quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Deze jongen spreekt vanuit z'n hart.
O nee niet als een model,quote:Op zondag 29 december 2013 12:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zo moet je idd niet denken, dat heeft zeker geen zin.
Maar sproetjes maken ook nog weleens jong qua uiterlijk, dat kan idd weleens meespelen...
Tja vrolijk kan helpen, maar krijg je ook wel weer eerder rimpels van, dus ja ....
Maar als een klein kind geloof ik ook weer niet dat je er zo uitziet nee, dat is wel weer een hele andere kant.
En als je op een model lijkt, dan heb je al helemaal niks meer om over te klagen
quote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Precies, ik krijg meer dan genoeg aandacht van jongens én mannen. Dus dat zit wel goed!
Jij bent echt zooo verschrikkelijk triest met je gifjes elke keer.quote:
Komt denk ik gewoon door baby vetquote:Op zondag 29 december 2013 11:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel heel erg op, dat je (stront)jaloes bent. Zelf zeker een oud hoofd?
Ik denk dat niet serieus, het word bij mij gewoon keer op keer op keer bevestigd door reacties van mensen - wat ik al zei: de man die aanbelde en vroeg of mijn ouders thuis waren.
Oh zo, nou een gewoon uiterlijk vind ik zelf ook al goed genoeg hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 12:33 schreef Probability het volgende:
[..]
O nee niet als een model,
Maar bij een model is t ook geen belediging
En zo hoort het ook, hoe meer, hoe beterquote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Precies, ik krijg meer dan genoeg aandacht van jongens én mannen. Dus dat zit wel goed!
Laat ze maar lekker genieten idd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dus stop ook maar met het vragen om foto's.quote:Op zondag 29 december 2013 13:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, hoe meer, hoe beter
lol ja.... al die afgeleefde koppen van die huisvrouwtjes hier..... en stuk voor stuk denken ze dat ze nog lekker jong zijn.... Soms nog liegen ook: "moest vorige week mijn id laten zien bij Appie toen ik een flesje sherry wilde kopen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet jaloersIk vraag me vooral af wtf er mis is met jullie dat jullie serieus denken dat jullie er lekker jong en vitaal uitzien.
Je ego proberen op te krikken op fok dmv van leugensquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had vandaag dat een man bij ons aanbelde en vroeg of mijn ouders thuis waren.
Ik zie er dus erg jong uit.
quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef zakschijt het volgende:
[..]
lol ja.... al die afgeleefde koppen van die huisvrouwtjes hier..... en stuk voor stuk denken ze dat ze nog lekker jong zijn.... Soms nog liegen ook: "moest vorige week mijn id laten zien bij Appie toen ik een flesje sherry wilde kopen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten eerste ben ik geen 30 (maar 29). Ten tweede is het geen leugen. Er belde echt een man aan, die aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb het weleens vaker meegemaakt.quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Je ego proberen op te krikken op fok dmv van leugensje bent 30. Dus oud.
Misschien was die man daadwerkelijk op zoek naar je oudersquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen 30 (maar 29). Ten tweede is het geen leugen. Er belde echt een man aan, die aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb het weleens vaker meegemaakt.
Ten derde: hoe zie jij de link van wat ik schreef met m'n ego proberen op te krikken? Ik zie die link niet hoor. Ego opkrikken doe je m.i anders. Niet dat ik de behoefte heb om dat te doen...
Jaloers trouwens?Jij ziet er zeker uit als een ouwe heks?
![]()
Het is sowieso raar om die vraag op die manier te stellen. Dan vraag je gewoon wie er verantwoordelijk is voor bijv. de energie thuis.quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien was die man daadwerkelijk op zoek naar je ouders
Nou, dan zat ie zo'n 180 km verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien was die man daadwerkelijk op zoek naar je ouders
Het was dus geen energieman.quote:Op maandag 30 december 2013 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso raar om die vraag op die manier te stellen. Dan vraag je gewoon wie er verantwoordelijk is voor bijv. de energie thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |