Nee.quote:
Verzonnen postsquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik weeg 50 kilo...Ik ben absoluut niet obese.
Dat wordt hem dan niet, ik wil je niet dood maken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfwThinking about thinking of you. ♫
Maakt niet uit of je er nsfw bij zet, haal weg, anders ban.quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet, ik wil je niet dood maken.
nsfw
quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wordt hem dan niet, ik wil je niet dood maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfwquote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je er nsfw bij zet, haal weg, anders ban.
Goed zo![]()
![]()
.
Welkom op FOK!
achteraansluiten swaquote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
welk meisje die er minderjarig uitziet maar het niet is wil seks met mij? Ik ben geil![]()
Voor iemand van 1,23m is 50kg best veel.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als je 1m50 en 50 kilo bent kan dat wel chubbywubby zijn, aan je hoofd te zien ben je iig niet slank. En ook geen jong gezicht.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor iemand van 1,23m is 50kg best veel.
Hij is niet online (al 4 uur niet geweest). Dan heeft hij vast iets te doen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef BalotelliFan het volgende:
F1978 zou u alstublieft kunnen ingaan op mijn verzoek? Dankuwel voor uw tijd!
quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen jullie weer ontopic gaan ipv als een stel hyena's op 1 user te duiken?
Hoe oud zie jij er uit?quote:
Ik ben 31 maarre ik word vrijwel altijd jonger geschat tot op het punt dat mensen het domweg niet geloven. Ook kreeg ik een keer sigaretten niet mee omdat ik nog geen 16 zou zijn volgens de mevrouw achter de kassa...dit was een paar dagen na m'n 20ste verjaardag.quote:
Ja ok, maar meid, dat is alweer 10 jaar terug.quote:Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben 31 maarre ik word vrijwel altijd jonger geschat tot op het punt dat mensen het domweg niet geloven. Ook kreeg ik een keer sigaretten niet mee omdat ik nog geen 16 zou zijn volgens de mevrouw achter de kassa...dit was een paar dagen na m'n 20ste verjaardag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |