Ja weenie. Je weet het nooit met die autisten. :squote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Want ik ben op zoek naar iemand die mij wil ? :S
Autisten zijn juist heel erg direct en zo.quote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie. Je weet het nooit met die autisten. :s
HAHAquote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie. Je weet het nooit met die autisten. :s
Oké.quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisten zijn juist heel erg direct en zo.
Kan aan mij liggen, maar ik ga echt helemaal stuk om die "Chai, houd toch een keer je gore bek"-attitude van je.quote:
Hahaha.quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik ga echt helemaal stuk om die "Chai, houd toch een keer je gore bek"-attitude van je.
Het mooie is dat Chai een keer zei dat ze het leuk vind om R&P topics te lezen om over mensen te lezen die ze nooit in d'r eigen kringen meemaakt (oid), dat heb ik juist met haar posts zelfquote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ik vind Chai by far de leukste autist van FOK! hoor.
Oh, dat heb ik dan weer niet met haar, maar ik vind Chai wel aandoenlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het mooie is dat Chai een keer zei dat ze het leuk vind om R&P topics te lezen om over mensen te lezen die ze nooit in d'r eigen kringen meemaakt (oid), dat heb ik juist met haar posts zelf. Los van d'r boerderijverhalen btw
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahha.quote:
Ohhhh is dat zo? Daar ben ik me totaal niet bewust van.quote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het mooie is dat Chai een keer zei dat ze het leuk vind om R&P topics te lezen om over mensen te lezen die ze nooit in d'r eigen kringen meemaakt (oid), dat heb ik juist met haar posts zelf. Los van d'r boerderijverhalen btw
.
Gtfo.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Greyson het volgende:
[..]
Wtf, Psycho moblo![]()
Die ogen gaan door merg en been.
Ik word bang van je.
Wel kankerboel make-up, maar never lelijker dan links man plsquote:
Ja, dit.quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel kankerboel make-up, maar never lelijker dan links man pls
quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel kankerboel make-up, maar never lelijker dan links man pls
Oppervlakkige sletjes, is gewoon een lelijke fotoquote:
Nee hou je bek doeiquote:Op maandag 23 december 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oppervlakkige sletjes, is gewoon een lelijke foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |