Deze vond ik ook een mooiequote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou serieus mijn seniele, blinde, eenpotige poedel nog van je dikke vetnek afschoppen.
Die was ook wel leuk, maar niet helemaal passend ivm dikke vetnek beter schriel stoknekje had kunnen zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze vond ik ook een mooie.
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
Snap wel dat ze kleurlenzen indoet, ik zou me ook schamen met blauwe ogen.
Gewoon huilen onder de douche. Werkt altijd.quote:
Haha.quote:
wowquote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon huilen onder de douche. Werkt altijd.
Wat. :squote:
Ik heb fucking veel gegeten.quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon huilen onder de douche. Werkt altijd.
Ik zou niet durven. Ik moet poepen maar ben te lui.quote:
Gewoon even koffie zetten, en dan de troep die in de filter zit opdrinken terwijl je een pure NLX rookt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rukken met glijmiddel nu. Weetje hoe lekker.quote:Op maandag 23 december 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
Dat feel wanneer je je schaamhaar hebt weggeschoren en dan aan je lul zit![]()
zachter dan babybilletjes
quote:Op maandag 23 december 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon even koffie zetten, en dan de troep die in de filter zit opdrinken terwijl je een pure NLX rookt.Koffie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |