Jij komt.quote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik naar een fok meet gaan? ktwijfel
Gewoon gaan. Als we Chai en Mozy breken voor die tijd wil ze je ontmaagdenquote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik naar een fok meet gaan? ktwijfel
Ik heb over andere meet.quote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als we Chai en Mozy breken voor die tijd wil ze je ontmaagden
Nee. Ik was even vergeten dat ik ondertussen ook al oud ben.quote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als we Chai en Mozy breken voor die tijd wil ze je ontmaagden
21 was het?quote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik was even vergeten dat ik ondertussen ook al oud ben.
Heb jij geen dingen te doen ofzo?quote:
Jawel daarom ben ik hierquote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij geen dingen te doen ofzo?
Oh, gezellig.quote:
vermoordtquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Mur is de man die op zondag altijd het vlees snijdt.
Van de vrouwen die hij heeft vermoordt.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh kk. Had eerst 'die hij vermoordt'.
[ afbeelding ]
Ophoeren Dima.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Wow. Eindelijk maakt het een fout en dan nog met smoesjes aankomen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Eindelijk maakt het een fout en dan nog met smoesjes aankomen.
Hahaha, dumb fuck.quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had vanochtend wel beetje spijt van de KFC van gisteren.quote:
Gvdquote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vanochtend wel beetje spijt van de KFC van gisteren.
Nou en.quote:
Ja, wilde nog bijna foto maken voor je.quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd. Nog naar het papier gekeken?
ik vorm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef Chloroform het volgende:
Ja, wilde nog bijna foto maken voor je.
Hij moet elk etmaal een intacte moederkoek verorberen, anders verbrandt hij levend.quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net een scene uit een horror film.
Seks met krio is dan ook gruwelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damn son, durf te wedden dat er iemand rondloopt die dat ook doet.quote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij moet elk etmaal een intacte moederkoek verorberen, anders verbrandt hij levend.
Mag je als krio's babyfabriek functioneren.quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met krio is dan ook gruwelijk.
GRUWELIJK LEKKER hahaha bambam ahuh ahuh
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij moet elk etmaal een intacte moederkoek verorberen, anders verbrandt hij levend.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je het gek met zo'n UI.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd mijn anonimiteit is weg
iemand kent mij in real op fok
tijd voor nieuw acc
Daar gaan je streetcreds.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
so genrus, very x-mas,quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VeerEli het volgende:
Goede kerstdaad verricht. Geld gegeven aan een klein kind dat zo'n pokke krantje kwam brengen aan de deur met kerstwensen.
Kutgebouw is dat, ben daar wel binnenkort veel te vinden ivm taalcursusquote:
Bedankt, deur dicht.quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VeerEli het volgende:
Goede kerstdaad verricht. Geld gegeven aan een klein kind dat zo'n pokke krantje kwam brengen aan de deur met kerstwensen.
Waarom heeft iedereen hier last van?quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vanochtend wel beetje spijt van de KFC van gisteren.
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
tijd voor nieuw acc
Wacht, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volwassenen hoeven ook niet te komen schooien. Maar ach.. Zo'n klein monster weet niet beter.quote:
Waar anders?quote:Op maandag 23 december 2013 13:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Kutgebouw is dat, ben daar wel binnenkort veel te vinden ivm taalcursusMaar waarom studeer je in UB van Leiden eigenlijk?
Ik niet? Die mensen hebben zeker al een loopneus bij een schepje Conimex sambalquote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier last van?
Hoe denk je?quote:
Ik heb soms een loopneus als ik mijn bamisoep te pittig eetquote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik niet? Die mensen hebben zeker al een loopneus bij een schepje Conimex sambal.
Dus dat he.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik niet? Die mensen hebben zeker al een loopneus bij een schepje Conimex sambal.
Zijn gewoon volwassenen die tegen hem zeggen dat te doen, dus in feite verandert er niks.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volwassenen hoeven ook niet te komen schooien. Maar ach.. Zo'n klein monster weet niet beter.
Omdat ik het alfabet in het Pakistaans heb gegild toen ik me snoeihard door krio liet nemen waar je bijstondquote:
So so naïef die Veer.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volwassenen hoeven ook niet te komen schooien. Maar ach.. Zo'n klein monster weet niet beter.
Heb gevoelige anus.quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier last van?
Zie je nou wel dat je van anaal houdt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik het alfabet in het Pakistaans heb gegild toen ik me snoeihard door krio liet nemen waar je bijstond.
Haar.quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn gewoon volwassenen die tegen hem zeggen dat te doen, dus in feite verandert er niks.
Wel lekker als je gebaft wordt of in je kontje genomen wordt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gevoelige anus.
[..]
Zie je nou wel dat je van anaal houdt.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb soms een loopneus als ik mijn bamisoep te pittig eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel lekker als je gebaft wordt of in je kontje genomen wordt.
Met wie?quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Wow nu het weer hier over gaat. Ik droomde vannacht gewoon over een fucking trio.![]()
alt f4quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
Inmiddels al 2,5 uur verspildik heb een ban nodig
Jeetje.quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Wow nu het weer hier over gaat. Ik droomde vannacht gewoon over een fucking trio.![]()
Met onbekendenquote:
quote:
quote:
Amsterdam vind ik wat ver voor een ub dagje. En ub leiden is chillquote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Je studeert in Amsterdam toch? Of thuis bijvoorbeeld, of bibliotheek in Den Haag.
Ahhw wat lief dat jij dat zo zegt.quote:
Ik weet het niet hoor.. maar volgens mij ben jij bruin.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met onbekendenEcht raar, snap niet waar dat out of the blue wegkomt en waarom ik dat droomde.
Oh shut up, dat is dialect ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhw wat lief dat jij dat zo zegt.
Dit klinkt best fout.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
Haha mijn pa zegt al een kwartier dat ik me klaar moet maken en nog lig ik in m'n bedje in pyama.
Me badass.
Klaar MAKEN. Nee Modus, dat klinkt helemaal niet fout.quote:
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut up, dat is dialect ofzoOndanks dat ik behoorlijk ABN praat en zeker geen accent in m'n stem heb, zit die er wel in geramd helaas.
Hij zit langs mijquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?
Goed gezien, je hoeft nog geen blindenstok te gebruiken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. maar volgens mij ben jij bruin.
Hmmm.. Twijfel nu. Ik heb dat niet nodig/ik ben dat niet nodig. Nooit geweten dat dat ook plaatselijk wasquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?
Wil wel wat in je rammenquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut up, dat is dialect ofzoOndanks dat ik behoorlijk ABN praat en zeker geen accent in m'n stem heb, zit die er wel in geramd helaas.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klaar MAKEN. Nee Modus, dat klinkt helemaal niet fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch meer Brabants?quote:
Superlekkere gozer die ik ken komt uit Deventer en hij zegt dat wel. Een ook dat hij net bij de kapper wegkomt enzo. Vind dat wel sexy.quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm.. Twijfel nu. Ik heb dat niet nodig/ik ben dat niet nodig. Nooit geweten dat dat ook plaatselijk was
Ik zeg wel dat de deur los staat en dat het 20 voor 2 is
Ben je ook lid van de fb pagina gespot UBquote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wat ver voor een ub dagje. En ub leiden is chill
Haha godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VERSTAND HAHWUHUHAHAHA
[ afbeelding ]
AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VERSTAND HAHWUHUHAHAHA
[ afbeelding ]
Accent vind ik iets anders dan bepaalde woorden die uit jouw streek komen of daar normaal zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef Salatrel het volgende:
"Ik heb geen accent iedereen hier praat zo..." veer plz
Haha modus zou z'n penis tussen een behaarde oksel stekenquote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
Ja stel je voor dat een vrouw okselhaar heeftalleen
het
idee
al. Waarom gaat ze er niet mee naar de dokter, iedereen weet toch dat daar geen haar hoort te zitten.
.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha modus zou z'n penis tussen een behaarde oksel steken
Precies.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
het
idee
al. Waarom gaat ze er niet mee naar de dokter, iedereen weet toch dat daar geen haar hoort te zitten.
.
Gewoon smerig gewoon. Enige plek waar jongedames wat pluis mogen hebben is op hun poes.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
het
idee
.
niet mee eensquote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon smerig gewoon. Enige plek waar jongedames wat pluis mogen hebben is op hun poes.
En tussen der kont. Lekker kroelen met je tong.quote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon smerig gewoon. Enige plek waar jongedames wat pluis mogen hebben is op hun poes.
Neequote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die tunnels zijn wel nasty. Te groot voor een dame.quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Zou raken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eik wel maar die vallen me bijna niet op.quote:Op maandag 23 december 2013 14:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die tunnels zijn wel nasty. Te groot voor een dame.
Die okselharen zijn niks vergeleken met als ze die plugs uit doet.quote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Eik wel maar die vallen me bijna niet op.
Daarom mooi laten zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die okselharen zijn niks vergeleken met als ze die plugs uit doet.
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die okselharen zijn niks vergeleken met als ze die plugs uit doet.
[ afbeelding ]
Pics van jouw oren zonder plugs.quote:
inb4 foto van vagjien.quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pics van jouw oren zonder plugs.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou raken.Gvd, anti-climax deluxe man, verwachtte van jou een bazenspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch meer Brabants?
[..]
Superlekkere gozer die ik ken komt uit Deventer en hij zegt dat wel. Een ook dat hij net bij de kapper wegkomt enzo. Vind dat wel sexy.
watquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij had meet met dat wijf dat uit de auto piste he?
Meet? Wat.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij had meet met dat wijf dat uit de auto piste he?
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'. Ergens wegkomen heb ik nog nooit gezegd.
Ja hoor, Panzer post en CY is er ook weerquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueelquote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hoor, Panzer post en CY is er ook weer.
Zou me niets verbazen als die scriptkiddie gewoon een AI-bot genaamd CY heeftquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Misschien zijn wij jouw verzinselen wel en bestaat fok niet eens.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Chloro, als er staat:quote:
Plsquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro, als er staat:
Formulieren ingeleverd na 6 januari worden niet meer in behandeling genomen.
Kan ik dan op maandagochtend/begin van de middag op 6 januari nog zonder zorgen die shit inleveren?
Dus dat is in feite t/m maandag 6 januari 23:59?quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PlsEr staat toch NA 6 januari.
Ja kut.quote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus dat is in feite t/m maandag 6 januari 23:59?
Zorg dan dat je het 5 januari hebt ingeleverd a luie surinamer.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, just making sure enzo man. Zal je net zien enzo.
Dat is toch zondag a moksi meti, ik kan het pas maandagochtend laten ondertekenen waarna ik het kan inleverenquote:Op maandag 23 december 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zorg dan dat je het 5 januari hebt ingeleverd a luie surinamer.
quote:
Net speenvarkentjes.quote:
Wajow, nu heb ik zin in moksi meti.quote:Op maandag 23 december 2013 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is toch zondag a moksi meti, ik kan het pas maandagochtend laten ondertekenen waarna ik het kan inleveren.
Heb kk honger ook, twijfel of ik een Turkse pizza met kebab ga halen of KFC laat brengenquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, nu heb ik zin in moksi meti.
Beidequote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb kk honger ook, twijfel of ik een Turkse pizza met kebab ga halen of KFC aat brengen![]()
.
Technisch gezien moeten ze het gewoon accepteren.quote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dima plsquote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Technisch gezien moeten ze het gewoon accepteren.
Je weet het maar nooit met de HvAquote:
Als je uiteindelijk maar niet bij de examencommissie terecht komt, dat zijn echt vieze flikkers allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja toch? Beter
.
[..]
Je weet het maar nooit met de HvA. Ik wil juridisch gezien in mijn recht staan
.
je word niet verkouden van koud weerquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Gridlok het volgende:
Gods klote weer, langzaam verkouden worden.
Time to get ill.
Oh nee klopt, krijg je alleen als het lekker zonnig weer is.quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je word niet verkouden van koud weer
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee klopt, krijg je alleen als het lekker zonnig weer is.
tijd voor 3 wat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Gridlok het volgende:
Gods klote weer, langzaam verkouden worden.
Time to get ill.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je word niet verkouden van koud weer
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee klopt, krijg je alleen als het lekker zonnig weer is.
Hahahaquote:
Dat jij nooit afkoelt als je naar buiten gaat, ik ben niet zo goed geïsoleerd, mad jelly op je body.quote:
Ja doeiquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jij nooit afkoelt als je naar buiten gaat, ik ben niet zo goed geïsoleerd, mad jelly op je body.
Haha, tis dat ik die vas.jpeg's niet meer heb, maar anders.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik serieus zijn tegen zo'n kutstoner.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, tis dat ik die vas.jpeg's niet meer heb, maar anders.
Anders wat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, tis dat ik die vas.jpeg's niet meer heb, maar anders.
Ja om wat te bewijzen?quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Anders had ik die gepost, wat ben jij sloom vandaag.
Geen idee. Volgens mij zeggen mijn opa's en oma's dat ook, dus zal wel noordelijk zijn of zo.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.
quote:
Johquote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ik je accusatief ironisch vond.
Hoezo wil je zijn naam weten? Je kent 'm toch niet.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'. Ergens wegkomen heb ik nog nooit gezegd.
Want? is het een oude kerel of zo?quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo wil je zijn naam weten? Je kent 'm toch niet.
Nee, hij is 23.quote:
Hij is van mij.quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, ze gunt je geen lekkere kerel omdat hij toch way outta your league is.
Dan juist wel, want dan ga ik lekker hard af.quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, ze gunt je geen lekkere kerel omdat hij toch way outta your league is.
Zelfs dat gunt ze je blijkbaar nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan juist wel, want dan ga ik lekker hard af.
Hij valt sowieso niet op Nederlandse chicks, anders had je wel een keer mee mogen doen met Pimpampet.quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan juist wel, want dan ga ik lekker hard af.
Want ik ben op zoek naar iemand die mij wil ? :Squote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij valt sowieso niet op Nederlandse chicks, anders had je wel een keer mee mogen doen met Pimpampet.
Ja weenie. Je weet het nooit met die autisten. :squote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Want ik ben op zoek naar iemand die mij wil ? :S
Autisten zijn juist heel erg direct en zo.quote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie. Je weet het nooit met die autisten. :s
HAHAquote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie. Je weet het nooit met die autisten. :s
Oké.quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisten zijn juist heel erg direct en zo.
Kan aan mij liggen, maar ik ga echt helemaal stuk om die "Chai, houd toch een keer je gore bek"-attitude van je.quote:
Hahaha.quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik ga echt helemaal stuk om die "Chai, houd toch een keer je gore bek"-attitude van je.
Het mooie is dat Chai een keer zei dat ze het leuk vind om R&P topics te lezen om over mensen te lezen die ze nooit in d'r eigen kringen meemaakt (oid), dat heb ik juist met haar posts zelfquote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ik vind Chai by far de leukste autist van FOK! hoor.
Oh, dat heb ik dan weer niet met haar, maar ik vind Chai wel aandoenlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het mooie is dat Chai een keer zei dat ze het leuk vind om R&P topics te lezen om over mensen te lezen die ze nooit in d'r eigen kringen meemaakt (oid), dat heb ik juist met haar posts zelf. Los van d'r boerderijverhalen btw
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahha.quote:
Ohhhh is dat zo? Daar ben ik me totaal niet bewust van.quote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het mooie is dat Chai een keer zei dat ze het leuk vind om R&P topics te lezen om over mensen te lezen die ze nooit in d'r eigen kringen meemaakt (oid), dat heb ik juist met haar posts zelf. Los van d'r boerderijverhalen btw
.
Gtfo.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wtf, Psycho moblo![]()
Die ogen gaan door merg en been.
Ik word bang van je.
Wel kankerboel make-up, maar never lelijker dan links man plsquote:
Ja, dit.quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel kankerboel make-up, maar never lelijker dan links man pls
quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel kankerboel make-up, maar never lelijker dan links man pls
Oppervlakkige sletjes, is gewoon een lelijke fotoquote:
Nee hou je bek doeiquote:Op maandag 23 december 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oppervlakkige sletjes, is gewoon een lelijke foto
Deze vond ik ook een mooiequote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou serieus mijn seniele, blinde, eenpotige poedel nog van je dikke vetnek afschoppen.
Die was ook wel leuk, maar niet helemaal passend ivm dikke vetnek beter schriel stoknekje had kunnen zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze vond ik ook een mooie.
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
Snap wel dat ze kleurlenzen indoet, ik zou me ook schamen met blauwe ogen.
Gewoon huilen onder de douche. Werkt altijd.quote:
Haha.quote:
wowquote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon huilen onder de douche. Werkt altijd.
Wat. :squote:
Ik heb fucking veel gegeten.quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon huilen onder de douche. Werkt altijd.
Ik zou niet durven. Ik moet poepen maar ben te lui.quote:
Gewoon even koffie zetten, en dan de troep die in de filter zit opdrinken terwijl je een pure NLX rookt.quote:
Rukken met glijmiddel nu. Weetje hoe lekker.quote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
Dat feel wanneer je je schaamhaar hebt weggeschoren en dan aan je lul zit![]()
zachter dan babybilletjes
quote:Op maandag 23 december 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon even koffie zetten, en dan de troep die in de filter zit opdrinken terwijl je een pure NLX rookt.Koffie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Rukken met een met voorvocht ingesmeerde penisquote:Op maandag 23 december 2013 18:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Rukken met glijmiddel nu. Weetje hoe lekker.
Ga poepen dan.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rukken met een met voorvocht ingesmeerde penis!
Ja dit.quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rukken met een met voorvocht ingesmeerde penis!
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ik moet poepen maar ben te lui.
Lekker man, even momentje voor jezelf.quote:
Hahaha, uitsmeren inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Als je fapt en je merkt dat je een mooie sliert voorvocht hebt.
Even uitsmeren altijd.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, uitsmeren inderdaad![]()
. Zonde om niet met zo'n eerlijk, authentiek, natuurlijk product te werken.
Ik heb al 1.5 jaar voldoende momenten voor mezelf.quote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker man, even momentje voor jezelf.
Shi wahed kuikenquote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
Dat feel wanneer je je schaamhaar hebt weggeschoren en dan aan je lul zit![]()
zachter dan babybilletjes
Ga gewoon naar de hoeren als je wilt neuken, of fix een fwb.quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb al 1.5 jaar voldoende momenten voor mezelf.![]()
![]()
Oh. Vraag of je moeder erbij komt zitten om je voor te lezen dan.quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb al 1.5 jaar voldoende momenten voor mezelf.![]()
![]()
Ja maar om een fwb te krijgen moet je wel sociaal vaardig zijnquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de hoeren als je wilt neuken, of fix een fwb.
Ze is analfabeet.quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Vraag of je moeder erbij komt zitten om je voor te lezen dan.
JA ZINGEN DAN WEET iK VEEL GVD MANquote:
Wel?quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja maar om een fwb te krijgen moet je wel sociaal vaardig zijn
Ik heet gewoon Peter hoorquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ewa, je bent toch straatrat? Chai vroeg zich af of ik onzin verkondigde.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA ZINGEN DAN WEET iK VEEL GVD MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |