Het is anders dezelfde foto als waar je dit bij zette:quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[...]
Heb je meer pics van jou in je rode jurk?Sexy dame.
Ooit een vent met OORBELLEN gezien?quote:
Haha wat een sukkel is die E.B.A.H ...quote:Op zondag 29 december 2013 11:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het is anders dezelfde foto als waar je dit bij zette:
[..]
Wat is jouw idee daarvan?quote:Op zondag 29 december 2013 11:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben 26 maar moet ook vaak mijn idee laten zien bij een lekkere fles rode wijn en mijn weekboodschappen
quote:Op zondag 29 december 2013 11:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het is anders dezelfde foto als waar je dit bij zette:
[..]
Nee nooitquote:Op zondag 29 december 2013 11:47 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ooit een vent met OORBELLEN gezien?
Picsquote:Op zondag 29 december 2013 11:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben 26 maar moet ook vaak mijn ID laten zien bij een lekkere fles rode wijn en mijn weekboodschappen
Hoe bedoel je?quote:
Mijn grap word niet gesnapt.quote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ben vrij lang, draag geen kinderlijke kleding.. Nou ja ik zie het maar als een compliment..
Werd laatst 19 geschat in de make-up winkel en maximaal 21 op de sportschool.. Misschien heb ik een jeugdige huid en bouw?
Oh, ja ik maakte zelf die fout maar had hem al snel gewijzigd in IDquote:Op zondag 29 december 2013 11:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn grap word niet gesnapt.(Zie jouw quote in mijn post, idee = ID)
ja, dat is toch ook een compliment, waarom zou je het anders zien, negatief heeft geen zin, het is iets positiefs tenslotte..quote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ben vrij lang, draag geen kinderlijke kleding.. Nou ja ik zie het maar als een compliment..
Werd laatst 19 geschat in de make-up winkel en maximaal 21 op de sportschool.. Misschien heb ik een jeugdige huid en bouw?
Ja, zo zullen er wel meer achter de pc zitten na dat te hebben gelezen.quote:
Je disst jezelf, hobbit.quote:Op zondag 29 december 2013 11:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, zo zullen er wel meer achter de pc zitten na dat te hebben gelezen.
Maar het is wel heel veel jongerquote:Op zondag 29 december 2013 11:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, dat is toch ook een compliment, waarom zou je het anders zien, negatief heeft geen zin, het is iets positiefs tenslotte..
Ik ben iig heel blij met hoe ik eruit zie.quote:
Dat vind ik heel knap van je.quote:Op zondag 29 december 2013 12:01 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben iig blij met hoe ik eruit zie.
Zo moet je idd niet denken, dat heeft zeker geen zin.quote:Op zondag 29 december 2013 12:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar het is wel heel veel jongerik heb wel sproetjes en ik lach veel/vrolijke uitstraling misschien daarom.
Ik denk dan altijd maar aan modellen, daar kun je ook vaak de leeftijd niet zo goed van inschatten dus dan zou ik het geen belediging vinden.
(Ipv te denken dat ik er uitzie als een klein kind)
Daarom, dus gewoon niet meer op hem reageren, hij zit je gewoon te FOK!kenquote:Op zondag 29 december 2013 12:01 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben iig heel blij met hoe ik eruit zie.
Precies, ik krijg meer dan genoeg aandacht van jongens én mannen. Dus dat zit wel goed!quote:Op zondag 29 december 2013 12:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Daarom, dus gewoon niet meer op hem reageren, hij zit je gewoon te FOK!ken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |