Jij komt.quote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik naar een fok meet gaan? ktwijfel
Gewoon gaan. Als we Chai en Mozy breken voor die tijd wil ze je ontmaagdenquote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik naar een fok meet gaan? ktwijfel
Ik heb over andere meet.quote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als we Chai en Mozy breken voor die tijd wil ze je ontmaagden
Nee. Ik was even vergeten dat ik ondertussen ook al oud ben.quote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als we Chai en Mozy breken voor die tijd wil ze je ontmaagden
21 was het?quote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik was even vergeten dat ik ondertussen ook al oud ben.
Heb jij geen dingen te doen ofzo?quote:
Jawel daarom ben ik hierquote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij geen dingen te doen ofzo?
Oh, gezellig.quote:
vermoordtquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Mur is de man die op zondag altijd het vlees snijdt.
Van de vrouwen die hij heeft vermoordt.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh kk. Had eerst 'die hij vermoordt'.
[ afbeelding ]
Ophoeren Dima.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Wow. Eindelijk maakt het een fout en dan nog met smoesjes aankomen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Eindelijk maakt het een fout en dan nog met smoesjes aankomen.
Hahaha, dumb fuck.quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had vanochtend wel beetje spijt van de KFC van gisteren.quote:
Gvdquote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vanochtend wel beetje spijt van de KFC van gisteren.
Nou en.quote:
Ja, wilde nog bijna foto maken voor je.quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd. Nog naar het papier gekeken?
ik vorm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef Chloroform het volgende:
Ja, wilde nog bijna foto maken voor je.
Hij moet elk etmaal een intacte moederkoek verorberen, anders verbrandt hij levend.quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net een scene uit een horror film.
Seks met krio is dan ook gruwelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damn son, durf te wedden dat er iemand rondloopt die dat ook doet.quote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij moet elk etmaal een intacte moederkoek verorberen, anders verbrandt hij levend.
Mag je als krio's babyfabriek functioneren.quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met krio is dan ook gruwelijk.
GRUWELIJK LEKKER hahaha bambam ahuh ahuh
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij moet elk etmaal een intacte moederkoek verorberen, anders verbrandt hij levend.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je het gek met zo'n UI.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
gvd mijn anonimiteit is weg
iemand kent mij in real op fok
tijd voor nieuw acc
Daar gaan je streetcreds.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
so genrus, very x-mas,quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VeerEli het volgende:
Goede kerstdaad verricht. Geld gegeven aan een klein kind dat zo'n pokke krantje kwam brengen aan de deur met kerstwensen.
Kutgebouw is dat, ben daar wel binnenkort veel te vinden ivm taalcursusquote:
Bedankt, deur dicht.quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VeerEli het volgende:
Goede kerstdaad verricht. Geld gegeven aan een klein kind dat zo'n pokke krantje kwam brengen aan de deur met kerstwensen.
Waarom heeft iedereen hier last van?quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vanochtend wel beetje spijt van de KFC van gisteren.
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
tijd voor nieuw acc
Wacht, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volwassenen hoeven ook niet te komen schooien. Maar ach.. Zo'n klein monster weet niet beter.quote:
Waar anders?quote:Op maandag 23 december 2013 13:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Kutgebouw is dat, ben daar wel binnenkort veel te vinden ivm taalcursusMaar waarom studeer je in UB van Leiden eigenlijk?
Ik niet? Die mensen hebben zeker al een loopneus bij een schepje Conimex sambalquote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier last van?
Hoe denk je?quote:
Ik heb soms een loopneus als ik mijn bamisoep te pittig eetquote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik niet? Die mensen hebben zeker al een loopneus bij een schepje Conimex sambal.
Dus dat he.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik niet? Die mensen hebben zeker al een loopneus bij een schepje Conimex sambal.
Zijn gewoon volwassenen die tegen hem zeggen dat te doen, dus in feite verandert er niks.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volwassenen hoeven ook niet te komen schooien. Maar ach.. Zo'n klein monster weet niet beter.
Omdat ik het alfabet in het Pakistaans heb gegild toen ik me snoeihard door krio liet nemen waar je bijstondquote:
So so naïef die Veer.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volwassenen hoeven ook niet te komen schooien. Maar ach.. Zo'n klein monster weet niet beter.
Heb gevoelige anus.quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier last van?
Zie je nou wel dat je van anaal houdt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik het alfabet in het Pakistaans heb gegild toen ik me snoeihard door krio liet nemen waar je bijstond.
Haar.quote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn gewoon volwassenen die tegen hem zeggen dat te doen, dus in feite verandert er niks.
Wel lekker als je gebaft wordt of in je kontje genomen wordt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gevoelige anus.
[..]
Zie je nou wel dat je van anaal houdt.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb soms een loopneus als ik mijn bamisoep te pittig eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel lekker als je gebaft wordt of in je kontje genomen wordt.
Met wie?quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Wow nu het weer hier over gaat. Ik droomde vannacht gewoon over een fucking trio.![]()
alt f4quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Mortaxx het volgende:
Inmiddels al 2,5 uur verspildik heb een ban nodig
Jeetje.quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Wow nu het weer hier over gaat. Ik droomde vannacht gewoon over een fucking trio.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |