Wil je zeggen dat jij emotioneel stabiel bent?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chubby staat gelijk aan emotioneel instabiel zijn?
Beantwoord m'n vraag eens gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij emotioneel stabiel bent?
Dat was duidelijk een ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beantwoord m'n vraag eens gewoon
Wow, impulsief type jij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso instabiel. Ik durf het tenminste toe te geven. [ afbeelding ]
Somsquote:
Ben trots op jequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso instabiel. Ik durf het tenminste toe te geven. [ afbeelding ]
Dankjequote:
Ruil in voor rosé en in 3.. 2.. 1..quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze combi
Noo G. KC Tea.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ruil in voor rosé en in 3.. 2.. 1..
Lang leve sherlockquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CY is dan ook een verzinsel van panzer. Een soort van real doll, maar dan virtueel
Nee integendeel, hij heeft de politie gebeld toen hij een verdacht figuur in een nette buurt op een speelplaats raar zag doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lang leve sherlockPanzer and the Real Girl
Maar hoe is het hier, is Mur nog een brute bijlmoord begaan tijdens kerst?
Oh weinigquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb weinig redheads gedaantrekt me niet zo
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef Chai het volgende:
Als ze in beweging blijven en jou genoeg afleiden dan ziet die spikkelhuid er misschien minder vunzig uit.
Mi kanki wat ging dat nergens overquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee integendeel, hij heeft de politie gebeld toen hij een verdacht figuur in een nette buurt op een speelplaats raar zag doen.
Sproeten zijn leuk!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weinig
Maar klopt mijn hypothese wel?
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh weinig
Maar klopt mijn hypothese wel?
[..]
Ik zie mijn sproetjes altijd wel als een selling point. Maar then again, ik zit ook niet zo onder dat het lijkt alsof ik nooit uit de mazelen gegroeid ben, wie weet maakt dat verschil.quote:
Jij hebt ze toch niet op je armen en zo?quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie mijn sproetjes altijd wel als een selling point. Maar then again, ik zit ook niet zo onder dat het lijkt alsof ik nooit uit de mazelen gegroeid ben, wie weet maakt dat verschil.
een paar kan wel, maar vol vind ik naarquote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie mijn sproetjes altijd wel als een selling point. Maar then again, ik zit ook niet zo onder dat het lijkt alsof ik nooit uit de mazelen gegroeid ben, wie weet maakt dat verschil.
Nee, vooral op m'n neus en m'n wangen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt ze toch niet op je armen en zo?
Zie je toch niks meer van als er zaad op ligt.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vooral op m'n neus en m'n wangen.
Ja dat is leuk. En ook niet gelijk zo'n spikkelbom.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echte drankorgels die boeren, zie het zo.quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef Chai het volgende:
Er zat paardenlikeur in het kerstpakket.
[ afbeelding ]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zie je toch niks meer van als er zaad op ligt.
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Serieus al een uur?quote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?
die boy kan om t kwartierquote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch pas een uur geleden dat je had gefapt?
Ben je een allochtoon?quote:
Roestige daken, vochtige kelders!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb wel gehoord dat redheads crazy zijn in bed. Ze is ook nog eens chubbs dus waarschijnlijk ook emotioneel instabiel. Precies zoals ik ze wil.Alleen moet ze geen vreemde tietjes hebben.
Heb je snel gedaan zegquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet per se. Als ik minder eiwitten binnen heb is mijn zaad sneller verdunt. That's all. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Roestige daken, vochtige kelders!
Ik heb net een foto van mijn kelder gepostquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Roestige daken, vochtige kelders!
Leuk voor je.quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van mijn kelder gepost
Dan zou ik zeggenquote:
Jammer. Nog steeds wachtend op die ene allochtoon waardoor dWc zijn schoen gaat eten.quote:
Zuid Holland, je wilt zeker Groningen horen?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 00:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zuid Holland, je wilt zeker Groningen horen?
Ik behoor ook tot de neuzenclubquote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebben
Waarom wilde je het dan weten schoonheidquote:
Godver, grap dringt nu pas door.quote:Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
chloro zou dan nogsteeds veel te veel kunnen hebben
Als het geen allochtoon is dan is het altijd Brabant/Limburg.quote:Op zondag 29 december 2013 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom wilde je het dan weten schoonheid
Daar heb je juist best veel allochtonenquote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het geen allochtoon is dan is het altijd Brabant/Limburg.
Ja natives bedoel ik dan.quote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar heb je juist best veel allochtonen
dan hoeven ze je niet kapot te schieten, maar je moet toch gewoon oprottenquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is mama Amerikaans dus ben ik wel allochtoon maar ben geen Marokkaan
Maar die shit is gaar man, mijn moeder woonde maar 2 jaar in Amerika en haar ouders zijn ook beide in Nederland geboren dus slaat toch nergens op dat je dan officieel allochtoon bentquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan hoeven ze je niet kapot te schieten, maar je moet toch gewoon oprotten
Welke provincie kom jij vandaan als ik zo vrij mag zijn dat te vragenquote:
Gelderland, Apeldoorn.quote:Op zondag 29 december 2013 00:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Welke provincie kom jij vandaan als ik zo vrij mag zijn dat te vragen
quote:
Jezus.quote:Op zondag 29 december 2013 00:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik had daar vandaag nog een heftige discussie over omdat ik er heilig van was overtuigd dat Overijssel onder Gelderland land maar dat is dus niet zo
Ja en wat kan ik daar aan doen danquote:
Ja, redcat spelen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en wat kan ik daar aan doen dan
Ik heb gewoon vroeger topografie gehad en ik had altijd een 9 misschien dat dat ene foutje was dat ik dat door elkaar haalde ofzoquote:
Echt wel, met je typische randstedelingenmentaliteit.quote:Op zondag 29 december 2013 00:35 schreef eend112 het volgende:
Maar dan hoef je me niet meteen dom te noemen hoor chai![]()
Vind je het heel erg?quote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel, met je typische randstedelingenmentaliteit.
Nederland draait trouwens toch om de randstad, alsof het echt een probleem voor ons zou zijn als al die boeren provincies zich ineens gingen afscheiden van de superieure randstadquote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik zou je niet alle provincies kunnen aanwijzen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik zou je niet alle provincies kunnen aanwijzen.Mijn hoogste cijfer voor aardrijkskunde was dan ook een 4 ooit.
![]()
Ewa ja mattie, zolang ik maar weet waar Damsco ligt.quote:
Wejemaa ja tochquote:Op zondag 29 december 2013 01:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja mattie, zolang ik maar weet waar Damsco ligt.
afkomsten zijn eigenlijk bullshitquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is mama Amerikaans dus ben ik wel allochtoon maar ben geen Marokkaan
Randstadquote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nederland draait trouwens toch om de randstad, alsof het echt een probleem voor ons zou zijn als al die boeren provincies zich ineens gingen afscheiden van de superieure randstad
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.quote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RandstadAls er iets vreselijk is aan Nederland is het dat wel, met name rondom Rotterdam.
Vanwege de verbouwingen van de stations?quote:Op zondag 29 december 2013 04:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.
Nee, dat staat er volledig los van.quote:Op zondag 29 december 2013 05:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanwege de verbouwingen van de stations?
Wat waarom dan?quote:Op zondag 29 december 2013 04:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rotterdam, gevolgd door Utrecht zijn de vreselijkste steden van Nederland.
Behalve Nederlands dan.quote:Op zondag 29 december 2013 03:38 schreef yamiown het volgende:
Anyway, waar je, je op moet focussen is een moeilijke.
Bedenk iets van een hobby, ik zit dit jaar halve dagen thuis (ik werk zo'n 20u per week) en om te zorgen dat ik niet de rest van de tijd game/slaap doe ik standaard een uur Spaans leren gratis via een site, omdat ik talen leuk vindt om te leren.
vanwege de trajectcontrole zeker he? dat vinden audi rijders niet leukquote:Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RandstadAls er iets vreselijk is aan Nederland is het dat wel, met name rondom Rotterdam.
En wij dan?quote:
Jullie kunnen de pot op.quote:
Is ze wel lekker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is ze wel lekker?Ja, vanochtend nog met m'n tong overheen gegaan. #wannabiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb je nu een bruine tong?quote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vanochtend nog met m'n tong overheen gegaan. #wannabi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je nu een bruine tong?
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Geen idee.quote:
Ik ben net maar uit bed gegaan. Was om half 10 wakker.quote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee.Lig nog in bed wakker te worden.
Kom me pijpen dan zinatje. Lekker met je ongepoetst bekje.quote:Op zondag 29 december 2013 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben net maar uit bed gegaan. Was om half 10 wakker.
Nee.quote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Kom me pijpen dan zinatje. Lekker met je ongepoetst bekje.
wanneer ga je weer kpd postenquote:Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef ntm het volgende:
Kom op mensen, meer foto's en minder slowchat!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |