Ga weg uit mijn topic als het je niet bevalt.quote:
Helemaal niet. Ik loop rond in exlusieve designer kleding. Ik ben op een niveau waar jij niet bij kan. Jou jaarsalaris is mijn zakgeld per dag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:30 schreef Yi-Long het volgende:
TS straalt dus overduidelijk uit dat ze een makkelijke slettebak is.
ts trekt dus golddiggers aan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik loop rond in exlusieve designer kleding. Ik ben op een niveau waar jij niet bij kan. Jou jaarsalaris is mijn zakgeld per dag.
En jou zakgeld per dag veeg ik 3 maal daags mijn reet mee af!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik loop rond in exlusieve designer kleding. Ik ben op een niveau waar jij niet bij kan. Jou jaarsalaris is mijn zakgeld per dag.
waar woont jouw huis?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:34 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
En jou zakgeld per dag veeg ik 3 maal daags mijn reet mee af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij faalt in alles wat betreft als het gaat om relaties en je geeft de mannen de schuld.quote:
Verstandige moeder heeft TS wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef hoink581 het volgende:
Als je onbekommerd wil trollen zou ik met diezelfde account niet jezelf blootgeven in R&P.
R&P / blowen voor ontspanning?
En dat plant zich voort.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Verstandige moeder heeft TS wel.![]()
Liever niet.quote:
Nou nou nou. Het mag wel wat minder hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef Woestijnvos het volgende:
Je mag blij zijn dat er nog mannen zijn, die je willen neuken Kut wijf.
Het ligt ook meer aan die snollenkop van jequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
WoWquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat voor klasse ben je dan TS? Horde of Alliance?
ik dacht dat jij de gene was die mij altijd in mijn dure merkkleding topics afkraakte? Of zit ik nu helemaal foutquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Vervolgens is jouw zakgeld per dag de fooi die ik mijn ober geef na de lunch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef Grr. het volgende:
Waarom geef jij je nummer aan vieze honden als je zoveel klasse en elegantie bezit?
Die geef ik.niet sukkel
Als je als man op een vrouw haar kleding commentaar kan geven en je niet homo bent ben je wahed HIGHCLASS boyquote:Op zaterdag 28 december 2013 07:43 schreef durrrr het volgende:
Terechte klacht!
Alleen dit heb ik altijd met vrouwen met hun pauper kleding
Ik ben namelijk highclass
quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je als man op een vrouw haar kleding commentaar kan geven en je niet homo bent ben je wahed HIGHCLASS boy
TS heeft last van brulapen en jij ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:07 schreef tja77 het volgende:
Sodemieter op met je brulapen.
Heb wel te doen met TS....
Inderdaad, dat van die domme brulapen in zoiets als Britneycheers interesse tonen snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:10 schreef tja77 het volgende:
Tis heel frustrerend als mensen je niet op waarde weten te schatten.
anders doe je mee met t programma ' dames in de dop ' wellicht dat je na afloop betere resultaten boekt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef britneycheers het volgende:
Lieve FOK!vrienden,
It's britney bitch.
De afgelopen weken ben ik door geen ene man normaal behandeld en dat terwijl ik toch klasse en elegantie uitstraal.
Zoals vorige week maakte een kneusje met een kuifje, gouden naam ketting en G-star jeans mij uit voor "Makkelijk". Vervolgens stuurt meneer mij een dag later een whatsapp berichtje, zijn vraag was of ik wilde "chillen".
Nu ook gister kreeg een bericht van een collega : "Heb je zin vanavond bij mijn thuis te komen en wat drinken?".
Zojuist vroeg een jongen mij nog of ik bij hem jan slapen want hij is bang in het donker
Flikker toch op
Ik ben op zoek naar een man met klasse, niet zo een vieze hond dus
Mannen
En niet in de gaten hebben dat iedereen ziet dat het nep is... Ja, dat verklaart wel wat!quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:49 schreef Godzilla_ het volgende:
Volgens mij bedoelt TS dat ze bij de high classers van het plaatselijke hangjongerengroepje hoort... met het duurste scootertje... duurste nepmerkkledig... grootste bek... enz
Ik was in de veronderstelling dat er een uitwisseling van telefoonnummers moet hebben plaatsgevonden wil je whatsappjes kunnen sturen naar iemand. Beetje dom van mij.quote:
Ja Michella won de eerste editie, maar is nu iig geen slet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
anders doe je mee met t programma ' dames in de dop ' wellicht dat je na afloop betere resultaten boekt?
Kijk jij niet een beetje teveel rap-videoclips? (Of hoe dat genre tegenwoordig ook mag heten). Dit inclusief een wel erg levendige fantasie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Denken dat de legendarische Britney in fake designer loopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
En niet in de gaten hebben dat iedereen ziet dat het nep is... Ja, dat verklaart wel wat!
Jij lijkt me een zolderkamer autistquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:22 schreef tetouaribo het volgende:
Je lijkt me een afgeneukt hoertje.
Jij bent het type dat vol afgunst en jaloezie kijkt als je mij ziet lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kijk jij niet een beetje teveel rap-videoclips? (Of hoe dat genre tegenwoordig ook mag heten). Dit inclusief een wel erg levendige fantasie.
Classy!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef britneycheers het volgende:
Denken dat de legendarische Britney in fake designer loopt.
Gooi jezelf weg alsjeblieft
Afgunst en jaloezie vanwege?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij bent het type dat vol afgunst en jaloezie kijkt als je mij ziet lopen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij lijkt me een zolderkamer autist
Jouw duckface lijkt op een kringspier lolquote:
De dubbekpuntdollarsmiley is alleen voor de ekte ekte hosselboiis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef SchoneZoon het volgende:
heeyheeey prinsesje van den haag :$
wnr gaan we ff chille dan :$$
Ik dacht ik laat maar weer eens wat van me horen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |