Je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Salatrel het volgende:
Ja zo kom ik bij de halve SC op de koffie
Welke trajecten doe je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Salatrel het volgende:
Ja zo kom ik bij de halve SC op de koffie
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw duckface lijkt op een kringspier lol
in principe mag ik het hele land door maar vandaag kom ik niet verder dan ongeveer eennhalf uur bij roffa vandaanquote:
Zit je wel eens tussen Amsterdam en Almere?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in principe mag ik het hele land door maar vandaag kom ik niet verder dan ongeveer eennhalf uur bij roffa vandaan
Lekker in sprintertjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in principe mag ik het hele land door maar vandaag kom ik niet verder dan ongeveer eennhalf uur bij roffa vandaan
nee dat is zo druk dan sta ik meestalquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zit je wel eens tussen Amsterdam en Almere?
Echt waar? Ik vind het juist heel rustig in de spitsuren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee dat is zo druk dan sta ik meestal
nee er zit ook 1 IC in de dienst vandaag. Helemaal van roffa naar Gouda. Dat is toch ff 20 minuutjesquote:
BOKS!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwensmaak van dWc toch oprecht (hihaho CY) beter dan wat jij post, melkflessen of halve mannen. Voor de rest gaat dit niet op nee
Deze manquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oneens. dWc post betere chicks.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Chai het volgende:
Hebben die dames van Krio altijd supermooie handen of zo dan? Fas houdt iig wel van tieten en die ontbreken van een beetje bij zijn dames.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, had vorige topic nog open!
[..]
BOKS!![]()
[..]
Deze man! Heb liever Vas en EBAH in m'n #team dan Fas, just sayin'
.
Kri-Kri.
Rape facequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Die gemene vieze glimlach op het eind.
Forum Opties | |