Geen idee, zag alleen d'r snor, over de rest zat kleding. Jij vind dat dit gewoon moet kunnen..?quote:
goede ninja editquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef BadSnoopy het volgende:
HEB JE NOG TUSSEN HAAR BILSPLEET MOGEN RAKEN?
AHAHAHA ECHT WAAR? HAHAHAquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
Is voor status binnen de familie. Des te dikker je snor des te hoger je rang.
Volgens mij heeft je moeder een snor.quote:
GELDT DAT OOK TUSSEN HAAR BENEN?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
Is voor status binnen de familie. Des te dikker je snor des te hoger je rang.
HAHA, WAT. Nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je moeder een snor.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je moeder een snor.
G, hoe danquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je moeder een snor, of niet?
Mensenkennis.quote:
Natuurlijk niet, dat zou een sociaal ongewenste situatie opleveren, onprofessioneel (quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef De_Dorstige het volgende:
Heb je haar erop aangesproken, ts?
Daar moet je schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zou een sociaal ongewenste situatie opleveren, onprofessioneel () en awkward as fuck zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Daar moet je schijt aan hebben.
Correctie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef RunescapeNerd het volgende:
arabische meisjes hebben zijn in het algemeen bebaard
Dat bedoel ik.quote:
Wel lekker zacht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
meestal hebben ze ook rughaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |