DMs mag je niet posten dus leef je uit, hehe.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Nu zou ik het per DM kunnen doen...
Maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat je het daarna hier post, of die schijtzak DM't.
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.quote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
mentaal gezien zou ze blondje_97 zijn lol. Verstandelijk gehandicapte autist
"het risico"quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nu zou ik het per DM kunnen doen...
Maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat je het daarna hier post, of die schijtzak DM't.
Hoezo alweer? :squote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.
17-jarige meisjes zijn nou niet echt verstandigquote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.
Een uitgeblazen tang die altijd hoofdpijn heeft (al dan niet van het vele sherry slempen) en nooit van bil wil gaan?quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Damn wat een wijven topic.Maar Brummetje als je er 12 uitziet maar 30 bent in bed, dan mag je langskomen.
Heb je kingsize bed?quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Damn wat een wijven topic.Maar Brummetje als je er 12 uitziet maar 30 bent in bed, dan mag je langskomen.
Mag niet van vriend.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Hey hey hey, ik rammelde niet met de pispot. Moet jij niet buitenspelen o.i.d.quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Een uitgeblazen tang die altijd hoofdpijn heeft (al dan niet van het vele sherry slempen) en nooit van bil wil gaan?
Die hoeven niks te weten, zetten we wel even bij mijn vriendin neer.quote:
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.
Ik weeg 50 kilo...quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.
quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daarom word je wat jonger geschat, nu begrijp ik het.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik weeg 50 kilo...Ik ben absoluut niet obese.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |