Awwww!!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef mapima het volgende:
Binnenkort ben ik bijna 20 jaar. Maar ik word veel e jong geschat.
Iedereen schat mij jonger. Laatst op werk schatte iemand mij 16. 'maar dat is dan omdat je kassa mag doen' ik zal me altijd en overal moeten legatimeren.
Een keer in de winkel zaten twee klanten over me te roddelen dat ik net een klein kind lijk.![]()
Kom ik in kledingwinkel krijg ik coolcatkledingadvies ipv advies voor grote meisjes. Omdat ik te jong lijk in verhouding met mijn echte leeftijd.
Het heeft dus best weleens nadelen. Kinderlijke privileges krijgen en zo. Zo van 'alsjeblieft voor de kids hebben we deze lekkernij, Raak Kinder Cola'
Ga ik volgend jaar naar de universiteit wil iedereen alles van me weten met dat ze denken dat ik hoofdbegaafd ben of zo.
Heb jij dat nou ook?
ik heb twee X chromosoenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:02 schreef Seconde het volgende:
TIP: Mensen die een baart nemen leiken een stuk ouder daardoor
Goede editquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:02 schreef Seconde het volgende:
TIP: Mensen die een baart nemen leiken een stuk ouder daardoor
Ik werd op jouw leeftijd ook te jong geschat, en nu schatten ze me nog steeds op 28, terwijl ik 35 bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef mapima het volgende:
Binnenkort ben ik bijna 20 jaar. Maar ik word veel e jong geschat
Ze zullen er wel een reden voor hebben, ts.quote:
Deze jongen spreekt vanuit z'n hart.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik werd op jouw leeftijd ook te jong geschat, en nu schatten ze me nog steeds op 28, terwijl ik 35 bent.
Ik snap dat het op jouw leeftijd niet veel voordelen nog heeft, maar aan de positieve zijde is dat in de toekomst wel in je voordeel.
Verrek je was me voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
legale jailbait![]()
Ik wil wel drank voor je halen
Je moet je legitimeren tot je 20e. Volgend jaar wordt dat tot je 25e Jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Herkenbaar. Ik vind het alleen vervelend wanneer ik een flesje wijn wil halen en nog m'n id laten zienZe kijken niet verder wat er nog meer op de band ligt....een 16 jarige haalt geen normale boodschappen en een fles wijn..
Dat is niet omdat je er zo jong uitziet, maar omdat je nog wel voor 20 jaar zou door kunnen gaan (of tot wanneer moeten ze het vragen?).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Herkenbaar. Ik vind het alleen vervelend wanneer ik een flesje wijn wil halen en nog m'n id laten zienZe kijken niet verder wat er nog meer op de band ligt....een 16 jarige haalt geen normale boodschappen en een fles wijn..
Prima, maar ik ben 32...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Je moet je legitimeren tot je 20e. Volgend jaar wordt dat tot je 25e Jaar.
Ze hanteren bij de meeste supermarkten geloof ik tot 21..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Je moet je legitimeren tot je 20e. Volgend jaar wordt dat tot je 25e Jaar.
Ik begrijp ook slecht dat een kassa miepje van 16 uberhaupt niet kan indenken dat je veel ouder bent dan haar.quote:
Doe ik ook wel, maar m'n paspoort zit diep verstopt in m'n tas...moet ik die iedere keer weer te voorschijn toveren..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:14 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wel vervelend, maar je kunt het ook wel als een compliment zien.
Daar heeft ze niks mee te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp ook slecht dat een kassa miepje van 16 uberhaupt niet kan indenken dat je veel ouder bent dan haar.
Heb je geen rijbewijs / id kaart?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar m'n paspoort zit diep verstopt in m'n tas...moet ik die iedere keer weer te voorschijn toveren..
Ze hanteren 21 jaar toch? Veel ouder = meer dan 21 jaar lijkt mij, dan hoeft ze het niet te vragen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heeft ze niks mee te maken.Zij wil haar baantje behouden, klaar.
Iemand die kan doorgaan voor 21 vraag je het nog gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze hanteren 21 jaar toch? Veel ouder = meer dan 21 jaar lijkt mij, dan hoeft ze het niet te vragen.
Nope, was wel handig geweest...maar goed..ik heb er mee leren levenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je geen rijbewijs / id kaart?
Er staat op de bordjes toch tot 21? Dus iemand die doorgaat voor 21+ zouden ze dan niet moeten vragen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die kan doorgaan voor 21 vraag je het nog gewoon.
Ja 20 dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er staat op de bordjes toch tot 21? Dus iemand die doorgaat voor 21+ zouden ze dan niet moeten vragen.
Lijkt me niks om altijd een paspoort bij me te hebben.. Maar vrouwen dragen natuurlijk vaak een handtas.. Ook wel makkelijk soms.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:18 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Nope, was wel handig geweest...maar goed..ik heb er mee leren leven
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niks om altijd een paspoort bij me te hebben.. Maar vrouwen dragen natuurlijk vaak een handtas.. Ook wel makkelijk soms.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Foto's van je trollende jailbait ass.
Ik werd laatst 18 geschat door een mevrouw..quote:
Als het je staat wel, maar anders laat het je juist extra op een onverzorgde puber lijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werd laatst 18 geschat door een mevrouw..
Wat een hoop scheelt is dat ik op het moment een beetje mager ben / mager gezicht heb, dan lijk je daadwerkelijk jonger.. Een baardje maakt volgens mij niet heel veel uit.
Baard is een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werd laatst 18 geschat door een mevrouw..
Wat een hoop scheelt is dat ik op het moment een beetje mager ben / mager gezicht heb, dan lijk je daadwerkelijk jonger.. Een baardje maakt volgens mij niet heel veel uit.
Misschien is dat het..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het je staat wel, maar anders laat het je juist extra op een onverzorgde puber lijken.
Ben je zo klein?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Baard is een beetje moeilijk![]()
Langer word ik helaas niet meer, ga alleen nog maar krimpen
Srs luister naar je zus. Ook qua kleding en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is dat het..
Ik vind het wel heerlijk eigenlijk, klein beetje ringbaardje...
Mijn zus vind het afschuwelijk.
Nah..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs luister naar je zus. Ook qua kleding en zo.
quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nah..
Als je teveel naar vrouwen luistert qua kleding loop je er straks bij als een gay.
Schattig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]Ukkie, maar ook daar heb ik mee leren leven...en alles in de juiste verhoudingen
JAAAAAAAAAAA EN HOE TOEN JE AAN DAT JE 20+ BENT DAN??quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er staat op de bordjes toch tot 21? Dus iemand die doorgaat voor 21+ zouden ze dan niet moeten vragen.
21+ hebben we het over, niet, er bestaat een kans dat je een 15 jarige 21 lijkende kerel bent maar dan spreken we over of een kleine uitzondering of een persoon dat enorm verkeerd leeftijden kan inschatten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA EN HOE TOEN JE AAN DAT JE 20+ BENT DAN??
Nee, het idee is dat je je identiteitsbewijs uit eigen beweging laat zien als je onder de 20 of 21 (of wat die grens ook is) bent. Dat ze je id maar tot een bepaalde leeftijd zullen vragen slaat natuurlijk nergens op, aangezien je met je id aantoont hoe oud je bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
21+ hebben we het over, niet, er bestaat een kans dat je een 15 jarige 21 lijkende kerel bent maar dan spreken we over of een kleine uitzondering of een persoon dat enorm verkeerd leeftijden kan inschatten.
In het laatste geval zou ik als supermarkt keten mezelf indekken door mensen die er moeite mee hebben het altijd te laten vragen.
Ware het niet dat het dus niet bij iedereen zo werkt. Sommige mensen lijken op jonge leeftijd eerst lange tijd (veels te) jong. En daarna wanneer ze ouder worden, verouderen ze opeens qua uiterlijk in het kwadraat. Vooral sommige meisjes/vrouwen hebben hier last van. Mapima wellicht ook, tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik werd op jouw leeftijd ook te jong geschat, en nu schatten ze me nog steeds op 28, terwijl ik 35 bent.
Ik snap dat het op jouw leeftijd niet veel voordelen nog heeft, maar aan de positieve zijde is dat in de toekomst wel in je voordeel.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ware het niet dat het dus niet bij iedereen zo werkt. Sommige mensen lijken op jonge leeftijd eerst lange tijd (veels te) jong. En daarna wanneer ze ouder worden, verouderen ze opeens qua uiterlijk in het kwadraat. Vooral sommige vrouwen hebben hier last van. Mapima wellicht ook, tijd zal het leren
Ik heb het niet over een bepaalde leeftijd, ik heb het over een bepaalde uiterlijke leeftijd, zoals je kunt lezen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef hugecooll het volgende:
Nee, het idee is dat je je identiteitsbewijs uit eigen beweging laat zien als je onder de 20 of 21 (of wat die grens ook is) bent. Dat ze je id maar tot een bepaalde leeftijd zullen vragen slaat natuurlijk nergens op, aangezien je met je id aantoont hoe oud je bent.
Daar heb je gelijk in idd, bij mijn moeder is dat wel zo gegaan... daar heb ik het van... alleen bij mannen lijkt dat anders te werken idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ware het niet dat het dus niet bij iedereen zo werkt. Sommige mensen lijken op jonge leeftijd eerst lange tijd (veels te) jong. En daarna wanneer ze ouder worden, verouderen ze opeens qua uiterlijk in het kwadraat. Vooral sommige meisjes/vrouwen hebben hier last van. Mapima wellicht ook, tijd zal het leren
quote:
Ja, in de gevangenis met dat soort mensen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Supermarkt zou ook best wel iets harder mogen optredden tegen die mensen die dan niet hun ID laten zien terwijl ze dat uit zichzelf moeten doen (onder de 21)
Het is wel zo lieve Chai. Jij bent speciaal dus voor jou geldt het niet.quote:
Jongens met een goede zus kleden zich vaak wel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is wel zo lieve Chai. Jij bent speciaal dus voor jou geldt het niet.
Hoeft niet altijd te kloppen. Als je bijvoorbeeld naar Robo zou luisteren zou je rondlopen met een bow-tie. Loop je er gewoon bij als clown.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongens met een goede zus kleden zich vaak wel beter.
Gay kleden betekent dat ze geen goede zus hebben.
Ik denk dat de leeftijd benadrukken en even wijzen op het 21- ID gereed houden in dit geval wel passend is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja, in de gevangenis met dat soort mensen!
want jij ziet eruit als 28quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in idd, bij mijn moeder is dat wel zo gegaan... daar heb ik het van... alleen bij mannen lijkt dat anders te werken idd.
Dus erfelijk, maar toch niet een directe kopie ofzo.
moet? van wie moet datquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Supermarkt zou ook best wel iets harder mogen optredden tegen die mensen die dan niet hun ID laten zien terwijl ze dat uit zichzelf moeten doen (onder de 21)
Meeste mensen hebben dan ook gewoon een ID kaart bij zich, of hun rijbewijs. Welke beide netjes in je portemonnee passenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niks om altijd een paspoort bij me te hebben.. Maar vrouwen dragen natuurlijk vaak een handtas.. Ook wel makkelijk soms.
Ben je daar blij mee?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had vandaag dat een man bij ons aanbelde en vroeg of mijn ouders thuis waren.
Ik zie er dus erg jong uit.
Zo hoort het ook te gaan, het moet wel in je voordeel werken iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had vandaag dat een man bij ons aanbelde en vroeg of mijn ouders thuis waren.
waarom niet ??? Zou jij er liever op jonge leeftijd al uit willen zien dat je een gezicht van een volwassene hebt ? of lichaam bv ?quote:
Of zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Je doet gelijk allerlei aannames over waarop iemands leeftijd gebaseerd wordt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
waarom niet ??? Zou jij er liever op jonge leeftijd al uit willen zien dat je een gezicht van een volwassene hebt ? of lichaam bv ?
uhhhmm die aannames zijn anders niet helemaal onzin allemaal geweest hequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je doet gelijk allerlei aannames over waarop iemands leeftijd gebaseerd wordt.
En ja, ik zie er liever uit als een volwassen vrouw dan als een dik jongetje.
pics?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
dat was ook gewoon wat ik dacht toen ik die foto zagquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat geval moet TS er uitzien als een niet geslachtsrijp kind / pre-adolescent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Bassen het volgende:
Je zult wel in de smaak vallen bij pedo's, seks hebben met een "minderjarige" zonder dat ze minderjarig is. Win-Win.
Ik vind dat hele ideaal van hoe jonger hoe beter sowieso triest. Alsof de definitie van een geslaagd leven is om op je 40e 30 geschat te worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Och het kan z'n voordelen hebben. Zeker wanneer je als wat oudere man (van ik noem maar wat, in de 40) houdt van wat jongere vrouwen (van ik noem maar wat 25-30).quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat hele ideaal van hoe jonger hoe beter sowieso triest. Alsof de definitie van een geslaagd leven is om op je 40e 30 geschat te worden.
Dat is waar en vergeet andersom niet. Maar toch mogen we als maatschappij wel wat minder negatief tegenover ouderdomsverschijnselen staan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och het kan z'n voordelen hebben. Zeker wanneer je als wat oudere man (van ik noem maar wat, in de 40) houdt van wat jongere vrouwen (van ik noem maar wat 25-30).
Als je een beetje succesvol bent is het sowieso geen probleem, ongeacht je looks, maar wanneer je er ook nog eens jong en knap uitziet heb je als voordeel dat ze je niet alleen maar vanwege je geld willen en dat je op straat ook niet wordt aangekeken als 'vieze oude vent met een jonge golddigger' (voor zover iemand zich daar überhaupt druk om zou maken).
Volgens mij is millimeterd haar weer een trend onder de pre-puber jongens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
omdat je nog plat bentquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef mapima het volgende:
Iedereen schat mij jonger. Laatst op werk schatte iemand mij 16. 'maar dat is dan omdat je kassa mag doen' ik zal me altijd en overal moeten legatimeren.
Een keer in de winkel zaten twee klanten over me te roddelen dat ik net een klein kind lijk.![]()
Kom ik in kledingwinkel krijg ik coolcatkledingadvies ipv advies voor grote meisjes. Omdat ik te jong lijk in verhouding met mijn echte leeftijd.
Het heeft dus best weleens nadelen. Kinderlijke privileges krijgen en zo. Zo van 'alsjeblieft voor de kids hebben we deze lekkernij, Raak Kinder Cola'
Ga ik volgend jaar naar de universiteit wil iedereen alles van me weten met dat ze denken dat ik hoofdbegaafd ben of zo.
Heb jij dat nou ook?
Verkapt-Ouwe-Tang-Die-t-Niet-Kan-Accepteren-Dat-Ze-Een-Ouwe-Graftakkop-Heeft-Topic en zodoende complimentjes op Fok probeert te krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef mapima het volgende:
Heb jij dat nou ook?
pics want anders geloof ik.je nietquote:Op zondag 29 december 2013 00:05 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben 37 maar mensen denken vrijwel altijd dat ik 27 of 28 ben![]()
SHOTS FIREDquote:Op zondag 29 december 2013 01:05 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Verkapt-Ouwe-Tang-Die-t-Niet-Kan-Accepteren-Dat-Ze-Een-Ouwe-Graftakkop-Heeft-Topic en zodoende complimentjes op Fok probeert te krijgen.
Slik gewoon je Drion-pil, tak.
Dacht even dat er 'mij' stond. Schrok al.quote:Op zondag 29 december 2013 00:06 schreef hoink581 het volgende:
Wil er iemand toevallig snapchatten met TS?
Ja hoor, ik vind het niet erg.quote:
Ja, idd. Als je ergens binnen kan komen met een kaartje voor minderjarigen, terwijl je ouder dan 18 bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook te gaan, het moet wel in je voordeel werken idd
[..]
waarom niet ??? Zou jij er liever op jonge leeftijd al uit willen zien dat je een gezicht van een volwassene hebt ? of lichaam bv ?
Nee, ik zie er absoluut niet minder- of zwakbegaafd uit!quote:
Daarom en als dat zo blijft voor de komende jaren en je ziet er op je 30 uit als iemand van 20, dan doe je het goedquote:Op zondag 29 december 2013 10:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, idd. Als je ergens binnen kan komen met een kaartje voor minderjarigen, terwijl je ouder dan 18 bent.![]()
Ik ben al bijna 30...quote:Op zondag 29 december 2013 11:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Daarom en als dat zo blijft voor de komende jaren en je ziet er op je 30 uit als iemand van 20, dan doe je het goed
Okquote:
Dan doen we het allebei best wel goed qua jonger geschat wordenquote:
Dan doe jij het ook goedquote:Op zondag 29 december 2013 00:05 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben 37 maar mensen denken vrijwel altijd dat ik 27 of 28 ben![]()
Ja, jij ziet er ook echt niet uit als 35.quote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dan doen we het allebei best wel goed qua jonger geschat worden
Kap nou eens met dat jaloerse gedoe.quote:Op zondag 29 december 2013 11:22 schreef hugecooll het volgende:
Het ontbreekt jullie gelukkig niet aan enige zelfkennis
Is toch niet jaloersquote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat jaloerse gedoe.Siert je echt niet hoor!
Dankjequote:Op zondag 29 december 2013 11:24 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, jij ziet er ook echt niet uit als 35.
Hou maar op, FOK! zit er helaas vol mee met dat soort mensen, als je complimenten geeft, dat doet pijn bij ze hoor pffff.quote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat jaloerse gedoe.Siert je echt niet hoor!
ik vind dat jij van nature een zeer lief en jong koppie hebtquote:Op zondag 29 december 2013 11:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Hou maar op, FOK! zit er helaas vol mee met dat soort mensen, als je complimenten geeft, dat doet pijn bij ze hoor pffff.
En dan denken ze ook echt nog dat ik van FOK! af ga en dat ik mensen niet meer ga helpen hier
quote:Op zondag 29 december 2013 11:29 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ik vind dat jij van nature een zeer lief en jong koppie hebt
gr gr je boi
Ja... dus jaloers... want iedereen kan zien dat wij er jonger uit zien, dat jij het niet ziet, of wil zien... betekend niet dat het niet zo is hoorquote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet jaloersIk vraag me vooral af wtf er mis is met jullie dat jullie serieus denken dat jullie er lekker jong en vitaal uitzien.
Dus je bedoeld dat jij er ook jonger uit ziet dan je werkelijke leeftijd, of snap ik je nu verkeerd ??quote:
Het lijkt er anders wel heel erg op, dat je (stront)jaloes bent. Zelf zeker een oud hoofd?quote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet jaloersIk vraag me vooral af wtf er mis is met jullie dat jullie serieus denken dat jullie er lekker jong en vitaal uitzien.
Dit is ook een beetje de omgedraaide wereldquote:Op zondag 29 december 2013 11:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wij zijn degene met een bril, dus wij zien goed....
Moeilijk he, de waarheid toegeven, je weet dat we gelijk hebben...quote:Op zondag 29 december 2013 11:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit is ook een beetje de omgedraaide wereld
Brumquote:Op zondag 29 december 2013 11:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Welke user is dat jongetje op de onderste foto?
Hoeveel cm kleiner?quote:Op zondag 29 december 2013 11:37 schreef Biekuh het volgende:
[..]
1.53 toch? als je een paar centimeter kleiner was geweest had je de perfecte hoogte voor...
Whut?quote:
Het is anders dezelfde foto als waar je dit bij zette:quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[...]
Heb je meer pics van jou in je rode jurk?Sexy dame.
Ooit een vent met OORBELLEN gezien?quote:
Haha wat een sukkel is die E.B.A.H ...quote:Op zondag 29 december 2013 11:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het is anders dezelfde foto als waar je dit bij zette:
[..]
Wat is jouw idee daarvan?quote:Op zondag 29 december 2013 11:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben 26 maar moet ook vaak mijn idee laten zien bij een lekkere fles rode wijn en mijn weekboodschappen
quote:Op zondag 29 december 2013 11:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het is anders dezelfde foto als waar je dit bij zette:
[..]
Nee nooitquote:Op zondag 29 december 2013 11:47 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ooit een vent met OORBELLEN gezien?
Picsquote:Op zondag 29 december 2013 11:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben 26 maar moet ook vaak mijn ID laten zien bij een lekkere fles rode wijn en mijn weekboodschappen
Hoe bedoel je?quote:
Mijn grap word niet gesnapt.quote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ben vrij lang, draag geen kinderlijke kleding.. Nou ja ik zie het maar als een compliment..
Werd laatst 19 geschat in de make-up winkel en maximaal 21 op de sportschool.. Misschien heb ik een jeugdige huid en bouw?
Oh, ja ik maakte zelf die fout maar had hem al snel gewijzigd in IDquote:Op zondag 29 december 2013 11:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn grap word niet gesnapt.(Zie jouw quote in mijn post, idee = ID)
ja, dat is toch ook een compliment, waarom zou je het anders zien, negatief heeft geen zin, het is iets positiefs tenslotte..quote:Op zondag 29 december 2013 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ben vrij lang, draag geen kinderlijke kleding.. Nou ja ik zie het maar als een compliment..
Werd laatst 19 geschat in de make-up winkel en maximaal 21 op de sportschool.. Misschien heb ik een jeugdige huid en bouw?
Ja, zo zullen er wel meer achter de pc zitten na dat te hebben gelezen.quote:
Je disst jezelf, hobbit.quote:Op zondag 29 december 2013 11:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, zo zullen er wel meer achter de pc zitten na dat te hebben gelezen.
Maar het is wel heel veel jongerquote:Op zondag 29 december 2013 11:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, dat is toch ook een compliment, waarom zou je het anders zien, negatief heeft geen zin, het is iets positiefs tenslotte..
Ik ben iig heel blij met hoe ik eruit zie.quote:
Dat vind ik heel knap van je.quote:Op zondag 29 december 2013 12:01 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben iig blij met hoe ik eruit zie.
Zo moet je idd niet denken, dat heeft zeker geen zin.quote:Op zondag 29 december 2013 12:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar het is wel heel veel jongerik heb wel sproetjes en ik lach veel/vrolijke uitstraling misschien daarom.
Ik denk dan altijd maar aan modellen, daar kun je ook vaak de leeftijd niet zo goed van inschatten dus dan zou ik het geen belediging vinden.
(Ipv te denken dat ik er uitzie als een klein kind)
Daarom, dus gewoon niet meer op hem reageren, hij zit je gewoon te FOK!kenquote:Op zondag 29 december 2013 12:01 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben iig heel blij met hoe ik eruit zie.
Precies, ik krijg meer dan genoeg aandacht van jongens én mannen. Dus dat zit wel goed!quote:Op zondag 29 december 2013 12:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Daarom, dus gewoon niet meer op hem reageren, hij zit je gewoon te FOK!ken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Deze jongen spreekt vanuit z'n hart.
O nee niet als een model,quote:Op zondag 29 december 2013 12:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zo moet je idd niet denken, dat heeft zeker geen zin.
Maar sproetjes maken ook nog weleens jong qua uiterlijk, dat kan idd weleens meespelen...
Tja vrolijk kan helpen, maar krijg je ook wel weer eerder rimpels van, dus ja ....
Maar als een klein kind geloof ik ook weer niet dat je er zo uitziet nee, dat is wel weer een hele andere kant.
En als je op een model lijkt, dan heb je al helemaal niks meer om over te klagen
quote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Precies, ik krijg meer dan genoeg aandacht van jongens én mannen. Dus dat zit wel goed!
Jij bent echt zooo verschrikkelijk triest met je gifjes elke keer.quote:
Komt denk ik gewoon door baby vetquote:Op zondag 29 december 2013 11:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel heel erg op, dat je (stront)jaloes bent. Zelf zeker een oud hoofd?
Ik denk dat niet serieus, het word bij mij gewoon keer op keer op keer bevestigd door reacties van mensen - wat ik al zei: de man die aanbelde en vroeg of mijn ouders thuis waren.
Oh zo, nou een gewoon uiterlijk vind ik zelf ook al goed genoeg hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 12:33 schreef Probability het volgende:
[..]
O nee niet als een model,
Maar bij een model is t ook geen belediging
En zo hoort het ook, hoe meer, hoe beterquote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Precies, ik krijg meer dan genoeg aandacht van jongens én mannen. Dus dat zit wel goed!
Laat ze maar lekker genieten idd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dus stop ook maar met het vragen om foto's.quote:Op zondag 29 december 2013 13:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, hoe meer, hoe beter
lol ja.... al die afgeleefde koppen van die huisvrouwtjes hier..... en stuk voor stuk denken ze dat ze nog lekker jong zijn.... Soms nog liegen ook: "moest vorige week mijn id laten zien bij Appie toen ik een flesje sherry wilde kopen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je ego proberen op te krikken op fok dmv van leugensquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef zakschijt het volgende:
[..]
lol ja.... al die afgeleefde koppen van die huisvrouwtjes hier..... en stuk voor stuk denken ze dat ze nog lekker jong zijn.... Soms nog liegen ook: "moest vorige week mijn id laten zien bij Appie toen ik een flesje sherry wilde kopen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten eerste ben ik geen 30 (maar 29). Ten tweede is het geen leugen. Er belde echt een man aan, die aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb het weleens vaker meegemaakt.quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Je ego proberen op te krikken op fok dmv van leugensje bent 30. Dus oud.
Misschien was die man daadwerkelijk op zoek naar je oudersquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen 30 (maar 29). Ten tweede is het geen leugen. Er belde echt een man aan, die aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb het weleens vaker meegemaakt.
Ten derde: hoe zie jij de link van wat ik schreef met m'n ego proberen op te krikken? Ik zie die link niet hoor. Ego opkrikken doe je m.i anders. Niet dat ik de behoefte heb om dat te doen...
Jaloers trouwens?Jij ziet er zeker uit als een ouwe heks?
![]()
Het is sowieso raar om die vraag op die manier te stellen. Dan vraag je gewoon wie er verantwoordelijk is voor bijv. de energie thuis.quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien was die man daadwerkelijk op zoek naar je ouders
Nou, dan zat ie zo'n 180 km verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien was die man daadwerkelijk op zoek naar je ouders
Het was dus geen energieman.quote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso raar om die vraag op die manier te stellen. Dan vraag je gewoon wie er verantwoordelijk is voor bijv. de energie thuis.
Je noemt jezelf toch 30 eerder in het topic? Want toen kwam het je goed uit: want zo is je verhaaltje dat je ALTIJDDDDDDDDDDDDD jonger wordt geschat nog spectaculairder......quote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen 30 (maar 29). Ten tweede is het geen leugen. Er belde echt een man aan, die aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb het weleens vaker meegemaakt.
Ten derde: hoe zie jij de link van wat ik schreef met m'n ego proberen op te krikken? Ik zie die link niet hoor. Ego opkrikken doe je m.i anders. Niet dat ik de behoefte heb om dat te doen...
Jaloers trouwens?Jij ziet er zeker uit als een ouwe heks?
![]()
Brummetje zegt zelfstandig te wonen op meer dan 100 km afstand van de ouders. Past niet helemaal bij jouw postquote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Je noemt jezelf toch 30 eerder in het topic? Want toen kwam het je goed uit: want zo is je verhaaltje dat je ALTIJDDDDDDDDDDDDD jonger wordt geschat nog spectaculairder......
Die man had gewoon een afspraak met je ouders of wilde de hoofdbewoner spreken. Hij vroeg niet naar je ouders (sowieso bij je ouders wonen terwijl je DERTIG bent) omdat je er zo jong uitziet.
TS? Weet je het zeker?quote:Op maandag 30 december 2013 11:06 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
TS zegt zelfstandig te wonen op meer dan 100 km afstand van de ouders. Past niet helemaal bij jouw post
Je kan het echt niet hebben he?quote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Je noemt jezelf toch 30 eerder in het topic? Want toen kwam het je goed uit: want zo is je verhaaltje dat je ALTIJDDDDDDDDDDDDD jonger wordt geschat nog spectaculairder......
Die man had gewoon een afspraak met je ouders of wilde de hoofdbewoner spreken. Hij vroeg niet naar je ouders (sowieso bij je ouders wonen terwijl je DERTIG bent) omdat je er zo jong uitziet.
Ohja. Natuurlijk, omdat mensen niet meegaan in je fantasietjes dat je er zogenaamd zo jong uitziet, dan ben je natuurlijk *tromgeroffel* JALOERSSSSSSSS zijn je argumenten op? Slik maar snel je drionpil, ouwe tang van DERTIG!
Het zit je wel hoog he? Daarom blijf je maar reageren, want IEDEREEN moet geloven dat jij er met je DERTIG jaar er eggies waar als 14 uitzietquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben he?Ook op TS reageer je met een ongelofelijk jaloerse post en dat ze haar "drionpil" maar moet slikken.
Ik heb overigens gezegd dat ik bijna 30 ben. Ik bén nml nog 29, nog een half jaartje en ik ben echt 30.
Die man had geen afspraak met mijn ouders, die wonen nml 180 km verderop, dus dan zat ie nogal verkeerd.Hij wilde idd een hoofdbewoner spreken. Ik zie er dus niet uit als hoofdbewoner, anders had hij niet naar mijn ouders gevraagd. Hij vroeg ook niet naar mijn partner, dan zou hij me wél ouder geschat hebben.
Op mijn antwoord: "Ik woon hier zelf." (ik woon dus NIET nog thuis!), zei hij sorry en dat ik er jong uitzie. Vandaar dat hij dacht dat ik de dochter des huizes zou zijn.
Mensen hoeven niet mee te gaan in "mijn fantasietjes", het zijn namelijk geen fantasietjes. Het gebeurd keer op keer dat mensen mij veel jonger schatten dan ik ben.
Het ergste verhaal zal ik maar niet vertellen, dat kun je vast niet aan.
Nee vertelquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Laat me raden?quote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Brummetje_ het volgende:
Ok goed je ging dus sjoppuh met je vriendinnutjesssss en na een tijdje kregen jullie honger. Dus hop! ff maccie scoruhhhh hihihihihihi. Je vriendinnetjes namen allemaal een salade (want allemaal aan de lijn!) met cola lightquote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Die jaloerse posts van jou zijn gewoon echt triest. Als je niet zo jaloers bent (zoals je zelf zegt), waarom reageer je dan wel ontzettend jaloers? Want dat doe je dus, je reageert écht ontzettend jaloers. Of je trollt gewoon.
En nee, dat verhaal is niet dat ze me 2 of 3 schatten.Maar je bent er wel rete-nieuwsgierig naar...
Jij bent hier de grootste trol, met je fantasietjes dat je 12 wordt geschat terwijl je 30 bentquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Laat ik nu maar eens de volwassene zijn en gewoon niet meer reageren op dat getroll.
Nee sorry.quote:
Ik reageerde eerder dan die schijtzak en ik ben oprecht benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee sorry.
De reden snap je wrs wel.
Waarom zouden wij in godsnaam jaloers op jou zijn? Niet alleen jouw leeftijd, maar ook jouw geslacht is moeilijk te bepalen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Die jaloerse posts van jou zijn gewoon echt triest. Als je niet zo jaloers bent (zoals je zelf zegt), waarom reageer je dan wel ontzettend jaloers? Want dat doe je dus, je reageert écht ontzettend jaloers. Of je trollt gewoon.
En nee, dat verhaal is niet dat ze me 2 of 3 schatten.Maar je bent er wel rete-nieuwsgierig naar...
Nieuwe blondje_93quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Ah voorspelbaar, toch nog een reactie terwijl je eggies waar nu toch EGGIES niet meer zou reagerenquote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee sorry.
De reden snap je wrs wel.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:39 schreef Robophatt het volgende:
Nou, ik begrijp wel waarom jullie jonger geschat worden.
Nu zou ik het per DM kunnen doen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik reageerde eerder dan die schijtzak en ik ben oprecht benieuwd.
In DM passen maar heel kleine stukjes tekst. PM kan wel. En als ik het hier post dan krijg ik een ban.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Nu zou ik het per DM kunnen doen...
Maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat je het daarna hier post, of die schijtzak DM't.
DMs mag je niet posten dus leef je uit, hehe.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat je het daarna hier post, of die schijtzak DM't.
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.quote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
mentaal gezien zou ze blondje_97 zijn lol. Verstandelijk gehandicapte autist
"het risico"quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hoezo alweer? :squote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.
17-jarige meisjes zijn nou niet echt verstandigquote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.
Een uitgeblazen tang die altijd hoofdpijn heeft (al dan niet van het vele sherry slempen) en nooit van bil wil gaan?quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Damn wat een wijven topic.Maar Brummetje als je er 12 uitziet maar 30 bent in bed, dan mag je langskomen.
Heb je kingsize bed?quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Damn wat een wijven topic.Maar Brummetje als je er 12 uitziet maar 30 bent in bed, dan mag je langskomen.
Mag niet van vriend.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Hey hey hey, ik rammelde niet met de pispot. Moet jij niet buitenspelen o.i.d.quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Een uitgeblazen tang die altijd hoofdpijn heeft (al dan niet van het vele sherry slempen) en nooit van bil wil gaan?
Die hoeven niks te weten, zetten we wel even bij mijn vriendin neer.quote:
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.
Ik weeg 50 kilo...quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.
quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daarom word je wat jonger geschat, nu begrijp ik het.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik weeg 50 kilo...Ik ben absoluut niet obese.
Nee.quote:
Verzonnen postsquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet, ik wil je niet dood maken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfwThinking about thinking of you. ♫
Maakt niet uit of je er nsfw bij zet, haal weg, anders ban.quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet, ik wil je niet dood maken.
nsfw
quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet, ik wil je niet dood maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfwquote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je er nsfw bij zet, haal weg, anders ban.
Goed zo![]()
![]()
.
Welkom op FOK!
achteraansluiten swaquote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
welk meisje die er minderjarig uitziet maar het niet is wil seks met mij? Ik ben geil![]()
Voor iemand van 1,23m is 50kg best veel.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als je 1m50 en 50 kilo bent kan dat wel chubbywubby zijn, aan je hoofd te zien ben je iig niet slank. En ook geen jong gezicht.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor iemand van 1,23m is 50kg best veel.
Hij is niet online (al 4 uur niet geweest). Dan heeft hij vast iets te doen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef BalotelliFan het volgende:
F1978 zou u alstublieft kunnen ingaan op mijn verzoek? Dankuwel voor uw tijd!
quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen jullie weer ontopic gaan ipv als een stel hyena's op 1 user te duiken?
Hoe oud zie jij er uit?quote:
Ik ben 31 maarre ik word vrijwel altijd jonger geschat tot op het punt dat mensen het domweg niet geloven. Ook kreeg ik een keer sigaretten niet mee omdat ik nog geen 16 zou zijn volgens de mevrouw achter de kassa...dit was een paar dagen na m'n 20ste verjaardag.quote:
Ja ok, maar meid, dat is alweer 10 jaar terug.quote:Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben 31 maarre ik word vrijwel altijd jonger geschat tot op het punt dat mensen het domweg niet geloven. Ook kreeg ik een keer sigaretten niet mee omdat ik nog geen 16 zou zijn volgens de mevrouw achter de kassa...dit was een paar dagen na m'n 20ste verjaardag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |