tonyquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek liever naar Who's the boss
Samantha
Ik ben zo oud dat ik nog nieuwe seizoenen van die serie heb meegemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Ooit zelfs meegemaakt met Titt'n, het origineel werd gedraaid van The Clash, bakvis tegen me: nou die Engelsen jatten echt alles, kunnen ze niks zelf verzinnen?.......quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
Bob Sagetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Omdat iemand ooit zei dat ie geen kwartier kon drummen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Om dezelfde reden dat iedereen Lars Ulrich haat. Het zijn houthakkers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Zelfs Charlie Watts drumt beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Die kende ik vooral van de Home Videosquote:
Nooit echt opgevallen. Maar het gaat natuurlijk vooral om de piano, die wel volledig onvervalst is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens naar instrumentale versie dat is de hele tijd het zelfde muziekje
Het is een goed jaar voor The Cure in de Top 2000. Van de zes nummers zijn er vijf gestegen; vier zelfs naar hun hoogste positie ooit: Lullaby, Boys Don't Cry, Friday I'm In Love en In Between Days. De enige zakker is "A Forest" (#50), maar het verlies is slechts 8 plaatsen. Dat nummer stond in 2012 op z'n hoogste positie ooit.
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |