Gaat echt tegen al m'n principes inquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd via FOK! proberen, wel makkelijk scoren danAlleen is de kans wel groot dat je met een weirdo zit opgescheept
Ja dat was mijn insteek ook. Ook al zijn zij allemaal van 'jaaa maakt toch niet uit blablabla'quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen slecht idee, je hebt weinig te verliezen toch. Beter dan als een soort 5e wiel fungeren.
Boeiend al zijn die stelletjes allemaal met elkaar bezig, heb je meer tijd voor fok.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen slecht idee, je hebt weinig te verliezen toch. Beter dan als een soort 5e wiel fungeren.
Zou nog eerder een zeester in m'n anus douwen terwijl ik een kip swaffel, maar een O&N date op FOK! scorenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Anders kan je het altijd via FOK! proberen, wel makkelijk scoren danAlleen is de kans wel groot dat je met een weirdo zit opgescheept
Eerste topic van 2014 openenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend al zijn die stelletjes allemaal met elkaar bezig, heb je meer tijd voor fok.
Tinderdate :'_______)quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Gaat echt tegen al m'n principes in Hoewel ik binnenkort wel een tinderdate heb en dat is eigenlijk nog veel verschrikkelijker
Dis gonna be a gud yerr.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eerste topic van 2014 openen![]()
Of gewoon keihard karaoke zingen.
'AAAAAAAALLL BYYYY MYYYSEEEELLLLF'
Ja ik weet hetquote:
Tegenwoordig zit iedereen op Tinder, ken bijna geen mensen die er niet op zitten dus zo raar is het niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat echt tegen al m'n principes inHoewel ik binnenkort wel een tinderdate heb en dat is eigenlijk nog veel verschrikkelijker
![]()
[..]
Ja dat was mijn insteek ook. Ook al zijn zij allemaal van 'jaaa maakt toch niet uit blablabla'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nog eerder een zeester in m'n anus douwen terwijl ik een kip swaffel
Zeggen ze ook gewoon uit beleefdheid natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ook al zijn zij allemaal van 'jaaa maakt toch niet uit blablabla'
Hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nog eerder een zeester in m'n anus douwen terwijl ik een kip swaffel, maar een O&N date op FOK! scoren. Nee.
Go Roboquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar dan ga je O&N vieren met iemand die je 3 dagen 'kent'?
Ja had het een keer geinstalleerd toen ik me verveelde en ik ben echt goed in vleeskeuren dus ja. Liep uit de hand.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen op Tinder, ken bijna geen mensen die er niet op zitten dus zo raar is het niet hoor
Watquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit iedereen op Tinder, ken bijna geen mensen die er niet op zitten dus zo raar is het niet hoor
Rondcruisen in A'dam. Museum-, Leidse-, Rembrandt en Waterlooplein en omstrekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaWat ga jij doen met oud en nieuw dan?
In Eindhoven NYE?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet hetgodverdomme. Waarschijnlijk haak ik af omdat ik sociaal incapabel ben
Deze man weetquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rondcruisen in A'dam. Museum-, Leidse-, Rembrandt en Waterlooplein en omstreken. Jij dan?
Ja, afschuwelijk is datquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeggen ze ook gewoon uit beleefdheid natuurlijk. Ongewild in zo'n positie zitten is strontvervelend.
Net als in de filmquote:
Dat is echt het allermooiste wat er is man, ook met Koninginnedagquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Fles drank en jonko erbij.
Nein O&N is een thuiswedstrijd.quote:
Dus dat hequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is echt het allermooiste wat er is man, ook met Koninginnedag. Alleen maar genieten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |