SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
ook voor Abba is het crisisquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft in 2001 en 2002 in de lijst gestaan.
ABBA heeft dit jaar trouwens twee noteringen ingeleverd: Summer night city en Money, money, money zijn eruit gevallen.
Goede aanvulling, maar ik bedoelde ten opzichte van vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef Knipoogje het volgende:
Abba is wel meer kwijtgeraakt...
1 Abba Head Over Heels (1982) 2009
2 Abba Honey Honey (1974) 2011
3 Abba I Do I Do I Do I Do (1975) 2007
4 Abba Money Money Money (1976) 2012
5 Abba Ring Ring (1973) 2002
En terecht. Staat die andere sukkel er wel in?quote:
NEE....jullie moeten de OP lezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het Ringo bashen is begonnen![]()
Heel bijzonder, het was ook de eerste keer in Cambodja. Ik ben alleen in Siem Reap geweest, maar dat smaakte zeker naar meer.quote:
Ja die moet je doodknuppelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die andere Davy Jones leeft gelukkig nog
Geen idee, jij bent toch van de statistiekjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede aanvulling, maar ik bedoelde ten opzichte van vorig jaar.
[..]
En terecht. Staat die andere sukkel er wel in?
Je had ook David Bowie kunnen postenquote:
Relatief minder uurtje dus....quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef D. het volgende:
In Between Days The Cure 1985
Laura Jan Smit 2005
This Is The Last Time Keane 2005
Tous Les Garcons Et Les Filles Françoise Hardy 1963
I've Just Lost Somebody Golden Earring 1968
Hou Vol Hou Vast Bløf 2011
Alabama Neil Young 1972
Vlieg Met Me Mee Paul De Leeuw 1992
Beast Of Burden Bette Midler 1984
Haven't Met You Yet Michael Bublé 2009
La Mamma Charles Aznavour 1964
The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 1986
I Saw Her Standing There The Beatles 1963
Had gekundquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je had ook David Bowie kunnen posten
Positief nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gordon staat ook niet in de Top 2000.
De Top 2000 is dus officieel Geer- & Goor-vrij verklaard.
Gordon niet nee. Froger doet niet mee aan de top 2000 hij wil de andere artiesten ook een kans geven om in de lijst te komen. Anders zou je 10 miljard nummers van Froger in de top 2000 hebben. Want Rene is altijd een hele gewone jongen gebleven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede aanvulling, maar ik bedoelde ten opzichte van vorig jaar.
[..]
En terecht. Staat die andere sukkel er wel in?
Kokomo (die ooit veel op SkyRadio was, waar thuis wel eens naar geluisterd werd) was DE reden dat ik veel te laat de Beach Boys ben gaan draaienquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef Cee het volgende:
The Beach Boys.Met een Kokomo-loze Top 2000 en zelfs Heroes & Villains, waar ik ook op heb gestemd, heeft het niet gehaald.
Nummer neemt zichzelf ook godzijdank niet zo serieus zoals al die Borsato song dat wel doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die laatste is ergens nog wel grappig, in z'n soort, in het cafe, na genoeg alcohol
Dat is Rock 'n Roll, een sixties look.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Altijd al een zwerver geweest dus
Bij mij ook. Sterker nog, Uncle Jesse is de reden waarom ik zo vaak naar de clip van Kokomo bleef kijken. Toen ging ik het nummer waarderen. Vervolgens de Beach Boys.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kokomo (die ooit veel op SkyRadio was, waar thuis wel eens naar geluisterd werd) was DE reden dat ik veel te laat de Beach Boys ben gaan draaien
Oh wowquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Rock 'n Roll, een sixties look.
Zat die in de clip?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij ook. Sterker nog, Uncle Jesse is de reden waarom ik zo vaak naar de clip van Kokomo bleef kijken. Toen ging ik het nummer waarderen. Vervolgens de Beach Boys.
Uncle Jessequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij ook. Sterker nog, Uncle Jesse is de reden waarom ik zo vaak naar de clip van Kokomo bleef kijken. Toen ging ik het nummer waarderen. Vervolgens de Beach Boys.
Hij had het toch gejat van 2pac?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef NaturalScience het volgende:
Bruce Hornsby is echt een geweldige artiest met geweldige nummers!
Het is zo jammer dat iedereen altijd alleen the Way it is van hem kent. Bruce Hornsby heeft de meest prachtige nummers gemaakt!
die stamos knakker van full housequote:
is dat ook met fel rode schoenen aan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Rock 'n Roll, een sixties look.
en gastmuzikant bij de Beach Boysquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die stamos knakker van full house
Op zijn Grieks?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en gastmuzikant bij de Beach Boys
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij had het toch gejat van 2pac?
het loopje komt wel van een drumcomputerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je, moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je, moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
Loopje? Welk loopje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het loopje komt wel van een drumcomputer
Ringo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het loopje komt wel van een drumcomputer
tonyquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek liever naar Who's the boss
Samantha
Ik ben zo oud dat ik nog nieuwe seizoenen van die serie heb meegemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Ooit zelfs meegemaakt met Titt'n, het origineel werd gedraaid van The Clash, bakvis tegen me: nou die Engelsen jatten echt alles, kunnen ze niks zelf verzinnen?.......quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
Bob Sagetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Omdat iemand ooit zei dat ie geen kwartier kon drummen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Om dezelfde reden dat iedereen Lars Ulrich haat. Het zijn houthakkers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Zelfs Charlie Watts drumt beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Die kende ik vooral van de Home Videosquote:
Nooit echt opgevallen. Maar het gaat natuurlijk vooral om de piano, die wel volledig onvervalst is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens naar instrumentale versie dat is de hele tijd het zelfde muziekje
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk inquote:
Ik heb nog een volle fles achter de handquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk in
Oh jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die kende ik vooral van de Home Videos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een volle fles achter de hand
Gewoon even buiten hangen desnoods. Is het ook weer fris. En nat want hier regent het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Vraagt m'n moeder net of ik wel m'n werkkleding van afgelopen dinsdag in de was had gedaan
'Ehm, je bedoelt die kleren die ik aan had toen we 0 bezoekers hadden en ik dus de hele dag heb zitten theeleuten met de kok? Nee mam, die heb ik niet in de was gedaan'
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Vraagt m'n moeder net of ik wel m'n werkkleding van afgelopen dinsdag in de was had gedaan
'Ehm, je bedoelt die kleren die ik aan had toen we 0 bezoekers hadden en ik dus de hele dag heb zitten theeleuten met de kok? Nee mam, die heb ik niet in de was gedaan'
Oh dat heb ik ook nog staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook een drankje, Rivella.
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het is 3de kerstdagdan mag het wel
Ik vind Ringo wel te gek, er geen enkele drummer die zo herkenbaar is als hijquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zelfs Charlie Watts drumt beter.
Had hij altijd van die foute gele vestjes aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die kende ik vooral van de Home Videos![]()
![]()
Omdat hij er maar eentje kent? Drum Ritme.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Ringo wel te gek, er geen enkele drummer die zo herkenbaar is als hij
Ik zou volgens mij 80% van de beatles liedjes kunnen herkennen aan het drum ritme, dat heb ik bij geen andere band
Nee ik bedoel juist dat ik aan het drummen het nummer zou herkennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kent? Drum Ritme.
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist dat ik aan het drummen het nummer zou herkennen
nou dat zijn het in mijn ogen nog steedsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Uccie het volgende:
The Cure, dat ben ik echt pas later gaan waarderen...als kind vond ik het maar vage lui.
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Uccie het volgende:
The Cure, dat ben ik echt pas later gaan waarderen...als kind vond ik het maar vage lui.
Net als PSYquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaakt
Met Friday I'm in Love...ging het kwartje vallen...en nu achteraf vind ik die het minst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaakt
Toen waren ze over hun topquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met Friday I'm in Love...ging het kwartje vallen...en nu achteraf vind ik die het minst.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Homdeck het volgende:
A Forest is al jarenlang het eerste nummer dat ik invul op mijn stemlijst
goede vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef cafca het volgende:
Ik hoor net dat mevrouw cafca hier op gestemd heeft
Ik vrees dat mevrouw Fred_B dit pure bagger vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef cafca het volgende:
Ik hoor net dat mevrouw cafca hier op gestemd heeft
Ja maar daardoor denk ik wel toegangelijker....in elk geval wel toen ik 12 was en het uitkwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen waren ze over hun top
Afgelopen uur ook al tochquote:
Heb ik wel een paar keer zien posten, maar niet echt vaak nee.quote:
Je gaat door voor de koelkastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Leek me ietwat overdrevenquote:
ik mis mijn elmo vriendje...die was laats in een top 2000 topic.. weet alleen zijn naam niet meerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
Laura
Ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik mis mijn elmo vriendje...die was laats in een top 2000 topic.. weet alleen zijn naam niet meer
Vorig jaar werd het op donderdagnacht (half 5 het begon rustig te wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest luisteren als je in je eentje in het donker buiten loopt
The Joker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef Martinello het volgende:
Favoriete nummer van
[ afbeelding ]
een verschrikkelijk lieve meidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
Haar naam is Laura een hele 'lieve' meid
en toen was allleeeees wèèègquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:11 schreef Berkery het volgende:
Haar naam is Yolanthe, een hele lieve meid
In 1979 naar hun concert gam voorat de shit van net fabriceerden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest luisteren als je in je eentje in het donker buiten loopt
Ken je dat liedje over die maagd uit Amsterdam? Kort liedje.quote:
Ik kan deze post niet goed ontcijferen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1979 naar hun concert gam voorat de shit van net fabriceerden.
Mmmm zal ik eens even kijken of je gelijk hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 voordeel, alle platen die hierna komen zijn beter.
Toch weer wat opvoeding nodig denk ikquote:
Afleren.quote:
Jij en Mansjester hebben een band denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Poëzie, zo moeilijk niequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je dat liedje over die maagd uit Amsterdam? Kort liedje.
Ze was een hele lieve meid
Hij kon alles in haar kwijt
Nou nou nou nou nouquote:
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Hoppa, Keane er achteraan. Tot over 5 minuutjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef WeezerButler het volgende:
Kut. Sander de Heer
En Jan Smit erbij maakt dat het me spontaan dun door de broek gaat lopen
Een hele oranje meidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sorry
Die is wel een stuk beter iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedshaped is wel een prachtig plaatje
Arm kind inderdaad. Hij vindt heel veel andere nummers gelukkig ook leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
Lennon moet maar geen Fokkers ontmoeten, zou afgetuigd worden
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sorry
quote:
Enige van Keane die ik zelf op zou zettenquote:
Everybody's changing ook, duurt nog even voor die komt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedshaped is wel een prachtig plaatje
Dat is alleen niet van dit nummer natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Pino112 het volgende:
Die kuffer van Lily dig ik beter dan deze plaat.
Die is tof jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Everybody's changing ook, duurt nog even voor die komt.
Daar moet ik altijd van schijten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Can you handle me bèbè het beste
Blijven luisteren, want er komt nog meer moois van Keane voorbij in de Top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Uccie het volgende:
Keane is helemaal niet zo vreselijk als dat ik in mijn hoofd dacht....wat een meevaller.
Keane is wel tofquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Uccie het volgende:
Keane is helemaal niet zo vreselijk als dat ik in mijn hoofd dacht....wat een meevaller.
Buiten Bedshaped is het inderdaad niksquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
Trieste band dit. Lijkt op niks en is niet uniek.
Jij luistert liever naar Jan Smit?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
MAAR ZE HEBBEN EEN PIANO IPV GITAAR!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ja, ik denk dat dit voor mij een beetje teveel doodgedraaid was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijven luisteren, want er komt nog meer moois van Keane voorbij in de Top 2000
Meningen over bands kun je altijd herzien!
Nee, jouw posts op dit forum zijn lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is alleen niet van dit nummer natuurlijk
Ouiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
1301 -- Tous Les Garcons Et Les Filles - Françoise Hardy
Hier heb ik dan niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
Later kregen ze wel een gitaar erbij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
MAAR ZE HEBBEN EEN PIANO IPV GITAAR!
Mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
Bij de een kan de zanger goed zingen, bijd e ander nietquote:
Nee, maar ik vertel het erbij.quote:
Moeten kakken of moeten slapen.quote:
Bend and Break, Somewhere only we know. Helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die Keane niet op waarde weten te schatten
Keane heeft zo veel goeds gemaakt. Hun albumtracks en B-kanten zijn vaak nog beter dan de singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |