Ik heb nog een volle fles achter de handquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk in
Oh jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die kende ik vooral van de Home Videos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een volle fles achter de hand
Gewoon even buiten hangen desnoods. Is het ook weer fris. En nat want hier regent het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Vraagt m'n moeder net of ik wel m'n werkkleding van afgelopen dinsdag in de was had gedaan
'Ehm, je bedoelt die kleren die ik aan had toen we 0 bezoekers hadden en ik dus de hele dag heb zitten theeleuten met de kok? Nee mam, die heb ik niet in de was gedaan'
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Vraagt m'n moeder net of ik wel m'n werkkleding van afgelopen dinsdag in de was had gedaan
'Ehm, je bedoelt die kleren die ik aan had toen we 0 bezoekers hadden en ik dus de hele dag heb zitten theeleuten met de kok? Nee mam, die heb ik niet in de was gedaan'
Oh dat heb ik ook nog staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook een drankje, Rivella.
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het is 3de kerstdagdan mag het wel
Ik vind Ringo wel te gek, er geen enkele drummer die zo herkenbaar is als hijquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zelfs Charlie Watts drumt beter.
Had hij altijd van die foute gele vestjes aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die kende ik vooral van de Home Videos![]()
![]()
Omdat hij er maar eentje kent? Drum Ritme.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Ringo wel te gek, er geen enkele drummer die zo herkenbaar is als hij
Ik zou volgens mij 80% van de beatles liedjes kunnen herkennen aan het drum ritme, dat heb ik bij geen andere band
Nee ik bedoel juist dat ik aan het drummen het nummer zou herkennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kent? Drum Ritme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |