Nee, vooral op m'n neus en m'n wangen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt ze toch niet op je armen en zo?
Zie je toch niks meer van als er zaad op ligt.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vooral op m'n neus en m'n wangen.
Ja dat is leuk. En ook niet gelijk zo'n spikkelbom.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echte drankorgels die boeren, zie het zo.quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef Chai het volgende:
Er zat paardenlikeur in het kerstpakket.
[ afbeelding ]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zie je toch niks meer van als er zaad op ligt.
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus al een uur?quote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?
die boy kan om t kwartierquote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?
Ben je een allochtoon?quote:
Roestige daken, vochtige kelders!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb wel gehoord dat redheads crazy zijn in bed. Ze is ook nog eens chubbs dus waarschijnlijk ook emotioneel instabiel. Precies zoals ik ze wil.Alleen moet ze geen vreemde tietjes hebben.
Heb je snel gedaan zegquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet per se. Als ik minder eiwitten binnen heb is mijn zaad sneller verdunt. That's all. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Roestige daken, vochtige kelders!
Ik heb net een foto van mijn kelder gepostquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Roestige daken, vochtige kelders!
Leuk voor je.quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van mijn kelder gepost
Dan zou ik zeggenquote:
Jammer. Nog steeds wachtend op die ene allochtoon waardoor dWc zijn schoen gaat eten.quote:
Zuid Holland, je wilt zeker Groningen horen?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zuid Holland, je wilt zeker Groningen horen?
Ik behoor ook tot de neuzenclubquote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |