Met onbekendenquote:
quote:
quote:
Amsterdam vind ik wat ver voor een ub dagje. En ub leiden is chillquote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Je studeert in Amsterdam toch? Of thuis bijvoorbeeld, of bibliotheek in Den Haag.
Ahhw wat lief dat jij dat zo zegt.quote:
Ik weet het niet hoor.. maar volgens mij ben jij bruin.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met onbekendenEcht raar, snap niet waar dat out of the blue wegkomt en waarom ik dat droomde.
Oh shut up, dat is dialect ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhw wat lief dat jij dat zo zegt.
Dit klinkt best fout.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
Haha mijn pa zegt al een kwartier dat ik me klaar moet maken en nog lig ik in m'n bedje in pyama.
Me badass.
Klaar MAKEN. Nee Modus, dat klinkt helemaal niet fout.quote:
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut up, dat is dialect ofzoOndanks dat ik behoorlijk ABN praat en zeker geen accent in m'n stem heb, zit die er wel in geramd helaas.
Hij zit langs mijquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?
Goed gezien, je hoeft nog geen blindenstok te gebruiken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. maar volgens mij ben jij bruin.
Hmmm.. Twijfel nu. Ik heb dat niet nodig/ik ben dat niet nodig. Nooit geweten dat dat ook plaatselijk wasquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zeg je ook 'ik ben dat niet nodig'?
Wil wel wat in je rammenquote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh shut up, dat is dialect ofzoOndanks dat ik behoorlijk ABN praat en zeker geen accent in m'n stem heb, zit die er wel in geramd helaas.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klaar MAKEN. Nee Modus, dat klinkt helemaal niet fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch meer Brabants?quote:
Superlekkere gozer die ik ken komt uit Deventer en hij zegt dat wel. Een ook dat hij net bij de kapper wegkomt enzo. Vind dat wel sexy.quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm.. Twijfel nu. Ik heb dat niet nodig/ik ben dat niet nodig. Nooit geweten dat dat ook plaatselijk was
Ik zeg wel dat de deur los staat en dat het 20 voor 2 is
Ben je ook lid van de fb pagina gespot UBquote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik wat ver voor een ub dagje. En ub leiden is chill
Haha godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VERSTAND HAHWUHUHAHAHA
[ afbeelding ]
AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
VERSTAND HAHWUHUHAHAHA
[ afbeelding ]
Accent vind ik iets anders dan bepaalde woorden die uit jouw streek komen of daar normaal zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef Salatrel het volgende:
"Ik heb geen accent iedereen hier praat zo..." veer plz
Haha modus zou z'n penis tussen een behaarde oksel stekenquote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
Ja stel je voor dat een vrouw okselhaar heeftalleen
het
idee
al. Waarom gaat ze er niet mee naar de dokter, iedereen weet toch dat daar geen haar hoort te zitten.
.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha modus zou z'n penis tussen een behaarde oksel steken
Precies.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
het
idee
al. Waarom gaat ze er niet mee naar de dokter, iedereen weet toch dat daar geen haar hoort te zitten.
.
Gewoon smerig gewoon. Enige plek waar jongedames wat pluis mogen hebben is op hun poes.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
het
idee
.
niet mee eensquote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon smerig gewoon. Enige plek waar jongedames wat pluis mogen hebben is op hun poes.
En tussen der kont. Lekker kroelen met je tong.quote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon smerig gewoon. Enige plek waar jongedames wat pluis mogen hebben is op hun poes.
Neequote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die tunnels zijn wel nasty. Te groot voor een dame.quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Zou raken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eik wel maar die vallen me bijna niet op.quote:Op maandag 23 december 2013 14:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die tunnels zijn wel nasty. Te groot voor een dame.
Die okselharen zijn niks vergeleken met als ze die plugs uit doet.quote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Eik wel maar die vallen me bijna niet op.
Daarom mooi laten zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die okselharen zijn niks vergeleken met als ze die plugs uit doet.
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die okselharen zijn niks vergeleken met als ze die plugs uit doet.
[ afbeelding ]
Pics van jouw oren zonder plugs.quote:
inb4 foto van vagjien.quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pics van jouw oren zonder plugs.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou raken.Gvd, anti-climax deluxe man, verwachtte van jou een bazenspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch meer Brabants?
[..]
Superlekkere gozer die ik ken komt uit Deventer en hij zegt dat wel. Een ook dat hij net bij de kapper wegkomt enzo. Vind dat wel sexy.
watquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij had meet met dat wijf dat uit de auto piste he?
Meet? Wat.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij had meet met dat wijf dat uit de auto piste he?
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'. Ergens wegkomen heb ik nog nooit gezegd.
Ja hoor, Panzer post en CY is er ook weerquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueelquote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hoor, Panzer post en CY is er ook weer.
Zou me niets verbazen als die scriptkiddie gewoon een AI-bot genaamd CY heeftquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Misschien zijn wij jouw verzinselen wel en bestaat fok niet eens.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Chloro, als er staat:quote:
Plsquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro, als er staat:
Formulieren ingeleverd na 6 januari worden niet meer in behandeling genomen.
Kan ik dan op maandagochtend/begin van de middag op 6 januari nog zonder zorgen die shit inleveren?
Dus dat is in feite t/m maandag 6 januari 23:59?quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PlsEr staat toch NA 6 januari.
Ja kut.quote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus dat is in feite t/m maandag 6 januari 23:59?
Zorg dan dat je het 5 januari hebt ingeleverd a luie surinamer.quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, just making sure enzo man. Zal je net zien enzo.
Dat is toch zondag a moksi meti, ik kan het pas maandagochtend laten ondertekenen waarna ik het kan inleverenquote:Op maandag 23 december 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zorg dan dat je het 5 januari hebt ingeleverd a luie surinamer.
quote:
Net speenvarkentjes.quote:
Wajow, nu heb ik zin in moksi meti.quote:Op maandag 23 december 2013 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is toch zondag a moksi meti, ik kan het pas maandagochtend laten ondertekenen waarna ik het kan inleveren.
Heb kk honger ook, twijfel of ik een Turkse pizza met kebab ga halen of KFC laat brengenquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, nu heb ik zin in moksi meti.
Beidequote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb kk honger ook, twijfel of ik een Turkse pizza met kebab ga halen of KFC aat brengen![]()
.
Technisch gezien moeten ze het gewoon accepteren.quote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dima plsquote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Technisch gezien moeten ze het gewoon accepteren.
Je weet het maar nooit met de HvAquote:
Als je uiteindelijk maar niet bij de examencommissie terecht komt, dat zijn echt vieze flikkers allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja toch? Beter
.
[..]
Je weet het maar nooit met de HvA. Ik wil juridisch gezien in mijn recht staan
.
je word niet verkouden van koud weerquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Gridlok het volgende:
Gods klote weer, langzaam verkouden worden.
Time to get ill.
Oh nee klopt, krijg je alleen als het lekker zonnig weer is.quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je word niet verkouden van koud weer
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee klopt, krijg je alleen als het lekker zonnig weer is.
tijd voor 3 wat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Gridlok het volgende:
Gods klote weer, langzaam verkouden worden.
Time to get ill.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je word niet verkouden van koud weer
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee klopt, krijg je alleen als het lekker zonnig weer is.
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |