Ligt eraan, kan best leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter dan een gespeleten persoonlijkheid hehehe
Ik heb een appelbanaanbrintamilkshakequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt eraan, kan best leuk zijn.
God ik heb zin in een bloody mary en ik heb NIKS van de ingredienten in huis
Zo lekker die ijsjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Over gesleten gesproken, zin gekregen in dit ijsje.
[ afbeelding ]
Ook lekker. Op de appel na dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een appelbanaanbrintamilkshake
Ja nogal jaquote:
Dubbellikkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Koud, is warm lekker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo lekker die ijsjes
[..]
Ook lekker. Op de appel na dan.
Warm of koud?
[..]
Ja nogal ja
Denk het wel, maar heb je dan die brinta om te drinken of normale? Want die bindt toch niet als je hem koud drinkt?quote:
Gelukkig heb je qua ijsjes wel smaak, want een cocktail op basis van tomatensap weiger ik te drinkenquote:
Die dingen hebben een naamquote:
Brinta met pindakaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk het wel, maar heb je dan die brinta om te drinken of normale? Want die bindt toch niet als je hem koud drinkt?
Beetje pindakaas erdoor is ook echt lekker.
Normale. Kan glas in de magnetron?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk het wel, maar heb je dan die brinta om te drinken of normale? Want die bindt toch niet als je hem koud drinkt?
Beetje pindakaas erdoor is ook echt lekker.
Je pener Here Jezus noemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brinta met pindakaas! Wat een wansmaak, jij hebt de Here Jezus nodig
![]()
.
Haha wist je dat niet? Ik vond die groene en rode altijd het lekkerstquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je qua ijsjes wel smaak, want een cocktail op basis van tomatensap weiger ik te drinken.
[..]
Die dingen hebben een naam!
Oh is echt zo ontzettend lekker he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je qua ijsjes wel smaak, want een cocktail op basis van tomatensap weiger ik te drinken.
Pindakaas + banaan smaakt altijd goed, dan proef je die brinta bijna niet meer maar who cares.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Brinta met pindakaas! Wat een wansmaak, jij hebt de Here Jezus nodig
![]()
.
Breekijsjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dan drijven er toch gewoon van die korrels doorheen? Net als havermout, is koud ook echt gewoon melk met rotzooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Normale. Kan glas in de magnetron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zo zwaar dat hij het water omlaag duwt waardoor ik technisch gezien op water kan lopenquote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha wist je dat niet? Ik vond die groene en rode altijd het lekkerst
Ik durf nooit een cocktail te bestellen voor eventuele imagoschade, maar ik zou er zoveel willen proberen hèquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh is echt zo ontzettend lekker he.
Maar ik zou ook wel eens een old fashioned willen, nooit gehad maar het klinkt zo lekker en ziet er ook god uit. Heb gewoon zin in een cocktail, maar geen frisse zoals een cosmopolitan ofzo.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Modus het volgende:
Inb4 'mijn banaan in jouw pindakaas'.Wauw zou echt bij niemand op zijn gekomen en nu moeten we allemaal met deze vieze gedachte lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Je moet gewoon weten welke je moet bestellen. Old Fashioned mag je zeeeeker wel drinken als man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik durf nooit een cocktail te bestellen voor eventuele imagoschade, maar ik zou er zoveel willen proberen hè.
http://www.refinedguy.com(...)barrassing-yourself/quote:2 oz bourbon whiskey
2 dashes Angostura® bitters
1 splash water
1 tsp sugar
1 maraschino cherry
1 orange wedge
Kan er niks aan doen.. Moet gewoon een chick hebben met wie ik kan matten en daarna haat-seks mee kan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef Robophatt het volgende:
Ik weet het niet ik vind het allemaal nogal storend.
Zo klinkt het al een stuk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.. Moet gewoon een chick hebben met wie ik kan matten en daarna haat-seks mee kan hebben.
Mur is een aanrader.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb overigens nog 3 dagen om een date te vinden voor oud en nieuw zodat ik niet de enige single benGodver wordt nog moeilijk dit, heb nog nooit eerder iemand ontvoerd en moet maandag en dinsdag werken.
Ik heb nog een vriend in de aanbieding, loyaal, een gentleman en politiek geëngageerd. Hij heet 2NutZ.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb overigens nog 3 dagen om een date te vinden voor oud en nieuw zodat ik niet de enige single benGodver wordt nog moeilijk dit, heb nog nooit eerder iemand ontvoerd en moet maandag en dinsdag werken.
Ben een beetje bang voor Mur, hij is van het internet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mur is een aanrader.Knap, heeft geld en een lange piemol.
Zelfde verhaal, al vind ik nootjes iets minder eng.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriend in de aanbieding, loyaal, een gentleman en politiek geëngageerd. Hij heet 2NutZ.
Ik heb een paar keer gechilled met Mur. Je hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor Mur, hij is van het internet.
[..]
Zelfde verhaal, al vind ik nootjes iets minder eng.
Misschien toch maar uit vanavond
Wel bazenchicklogica, ik heb geen date, dus ik ga met tegenzin uit vanavond om er één te scoren. Nice.quote:
Ja, maar dit komt dus van jou en jouw seksuele voorkeur geeft satan nachtmerriesquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gechilled met Mur. Je hoeft nergens bang voor te zijn.Chille gast is het.
Kan het altijd proberen he, al lijkt het me moeilijk om iemand te vinden die zijn plannen voor oud en nieuw afzegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel bazenchicklogica, ik heb geen date, dus ik ga met tegenzin uit vanavond om er één te scoren. Nice.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar dit komt dus van jou en jouw seksuele voorkeur geeft satan nachtmerries
Moet wel lukken toch, heb zelf ook pas gister definitief mijn plannen voor O&N gesmedenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen he, al lijkt het me moeilijk om iemand te vinden die zijn plannen voor oud en nieuw afzegtZou wel echt baas zijn als het lukt.
Geloof ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar even zonder grappen. Mur is echt een chille gozer in real.Liever neem je Mur mee als date dan zo'n kneus uit een club.
Mur neukt je wel in vorm.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel hoor
Ja pff, in de stad kom je inderdaad weinig soeps tegen over het algemeen. Ben ook niet meer zo in vorm, ben sinds de zomer ontzettend braaf geweest.
Heb nog wel wat leuks in de kast hangen hihoeha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch, heb zelf ook pas gister definitief mijn plannen voor O&N gesmeden.
Een homo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb nog wel wat leuks in de kast hangen hihoeha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Een homo?Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
ripquote:
Vanaf hier verpest je het echt gigantisch, waardeloze wingman ben je ookquote:
Een hengelquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar dan ga je O&N vieren met iemand die je 3 dagen 'kent'?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
HAHA, Modus denkt kans te hebben. Mooi ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar dan ga je O&N vieren met iemand die je 3 dagen 'kent'?
Ze wil Mur sowieso maar ze durft het niet. Als ze niet zo braaf was geweest had ze allang Mur's nummer gevraagd. Dm maar voor nummer van Mur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf hier verpest je het echt gigantisch, waardeloze wingman ben je ook.
[..]
Een hengel?
Ja, wordt tijd om eens uit de comfortzone te stappenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar dan ga je O&N vieren met iemand die je 3 dagen 'kent'?
En aas ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf hier verpest je het echt gigantisch, waardeloze wingman ben je ook.
[..]
Een hengel?
Anders kan je het altijd via FOK! proberen, wel makkelijk scoren danquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Robophatt het volgende:
Het is ook helemaal geen slecht idee, je hebt weinig te verliezen tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, wordt tijd om eens uit de comfortzone te stappenWeet ik veel, beter dan in m'n eentje tussen allemaal stelletjes te zitten. Het klonk als een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |