Je noemt jezelf toch 30 eerder in het topic? Want toen kwam het je goed uit: want zo is je verhaaltje dat je ALTIJDDDDDDDDDDDDD jonger wordt geschat nog spectaculairder......quote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen 30 (maar 29). Ten tweede is het geen leugen. Er belde echt een man aan, die aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb het weleens vaker meegemaakt.
Ten derde: hoe zie jij de link van wat ik schreef met m'n ego proberen op te krikken? Ik zie die link niet hoor. Ego opkrikken doe je m.i anders. Niet dat ik de behoefte heb om dat te doen...
Jaloers trouwens?Jij ziet er zeker uit als een ouwe heks?
![]()
Brummetje zegt zelfstandig te wonen op meer dan 100 km afstand van de ouders. Past niet helemaal bij jouw postquote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Je noemt jezelf toch 30 eerder in het topic? Want toen kwam het je goed uit: want zo is je verhaaltje dat je ALTIJDDDDDDDDDDDDD jonger wordt geschat nog spectaculairder......
Die man had gewoon een afspraak met je ouders of wilde de hoofdbewoner spreken. Hij vroeg niet naar je ouders (sowieso bij je ouders wonen terwijl je DERTIG bent) omdat je er zo jong uitziet.
TS? Weet je het zeker?quote:Op maandag 30 december 2013 11:06 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
TS zegt zelfstandig te wonen op meer dan 100 km afstand van de ouders. Past niet helemaal bij jouw post
Je kan het echt niet hebben he?quote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Je noemt jezelf toch 30 eerder in het topic? Want toen kwam het je goed uit: want zo is je verhaaltje dat je ALTIJDDDDDDDDDDDDD jonger wordt geschat nog spectaculairder......
Die man had gewoon een afspraak met je ouders of wilde de hoofdbewoner spreken. Hij vroeg niet naar je ouders (sowieso bij je ouders wonen terwijl je DERTIG bent) omdat je er zo jong uitziet.
Ohja. Natuurlijk, omdat mensen niet meegaan in je fantasietjes dat je er zogenaamd zo jong uitziet, dan ben je natuurlijk *tromgeroffel* JALOERSSSSSSSS zijn je argumenten op? Slik maar snel je drionpil, ouwe tang van DERTIG!
Het zit je wel hoog he? Daarom blijf je maar reageren, want IEDEREEN moet geloven dat jij er met je DERTIG jaar er eggies waar als 14 uitzietquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben he?Ook op TS reageer je met een ongelofelijk jaloerse post en dat ze haar "drionpil" maar moet slikken.
Ik heb overigens gezegd dat ik bijna 30 ben. Ik bén nml nog 29, nog een half jaartje en ik ben echt 30.
Die man had geen afspraak met mijn ouders, die wonen nml 180 km verderop, dus dan zat ie nogal verkeerd.Hij wilde idd een hoofdbewoner spreken. Ik zie er dus niet uit als hoofdbewoner, anders had hij niet naar mijn ouders gevraagd. Hij vroeg ook niet naar mijn partner, dan zou hij me wél ouder geschat hebben.
Op mijn antwoord: "Ik woon hier zelf." (ik woon dus NIET nog thuis!), zei hij sorry en dat ik er jong uitzie. Vandaar dat hij dacht dat ik de dochter des huizes zou zijn.
Mensen hoeven niet mee te gaan in "mijn fantasietjes", het zijn namelijk geen fantasietjes. Het gebeurd keer op keer dat mensen mij veel jonger schatten dan ik ben.
Het ergste verhaal zal ik maar niet vertellen, dat kun je vast niet aan.
Nee vertelquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Laat me raden?quote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef Brummetje_ het volgende:
Ok goed je ging dus sjoppuh met je vriendinnutjesssss en na een tijdje kregen jullie honger. Dus hop! ff maccie scoruhhhh hihihihihihi. Je vriendinnetjes namen allemaal een salade (want allemaal aan de lijn!) met cola lightquote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Die jaloerse posts van jou zijn gewoon echt triest. Als je niet zo jaloers bent (zoals je zelf zegt), waarom reageer je dan wel ontzettend jaloers? Want dat doe je dus, je reageert écht ontzettend jaloers. Of je trollt gewoon.
En nee, dat verhaal is niet dat ze me 2 of 3 schatten.Maar je bent er wel rete-nieuwsgierig naar...
Jij bent hier de grootste trol, met je fantasietjes dat je 12 wordt geschat terwijl je 30 bentquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Laat ik nu maar eens de volwassene zijn en gewoon niet meer reageren op dat getroll.
Nee sorry.quote:
Ik reageerde eerder dan die schijtzak en ik ben oprecht benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee sorry.
De reden snap je wrs wel.
Waarom zouden wij in godsnaam jaloers op jou zijn? Niet alleen jouw leeftijd, maar ook jouw geslacht is moeilijk te bepalen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Die jaloerse posts van jou zijn gewoon echt triest. Als je niet zo jaloers bent (zoals je zelf zegt), waarom reageer je dan wel ontzettend jaloers? Want dat doe je dus, je reageert écht ontzettend jaloers. Of je trollt gewoon.
En nee, dat verhaal is niet dat ze me 2 of 3 schatten.Maar je bent er wel rete-nieuwsgierig naar...
Nieuwe blondje_93quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Ah voorspelbaar, toch nog een reactie terwijl je eggies waar nu toch EGGIES niet meer zou reagerenquote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee sorry.
De reden snap je wrs wel.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:39 schreef Robophatt het volgende:
Nou, ik begrijp wel waarom jullie jonger geschat worden.
Nu zou ik het per DM kunnen doen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik reageerde eerder dan die schijtzak en ik ben oprecht benieuwd.
In DM passen maar heel kleine stukjes tekst. PM kan wel. En als ik het hier post dan krijg ik een ban.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Nu zou ik het per DM kunnen doen...
Maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat je het daarna hier post, of die schijtzak DM't.
DMs mag je niet posten dus leef je uit, hehe.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat je het daarna hier post, of die schijtzak DM't.
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.quote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
mentaal gezien zou ze blondje_97 zijn lol. Verstandelijk gehandicapte autist
"het risico"quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hoezo alweer? :squote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.
17-jarige meisjes zijn nou niet echt verstandigquote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes uit 97 worden volgend jaar ook gewoon alweer 17.
Een uitgeblazen tang die altijd hoofdpijn heeft (al dan niet van het vele sherry slempen) en nooit van bil wil gaan?quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Damn wat een wijven topic.Maar Brummetje als je er 12 uitziet maar 30 bent in bed, dan mag je langskomen.
Heb je kingsize bed?quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Damn wat een wijven topic.Maar Brummetje als je er 12 uitziet maar 30 bent in bed, dan mag je langskomen.
Mag niet van vriend.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
Hey hey hey, ik rammelde niet met de pispot. Moet jij niet buitenspelen o.i.d.quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Een uitgeblazen tang die altijd hoofdpijn heeft (al dan niet van het vele sherry slempen) en nooit van bil wil gaan?
Die hoeven niks te weten, zetten we wel even bij mijn vriendin neer.quote:
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.
Ik weeg 50 kilo...quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je van obese kabouters met een gemillimeterde kop en een verrotte persoonlijkheid houdt dan is zij helemaal jouw ding.
quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daarom word je wat jonger geschat, nu begrijp ik het.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik weeg 50 kilo...Ik ben absoluut niet obese.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |