Haters gonna hatequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oooh hamtaro. Die mocro disst je gewoon. Zou het niet pikken.
ze hebben ook vaak last van hun heup en een kunstgebitquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat me trouwens ook vaak opvalt, Nederlandse oma's hebben vaak een baard. Van enkele grijze haartjes op de kin tot echt een bosje haar
.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moest door 'hamster' denken aan dit voorval wat zich vanmiddag in AH afspeelde: KLB / Marokkaanse vrouw met snor.
(srs, no lie)
Ja is normaal, iets met de overgang.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat me trouwens ook vaak opvalt, Nederlandse oma's hebben vaak een baard. Van enkele grijze haartjes op de kin tot echt een bosje haar
.
Dat is niet normaal, vrij weinig vrouwen hebben zodanige gezichtsbeharingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja is normaal, iets met de overgang.
Is onzin denk ik? Als je alcoholische waren scant als caissière staat de minimale geboortedatum op je scherm.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:43 schreef Chai het volgende:
KLB / ID kaart in de supemarkt
Nog nooit gezien dit?
Damn right.quote:
Ja, en mooie voeten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Chai het volgende:
Hebben die dames van Krio altijd supermooie handen of zo dan?
Het overgrote deel zal er waarschijnlijk ook wel wat aan doen hequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is niet normaal, vrij weinig vrouwen hebben zodanige gezichtsbeharing.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het overgrote deel zal er waarschijnlijk ook wel wat aan doen he.
Toen was het ook aan haar kop te zien? want volgens mij is ze altijd nog best wel fors.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd de neiging die pics uit de 1e FOK!.rar te posten, waar ze nog 140+ kg oid woog.
Shit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Altijd de neiging die pics uit de 1e FOK!.rar te posten, waar ze nog 140+ kg oid woog.
Zou me niets verbazen als ze qua gewicht letterlijk gehalveerd isquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen was het ook aan haar kop te zien? want volgens mij is ze altijd nog best wel fors.
Wat? Sowieso 120 manquote:
quote:
Vast niet. Anders zou ze toch niet altijd enkel van die wanhopig gecropte foto's posten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze qua gewicht letterlijk gehalveerd is.
True, goed punt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast niet. Anders zou ze toch niet altijd enkel van die wanhopig gecropte foto's posten?
Hahaha, deze 4 zinnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb wel gehoord dat redheads crazy zijn in bed. Ze is ook nog eens chubbs dus waarschijnlijk ook emotioneel instabiel. Precies zoals ik ze wil.Alleen moet ze geen vreemde tietjes hebben.
Vraag het Mur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb wel gehoord dat redheads crazy zijn in bed. Ze is ook nog eens chubbs dus waarschijnlijk ook emotioneel instabiel. Precies zoals ik ze wil.Alleen moet ze geen vreemde tietjes hebben.
Heeft Mur haar gedaan ja? Dan hoeft het sowieso niet meer, wil geen aids.quote:
Nee, gewoon een psycho redhead.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heeft Mur haar gedaan ja? Dan hoeft het sowieso niet meer, wil geen aids.
Chubby staat gelijk aan emotioneel instabiel zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |