Dat jij nooit afkoelt als je naar buiten gaat, ik ben niet zo goed geïsoleerd, mad jelly op je body.quote:
Ja doeiquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jij nooit afkoelt als je naar buiten gaat, ik ben niet zo goed geïsoleerd, mad jelly op je body.
Haha, tis dat ik die vas.jpeg's niet meer heb, maar anders.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik serieus zijn tegen zo'n kutstoner.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, tis dat ik die vas.jpeg's niet meer heb, maar anders.
Anders wat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, tis dat ik die vas.jpeg's niet meer heb, maar anders.
Ja om wat te bewijzen?quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Anders had ik die gepost, wat ben jij sloom vandaag.
Geen idee. Volgens mij zeggen mijn opa's en oma's dat ook, dus zal wel noordelijk zijn of zo.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergens wegkomen is toch ook eerder Gronings? Dat zegt Panz ook.
quote:
Johquote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ik je accusatief ironisch vond.
Hoezo wil je zijn naam weten? Je kent 'm toch niet.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dm naam? Ik zeg alleen nog heel af en toe per ongeluk 'los' ipv 'open'. Ergens wegkomen heb ik nog nooit gezegd.
Want? is het een oude kerel of zo?quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo wil je zijn naam weten? Je kent 'm toch niet.
Nee, hij is 23.quote:
Hij is van mij.quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, ze gunt je geen lekkere kerel omdat hij toch way outta your league is.
Dan juist wel, want dan ga ik lekker hard af.quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, ze gunt je geen lekkere kerel omdat hij toch way outta your league is.
Zelfs dat gunt ze je blijkbaar nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan juist wel, want dan ga ik lekker hard af.
Hij valt sowieso niet op Nederlandse chicks, anders had je wel een keer mee mogen doen met Pimpampet.quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan juist wel, want dan ga ik lekker hard af.
Want ik ben op zoek naar iemand die mij wil ? :Squote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij valt sowieso niet op Nederlandse chicks, anders had je wel een keer mee mogen doen met Pimpampet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |