Met onbekendenquote:
quote:
quote:
Amsterdam vind ik wat ver voor een ub dagje. En ub leiden is chillquote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Je studeert in Amsterdam toch? Of thuis bijvoorbeeld, of bibliotheek in Den Haag.
Ahhw wat lief dat jij dat zo zegt.quote:
Ik weet het niet hoor.. maar volgens mij ben jij bruin.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met onbekendenEcht raar, snap niet waar dat out of the blue wegkomt en waarom ik dat droomde.
Oh shut up, dat is dialect ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhw wat lief dat jij dat zo zegt.
Dit klinkt best fout.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
Haha mijn pa zegt al een kwartier dat ik me klaar moet maken en nog lig ik in m'n bedje in pyama.
Me badass.
Klaar MAKEN. Nee Modus, dat klinkt helemaal niet fout.quote:
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut up, dat is dialect ofzoOndanks dat ik behoorlijk ABN praat en zeker geen accent in m'n stem heb, zit die er wel in geramd helaas.
Hij zit langs mijquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?
Goed gezien, je hoeft nog geen blindenstok te gebruiken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. maar volgens mij ben jij bruin.
Hmmm.. Twijfel nu. Ik heb dat niet nodig/ik ben dat niet nodig. Nooit geweten dat dat ook plaatselijk wasquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?
Wil wel wat in je rammenquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut up, dat is dialect ofzoOndanks dat ik behoorlijk ABN praat en zeker geen accent in m'n stem heb, zit die er wel in geramd helaas.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klaar MAKEN. Nee Modus, dat klinkt helemaal niet fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch meer Brabants?quote:
Superlekkere gozer die ik ken komt uit Deventer en hij zegt dat wel. Een ook dat hij net bij de kapper wegkomt enzo. Vind dat wel sexy.quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm.. Twijfel nu. Ik heb dat niet nodig/ik ben dat niet nodig. Nooit geweten dat dat ook plaatselijk was
Ik zeg wel dat de deur los staat en dat het 20 voor 2 is
Ben je ook lid van de fb pagina gespot UBquote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wat ver voor een ub dagje. En ub leiden is chill
Haha godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VERSTAND HAHWUHUHAHAHA
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |