quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
quote:Op maandag 23 december 2013 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou raken.Gvd, anti-climax deluxe man, verwachtte van jou een bazenspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch meer Brabants?
[..]
Superlekkere gozer die ik ken komt uit Deventer en hij zegt dat wel. Een ook dat hij net bij de kapper wegkomt enzo. Vind dat wel sexy.
watquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij had meet met dat wijf dat uit de auto piste he?
Meet? Wat.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij had meet met dat wijf dat uit de auto piste he?
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'. Ergens wegkomen heb ik nog nooit gezegd.
Ja hoor, Panzer post en CY is er ook weerquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueelquote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hoor, Panzer post en CY is er ook weer.
Zou me niets verbazen als die scriptkiddie gewoon een AI-bot genaamd CY heeftquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Misschien zijn wij jouw verzinselen wel en bestaat fok niet eens.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |