Verstandige moeder heeft TS wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef hoink581 het volgende:
Als je onbekommerd wil trollen zou ik met diezelfde account niet jezelf blootgeven in R&P.
R&P / blowen voor ontspanning?
En dat plant zich voort.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Verstandige moeder heeft TS wel.![]()
Liever niet.quote:
Nou nou nou. Het mag wel wat minder hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef Woestijnvos het volgende:
Je mag blij zijn dat er nog mannen zijn, die je willen neuken Kut wijf.
Het ligt ook meer aan die snollenkop van jequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik loop rond in exlusieve designer kleding. Ik ben op een niveau waar jij niet bij kan. Jou jaarsalaris is mijn zakgeld per dag.
WoWquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat voor klasse ben je dan TS? Horde of Alliance?
ik dacht dat jij de gene was die mij altijd in mijn dure merkkleding topics afkraakte? Of zit ik nu helemaal foutquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik loop rond in exlusieve designer kleding. Ik ben op een niveau waar jij niet bij kan. Jou jaarsalaris is mijn zakgeld per dag.
Vervolgens is jouw zakgeld per dag de fooi die ik mijn ober geef na de lunch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef Grr. het volgende:
Waarom geef jij je nummer aan vieze honden als je zoveel klasse en elegantie bezit?
Die geef ik.niet sukkel
Als je als man op een vrouw haar kleding commentaar kan geven en je niet homo bent ben je wahed HIGHCLASS boyquote:Op zaterdag 28 december 2013 07:43 schreef durrrr het volgende:
Terechte klacht!
Alleen dit heb ik altijd met vrouwen met hun pauper kleding
Ik ben namelijk highclass
quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je als man op een vrouw haar kleding commentaar kan geven en je niet homo bent ben je wahed HIGHCLASS boy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |