Ik was in de veronderstelling dat er een uitwisseling van telefoonnummers moet hebben plaatsgevonden wil je whatsappjes kunnen sturen naar iemand. Beetje dom van mij.quote:
Ja Michella won de eerste editie, maar is nu iig geen slet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
anders doe je mee met t programma ' dames in de dop ' wellicht dat je na afloop betere resultaten boekt?
Kijk jij niet een beetje teveel rap-videoclips? (Of hoe dat genre tegenwoordig ook mag heten). Dit inclusief een wel erg levendige fantasie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik loop rond in exlusieve designer kleding. Ik ben op een niveau waar jij niet bij kan. Jou jaarsalaris is mijn zakgeld per dag.
Denken dat de legendarische Britney in fake designer loopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
En niet in de gaten hebben dat iedereen ziet dat het nep is... Ja, dat verklaart wel wat!
Jij lijkt me een zolderkamer autistquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:22 schreef tetouaribo het volgende:
Je lijkt me een afgeneukt hoertje.
Jij bent het type dat vol afgunst en jaloezie kijkt als je mij ziet lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kijk jij niet een beetje teveel rap-videoclips? (Of hoe dat genre tegenwoordig ook mag heten). Dit inclusief een wel erg levendige fantasie.
Classy!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef britneycheers het volgende:
Denken dat de legendarische Britney in fake designer loopt.
Gooi jezelf weg alsjeblieft
Afgunst en jaloezie vanwege?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij bent het type dat vol afgunst en jaloezie kijkt als je mij ziet lopen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij lijkt me een zolderkamer autist
Jouw duckface lijkt op een kringspier lolquote:
De dubbekpuntdollarsmiley is alleen voor de ekte ekte hosselboiis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef SchoneZoon het volgende:
heeyheeey prinsesje van den haag :$
wnr gaan we ff chille dan :$$
Ik dacht ik laat maar weer eens wat van me horen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |