tonyquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek liever naar Who's the boss
Samantha
Ik ben zo oud dat ik nog nieuwe seizoenen van die serie heb meegemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Ooit zelfs meegemaakt met Titt'n, het origineel werd gedraaid van The Clash, bakvis tegen me: nou die Engelsen jatten echt alles, kunnen ze niks zelf verzinnen?.......quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
Bob Sagetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Omdat iemand ooit zei dat ie geen kwartier kon drummen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Om dezelfde reden dat iedereen Lars Ulrich haat. Het zijn houthakkers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Zelfs Charlie Watts drumt beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Die kende ik vooral van de Home Videosquote:
Nooit echt opgevallen. Maar het gaat natuurlijk vooral om de piano, die wel volledig onvervalst is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens naar instrumentale versie dat is de hele tijd het zelfde muziekje
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |