Oh zo..ja zal wel dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had hij niet, hij is een paar maanden na die avond dus getrouwdNeem aan dat hij die relatie toen wel al had want anders zou het wel erg sne lgegaan zijn.
Haha ja ik schrik me nu ook elke keer rot door die knallen gvdquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Siervuurwerk is wel vet ja, beter dan die hartverzakking-veroorzakende knal die ik nu hoor, as we speak.
Heb je gelijk in maar soms kan het wel leuk zijn. Vorig jaar een Cobra tussen een paar vuilniszakken gegooid in alle drukte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Siervuurwerk is wel vet ja, beter dan die hartverzakking-veroorzakende knal die ik nu hoor, as we speak.
Op FOK! heb je wel de garantie dat ze bijna altijd single zijn. Ik noem een Braddie, een Dima, een Modus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bekend probleem jaALTIJD bezet gewoon, ga weg.
Ja stom is dat het, vind het altijd zo lullig voor die vriendinnen. Als die eens wisten...heb ook wel eens met een jongen gedate en dat hij achteraf pas vertelde dat hij een vriendin hadquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bekend probleem jaALTIJD bezet gewoon, ga weg.
Wesh denken ze is Gazastrook a oulehquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik schrik me nu ook elke keer rot door die knallen gvd
Ja, true. Uiteindelijk toch altijd last minute nog een pakje knalzooi via-via scoren waarmee ik 2 wijken verder het servies in de kast kan laten trillen alsof Vas op blote voeten in huis looptquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar soms kan het wel leuk zijn. Vorig jaar een Cobra tussen een paar vuilniszakken gegooid in alle drukte.
Hahahahaha godver. Hardop.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wesh denken ze is Gazastrook a ouleh.
[..]
Ja, true. Uiteindelijk toch altijd last minute nog een pakje knalzooi via-via scoren waarmee ik 2 wijken verder het servies in de kast kan laten trillen alsof Vas op blote voeten in huis loopt.
Vrouwen die je op eens weer willen als je een vriendin hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja stom is dat het, vind het altijd zo lullig voor die vriendinnen. Als die eens wisten...heb ook wel eens met een jongen gedate en dat hij achteraf pas vertelde dat hij een vriendin had
Andersom wel 's gehad dat een chick (ex-scharrel) me weer wou toen d'r vriend van dat moment op vakantie wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen die je op eens weer willen als je een vriendin hebt.
Dat is dan weer niet erg. Wel voor die vriend dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Andersom wel 's gehad dat een chick (ex-scharrel) me weer wou toen d'r vriend van dat moment op vakantie was.
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen die je op eens weer willen als je een vriendin hebt.
Wat een slet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Andersom wel 's gehad dat een chick (ex-scharrel) me weer wou toen d'r vriend van dat moment op vakantie was.
Net of jij geen slet bent.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet erg. Wel voor die vriend dan.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Schijnheilig mocrotje
[ afbeelding ]
Wow echtquote:
quote:
Gamster?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo'n meisje. Ze lijkt op een gamster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |