdam om vuurwerk te bekijken en daarna ergens naar een feestje of iets
Heel huwelijk kapot gemaakt, wat een kutwijf.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Oh godDus hij was vreemd gegaan met jou?
Ik heb geen idee. Het was een beetje een magische avond want we hadden pillen op en toen liep ik tegen hem aan en hij had ook gebruikt en waren we allebei van wauwquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Oh godDus hij was vreemd gegaan met jou?
Ja wat nouquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee, bewust niet, is me altijd veel te druk en overpriced op die dag. En wat ik hierboven al zei, er gebeurt teveel moois om onopgemerkt aan je voorbij te laten gaan in m'n eigen stad
.
Roffa btw. ntm pls
Nou huwelijken nog nooitquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel huwelijk kapot gemaakt, wat een kutwijf.
Ik wilde het niet zeggen. Roffa.quote:
Is zijn probleem niet die van haarquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel huwelijk kapot gemaakt, wat een kutwijf.
Haha fout zeg, zag je niet dat hij trouwring om had?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het was een beetje een magische avond want we hadden pillen op en toen liep ik tegen hem aan en hij had ook gebruikt en waren we allebei van wauwbleken we ook nog dezelfde naam te hebben dus toen wash et helemaal chaos. Naja het is wel even ter sprake gekomen of we een relatie hadden en we hadden allebei zoiets van dat we wel met iemadn bezig waren maar het stelde niet veel voor. Bij hem blijkbaar wel
Niet weten dat mannen die alleen dragen als mevrouw erbij is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha fout zeg, zag je niet dat hij trouwring om had?
Nee, ik trek wel vaak bezette mannen aan maar doe er niks mee. Heb je niks aan zulke mensenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ben jij ook zo'n home-wrecker?
Had hij niet, hij is een paar maanden na die avond dus getrouwdquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha fout zeg, zag je niet dat hij trouwring om had?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet weten dat mannen die alleen dragen als mevrouw erbij is.
Siervuurwerk is wel vet ja, beter dan die hartverzakking-veroorzakende knal die ik nu hoor, as we speakquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja wat nouAmsterdam is te ver voor mij, en bij Rotterdam @ erasmusbrug heb je echt mooi vuurwerk. Niks mis met roffa
Bekend probleem jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik trek wel vaak bezette mannen aan maar doe er niks mee. Heb je niks aan zulke mensen
Oh zo..ja zal wel dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had hij niet, hij is een paar maanden na die avond dus getrouwdNeem aan dat hij die relatie toen wel al had want anders zou het wel erg sne lgegaan zijn.
Haha ja ik schrik me nu ook elke keer rot door die knallen gvdquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Siervuurwerk is wel vet ja, beter dan die hartverzakking-veroorzakende knal die ik nu hoor, as we speak.
Heb je gelijk in maar soms kan het wel leuk zijn. Vorig jaar een Cobra tussen een paar vuilniszakken gegooid in alle drukte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Siervuurwerk is wel vet ja, beter dan die hartverzakking-veroorzakende knal die ik nu hoor, as we speak.
Op FOK! heb je wel de garantie dat ze bijna altijd single zijn. Ik noem een Braddie, een Dima, een Modus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bekend probleem jaALTIJD bezet gewoon, ga weg.
Ja stom is dat het, vind het altijd zo lullig voor die vriendinnen. Als die eens wisten...heb ook wel eens met een jongen gedate en dat hij achteraf pas vertelde dat hij een vriendin hadquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bekend probleem jaALTIJD bezet gewoon, ga weg.
Wesh denken ze is Gazastrook a oulehquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik schrik me nu ook elke keer rot door die knallen gvd
Ja, true. Uiteindelijk toch altijd last minute nog een pakje knalzooi via-via scoren waarmee ik 2 wijken verder het servies in de kast kan laten trillen alsof Vas op blote voeten in huis looptquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar soms kan het wel leuk zijn. Vorig jaar een Cobra tussen een paar vuilniszakken gegooid in alle drukte.
Hahahahaha godver. Hardop.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wesh denken ze is Gazastrook a ouleh.
[..]
Ja, true. Uiteindelijk toch altijd last minute nog een pakje knalzooi via-via scoren waarmee ik 2 wijken verder het servies in de kast kan laten trillen alsof Vas op blote voeten in huis loopt.
Vrouwen die je op eens weer willen als je een vriendin hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja stom is dat het, vind het altijd zo lullig voor die vriendinnen. Als die eens wisten...heb ook wel eens met een jongen gedate en dat hij achteraf pas vertelde dat hij een vriendin had
Andersom wel 's gehad dat een chick (ex-scharrel) me weer wou toen d'r vriend van dat moment op vakantie wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen die je op eens weer willen als je een vriendin hebt.
Dat is dan weer niet erg. Wel voor die vriend dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Andersom wel 's gehad dat een chick (ex-scharrel) me weer wou toen d'r vriend van dat moment op vakantie was.
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen die je op eens weer willen als je een vriendin hebt.
Wat een slet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Andersom wel 's gehad dat een chick (ex-scharrel) me weer wou toen d'r vriend van dat moment op vakantie was.
Net of jij geen slet bent.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet erg. Wel voor die vriend dan.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Schijnheilig mocrotje
[ afbeelding ]
Wow echtquote:
quote:
Gamster?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo'n meisje. Ze lijkt op een gamster.
Oooh hamtaro. Die mocro disst je gewoon. Zou het niet pikken.quote:
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oooh hamtaro. Die mocro disst je gewoon. Zou het niet pikken.
ze hebben ook vaak last van hun heup en een kunstgebitquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat me trouwens ook vaak opvalt, Nederlandse oma's hebben vaak een baard. Van enkele grijze haartjes op de kin tot echt een bosje haar
.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moest door 'hamster' denken aan dit voorval wat zich vanmiddag in AH afspeelde: KLB / Marokkaanse vrouw met snor.
(srs, no lie)
Ja is normaal, iets met de overgang.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat me trouwens ook vaak opvalt, Nederlandse oma's hebben vaak een baard. Van enkele grijze haartjes op de kin tot echt een bosje haar
.
Dat is niet normaal, vrij weinig vrouwen hebben zodanige gezichtsbeharingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja is normaal, iets met de overgang.
Is onzin denk ik? Als je alcoholische waren scant als caissière staat de minimale geboortedatum op je scherm.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:43 schreef Chai het volgende:
KLB / ID kaart in de supemarkt
Nog nooit gezien dit?
Damn right.quote:
Ja, en mooie voeten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Chai het volgende:
Hebben die dames van Krio altijd supermooie handen of zo dan?
Het overgrote deel zal er waarschijnlijk ook wel wat aan doen hequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is niet normaal, vrij weinig vrouwen hebben zodanige gezichtsbeharing.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het overgrote deel zal er waarschijnlijk ook wel wat aan doen he.
Toen was het ook aan haar kop te zien? want volgens mij is ze altijd nog best wel fors.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd de neiging die pics uit de 1e FOK!.rar te posten, waar ze nog 140+ kg oid woog.
Shit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd de neiging die pics uit de 1e FOK!.rar te posten, waar ze nog 140+ kg oid woog.
Zou me niets verbazen als ze qua gewicht letterlijk gehalveerd isquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen was het ook aan haar kop te zien? want volgens mij is ze altijd nog best wel fors.
Wat? Sowieso 120 manquote:
quote:
Vast niet. Anders zou ze toch niet altijd enkel van die wanhopig gecropte foto's posten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze qua gewicht letterlijk gehalveerd is.
True, goed punt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast niet. Anders zou ze toch niet altijd enkel van die wanhopig gecropte foto's posten?
Hahaha, deze 4 zinnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb wel gehoord dat redheads crazy zijn in bed. Ze is ook nog eens chubbs dus waarschijnlijk ook emotioneel instabiel. Precies zoals ik ze wil.Alleen moet ze geen vreemde tietjes hebben.
Vraag het Mur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb wel gehoord dat redheads crazy zijn in bed. Ze is ook nog eens chubbs dus waarschijnlijk ook emotioneel instabiel. Precies zoals ik ze wil.Alleen moet ze geen vreemde tietjes hebben.
Heeft Mur haar gedaan ja? Dan hoeft het sowieso niet meer, wil geen aids.quote:
Nee, gewoon een psycho redhead.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heeft Mur haar gedaan ja? Dan hoeft het sowieso niet meer, wil geen aids.
Chubby staat gelijk aan emotioneel instabiel zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wil je zeggen dat jij emotioneel stabiel bent?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chubby staat gelijk aan emotioneel instabiel zijn?
Beantwoord m'n vraag eens gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij emotioneel stabiel bent?
Dat was duidelijk een ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beantwoord m'n vraag eens gewoon
Wow, impulsief type jij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso instabiel. Ik durf het tenminste toe te geven. [ afbeelding ]
Somsquote:
Ben trots op jequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso instabiel. Ik durf het tenminste toe te geven. [ afbeelding ]
Dankjequote:
Ruil in voor rosé en in 3.. 2.. 1..quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze combi
Noo G. KC Tea.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ruil in voor rosé en in 3.. 2.. 1..
Lang leve sherlockquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Nee integendeel, hij heeft de politie gebeld toen hij een verdacht figuur in een nette buurt op een speelplaats raar zag doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lang leve sherlockPanzer and the Real Girl
Maar hoe is het hier, is Mur nog een brute bijlmoord begaan tijdens kerst?
Oh weinigquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb weinig redheads gedaantrekt me niet zo
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef Chai het volgende:
Als ze in beweging blijven en jou genoeg afleiden dan ziet die spikkelhuid er misschien minder vunzig uit.
Mi kanki wat ging dat nergens overquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee integendeel, hij heeft de politie gebeld toen hij een verdacht figuur in een nette buurt op een speelplaats raar zag doen.
Sproeten zijn leuk!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weinig
Maar klopt mijn hypothese wel?
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weinig
Maar klopt mijn hypothese wel?
[..]
Ik zie mijn sproetjes altijd wel als een selling point. Maar then again, ik zit ook niet zo onder dat het lijkt alsof ik nooit uit de mazelen gegroeid ben, wie weet maakt dat verschil.quote:
Jij hebt ze toch niet op je armen en zo?quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie mijn sproetjes altijd wel als een selling point. Maar then again, ik zit ook niet zo onder dat het lijkt alsof ik nooit uit de mazelen gegroeid ben, wie weet maakt dat verschil.
een paar kan wel, maar vol vind ik naarquote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie mijn sproetjes altijd wel als een selling point. Maar then again, ik zit ook niet zo onder dat het lijkt alsof ik nooit uit de mazelen gegroeid ben, wie weet maakt dat verschil.
Nee, vooral op m'n neus en m'n wangen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt ze toch niet op je armen en zo?
Zie je toch niks meer van als er zaad op ligt.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vooral op m'n neus en m'n wangen.
Ja dat is leuk. En ook niet gelijk zo'n spikkelbom.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echte drankorgels die boeren, zie het zo.quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef Chai het volgende:
Er zat paardenlikeur in het kerstpakket.
[ afbeelding ]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zie je toch niks meer van als er zaad op ligt.
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus al een uur?quote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?
die boy kan om t kwartierquote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?
Ben je een allochtoon?quote:
Roestige daken, vochtige kelders!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb je snel gedaan zegquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet per se. Als ik minder eiwitten binnen heb is mijn zaad sneller verdunt. That's all. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Roestige daken, vochtige kelders!
Ik heb net een foto van mijn kelder gepostquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Roestige daken, vochtige kelders!
Leuk voor je.quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van mijn kelder gepost
Dan zou ik zeggenquote:
Jammer. Nog steeds wachtend op die ene allochtoon waardoor dWc zijn schoen gaat eten.quote:
Zuid Holland, je wilt zeker Groningen horen?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zuid Holland, je wilt zeker Groningen horen?
Ik behoor ook tot de neuzenclubquote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebben
Waarom wilde je het dan weten schoonheidquote:
Godver, grap dringt nu pas door.quote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebben
Als het geen allochtoon is dan is het altijd Brabant/Limburg.quote:Op zondag 29 december 2013 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom wilde je het dan weten schoonheid
Daar heb je juist best veel allochtonenquote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het geen allochtoon is dan is het altijd Brabant/Limburg.
Ja natives bedoel ik dan.quote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar heb je juist best veel allochtonen
dan hoeven ze je niet kapot te schieten, maar je moet toch gewoon oprottenquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is mama Amerikaans dus ben ik wel allochtoon maar ben geen Marokkaan
Maar die shit is gaar man, mijn moeder woonde maar 2 jaar in Amerika en haar ouders zijn ook beide in Nederland geboren dus slaat toch nergens op dat je dan officieel allochtoon bentquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan hoeven ze je niet kapot te schieten, maar je moet toch gewoon oprotten
Welke provincie kom jij vandaan als ik zo vrij mag zijn dat te vragenquote:
Gelderland, Apeldoorn.quote:Op zondag 29 december 2013 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Welke provincie kom jij vandaan als ik zo vrij mag zijn dat te vragen
quote:
Jezus.quote:Op zondag 29 december 2013 00:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik had daar vandaag nog een heftige discussie over omdat ik er heilig van was overtuigd dat Overijssel onder Gelderland land maar dat is dus niet zo
Ja en wat kan ik daar aan doen danquote:
Ja, redcat spelen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en wat kan ik daar aan doen dan
Ik heb gewoon vroeger topografie gehad en ik had altijd een 9 misschien dat dat ene foutje was dat ik dat door elkaar haalde ofzoquote:
Echt wel, met je typische randstedelingenmentaliteit.quote:Op zondag 29 december 2013 00:35 schreef eend112 het volgende:
Maar dan hoef je me niet meteen dom te noemen hoor chai![]()
Vind je het heel erg?quote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel, met je typische randstedelingenmentaliteit.
Nederland draait trouwens toch om de randstad, alsof het echt een probleem voor ons zou zijn als al die boeren provincies zich ineens gingen afscheiden van de superieure randstadquote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik zou je niet alle provincies kunnen aanwijzen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik zou je niet alle provincies kunnen aanwijzen.Mijn hoogste cijfer voor aardrijkskunde was dan ook een 4 ooit.
![]()
Ewa ja mattie, zolang ik maar weet waar Damsco ligt.quote:
Wejemaa ja tochquote:Op zondag 29 december 2013 01:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja mattie, zolang ik maar weet waar Damsco ligt.
afkomsten zijn eigenlijk bullshitquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is mama Amerikaans dus ben ik wel allochtoon maar ben geen Marokkaan
Randstadquote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nederland draait trouwens toch om de randstad, alsof het echt een probleem voor ons zou zijn als al die boeren provincies zich ineens gingen afscheiden van de superieure randstad
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RandstadAls er iets vreselijk is aan Nederland is het dat wel, met name rondom Rotterdam.
Vanwege de verbouwingen van de stations?quote:Op zondag 29 december 2013 04:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.
Nee, dat staat er volledig los van.quote:Op zondag 29 december 2013 05:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanwege de verbouwingen van de stations?
Wat waarom dan?quote:Op zondag 29 december 2013 04:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.
Behalve Nederlands dan.quote:Op zondag 29 december 2013 03:38 schreef yamiown het volgende:
Anyway, waar je, je op moet focussen is een moeilijke.
Bedenk iets van een hobby, ik zit dit jaar halve dagen thuis (ik werk zo'n 20u per week) en om te zorgen dat ik niet de rest van de tijd game/slaap doe ik standaard een uur Spaans leren gratis via een site, omdat ik talen leuk vindt om te leren.
vanwege de trajectcontrole zeker he? dat vinden audi rijders niet leukquote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RandstadAls er iets vreselijk is aan Nederland is het dat wel, met name rondom Rotterdam.
En wij dan?quote:
Jullie kunnen de pot op.quote:
Is ze wel lekker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is ze wel lekker?Ja, vanochtend nog met m'n tong overheen gegaan. #wannabiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb je nu een bruine tong?quote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog met m'n tong overheen gegaan. #wannabi
quote:Op zondag 29 december 2013 11:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je nu een bruine tong?
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Geen idee.quote:
Ik ben net maar uit bed gegaan. Was om half 10 wakker.quote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee.Lig nog in bed wakker te worden.
Kom me pijpen dan zinatje. Lekker met je ongepoetst bekje.quote:Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben net maar uit bed gegaan. Was om half 10 wakker.
Nee.quote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kom me pijpen dan zinatje. Lekker met je ongepoetst bekje.
wanneer ga je weer kpd postenquote:Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef ntm het volgende:
Kom op mensen, meer foto's en minder slowchat!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |