Dus ik was vanmiddag aan het werk, komt er (ik denk) een familie Marokkaanse vrouwen langslopen. 2 Jongeren, 2 ouderen en 2 van middelbare leeftijd. Eén van die oudere vrouwen had iets op d'r bovenlip zitten viel me van een afstand al op, en ik moest haar richting op, dus een nadere blik bood mij uitsluitsel. Ze had een snor. Maar echt een dikke snor. Ik heb wel 's vrouwen gezien met enkele haartjes tot een klein vlasssnorretje, maar dit was echt een volwassen, volgroeide snor. Ik zweer het je, het had deze dikte. En ik overdrijf serieus niet:
![b2qpcJo.jpg]()
Het is toch allang geen Movember meer?

En ik weet dat veel Marokkaanse dames zich degelijk kunnen verzorgen, hoe kan het dat er niemand in haar kringen is geweest die haar hier nooit op heeft aangesproken? Die snor is er niet met een nachtje opgegroeid. Ik heb echt 3 maal moeten kijken omdat ik het niet kon geloven

. Had al bijna om me heen gekeken over er niet ergens een verborgen camera geplaatst was.
Klacht: 50+ Marokkaanse vrouw met een snor die even dik is al die van Humberto Tan aan het eind van Movember.
[ Bericht 2% gewijzigd door MMGYMCMB op 28-12-2013 22:23:53 ]