Wejemaa ja tochquote:Op zondag 29 december 2013 01:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja mattie, zolang ik maar weet waar Damsco ligt.
afkomsten zijn eigenlijk bullshitquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is mama Amerikaans dus ben ik wel allochtoon maar ben geen Marokkaan
Randstadquote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nederland draait trouwens toch om de randstad, alsof het echt een probleem voor ons zou zijn als al die boeren provincies zich ineens gingen afscheiden van de superieure randstad
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RandstadAls er iets vreselijk is aan Nederland is het dat wel, met name rondom Rotterdam.
Vanwege de verbouwingen van de stations?quote:Op zondag 29 december 2013 04:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.
Nee, dat staat er volledig los van.quote:Op zondag 29 december 2013 05:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanwege de verbouwingen van de stations?
Wat waarom dan?quote:Op zondag 29 december 2013 04:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.
Behalve Nederlands dan.quote:Op zondag 29 december 2013 03:38 schreef yamiown het volgende:
Anyway, waar je, je op moet focussen is een moeilijke.
Bedenk iets van een hobby, ik zit dit jaar halve dagen thuis (ik werk zo'n 20u per week) en om te zorgen dat ik niet de rest van de tijd game/slaap doe ik standaard een uur Spaans leren gratis via een site, omdat ik talen leuk vindt om te leren.
vanwege de trajectcontrole zeker he? dat vinden audi rijders niet leukquote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RandstadAls er iets vreselijk is aan Nederland is het dat wel, met name rondom Rotterdam.
En wij dan?quote:
Jullie kunnen de pot op.quote:
Is ze wel lekker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is ze wel lekker?Ja, vanochtend nog met m'n tong overheen gegaan. #wannabiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb je nu een bruine tong?quote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog met m'n tong overheen gegaan. #wannabi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je nu een bruine tong?
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Geen idee.quote:
Ik ben net maar uit bed gegaan. Was om half 10 wakker.quote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee.Lig nog in bed wakker te worden.
Kom me pijpen dan zinatje. Lekker met je ongepoetst bekje.quote:Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben net maar uit bed gegaan. Was om half 10 wakker.
Nee.quote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kom me pijpen dan zinatje. Lekker met je ongepoetst bekje.
wanneer ga je weer kpd postenquote:Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef ntm het volgende:
Kom op mensen, meer foto's en minder slowchat!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |