Dan doen we het allebei best wel goed qua jonger geschat wordenquote:
Dan doe jij het ook goedquote:Op zondag 29 december 2013 00:05 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben 37 maar mensen denken vrijwel altijd dat ik 27 of 28 ben![]()
Ja, jij ziet er ook echt niet uit als 35.quote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dan doen we het allebei best wel goed qua jonger geschat worden
Kap nou eens met dat jaloerse gedoe.quote:Op zondag 29 december 2013 11:22 schreef hugecooll het volgende:
Het ontbreekt jullie gelukkig niet aan enige zelfkennis
Is toch niet jaloersquote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat jaloerse gedoe.Siert je echt niet hoor!
Dankjequote:Op zondag 29 december 2013 11:24 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, jij ziet er ook echt niet uit als 35.
Hou maar op, FOK! zit er helaas vol mee met dat soort mensen, als je complimenten geeft, dat doet pijn bij ze hoor pffff.quote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat jaloerse gedoe.Siert je echt niet hoor!
ik vind dat jij van nature een zeer lief en jong koppie hebtquote:Op zondag 29 december 2013 11:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Hou maar op, FOK! zit er helaas vol mee met dat soort mensen, als je complimenten geeft, dat doet pijn bij ze hoor pffff.
En dan denken ze ook echt nog dat ik van FOK! af ga en dat ik mensen niet meer ga helpen hier
quote:Op zondag 29 december 2013 11:29 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ik vind dat jij van nature een zeer lief en jong koppie hebt
gr gr je boi
Ja... dus jaloers... want iedereen kan zien dat wij er jonger uit zien, dat jij het niet ziet, of wil zien... betekend niet dat het niet zo is hoorquote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet jaloersIk vraag me vooral af wtf er mis is met jullie dat jullie serieus denken dat jullie er lekker jong en vitaal uitzien.
Dus je bedoeld dat jij er ook jonger uit ziet dan je werkelijke leeftijd, of snap ik je nu verkeerd ??quote:
Het lijkt er anders wel heel erg op, dat je (stront)jaloes bent. Zelf zeker een oud hoofd?quote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch niet jaloersIk vraag me vooral af wtf er mis is met jullie dat jullie serieus denken dat jullie er lekker jong en vitaal uitzien.
Dit is ook een beetje de omgedraaide wereldquote:Op zondag 29 december 2013 11:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wij zijn degene met een bril, dus wij zien goed....
Moeilijk he, de waarheid toegeven, je weet dat we gelijk hebben...quote:Op zondag 29 december 2013 11:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit is ook een beetje de omgedraaide wereld
Brumquote:Op zondag 29 december 2013 11:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Welke user is dat jongetje op de onderste foto?
Hoeveel cm kleiner?quote:Op zondag 29 december 2013 11:37 schreef Biekuh het volgende:
[..]
1.53 toch? als je een paar centimeter kleiner was geweest had je de perfecte hoogte voor...
Whut?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |