SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
ook voor Abba is het crisisquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft in 2001 en 2002 in de lijst gestaan.
ABBA heeft dit jaar trouwens twee noteringen ingeleverd: Summer night city en Money, money, money zijn eruit gevallen.
Goede aanvulling, maar ik bedoelde ten opzichte van vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef Knipoogje het volgende:
Abba is wel meer kwijtgeraakt...
1 Abba Head Over Heels (1982) 2009
2 Abba Honey Honey (1974) 2011
3 Abba I Do I Do I Do I Do (1975) 2007
4 Abba Money Money Money (1976) 2012
5 Abba Ring Ring (1973) 2002
En terecht. Staat die andere sukkel er wel in?quote:
NEE....jullie moeten de OP lezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het Ringo bashen is begonnen![]()
Heel bijzonder, het was ook de eerste keer in Cambodja. Ik ben alleen in Siem Reap geweest, maar dat smaakte zeker naar meer.quote:
Ja die moet je doodknuppelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die andere Davy Jones leeft gelukkig nog
Geen idee, jij bent toch van de statistiekjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede aanvulling, maar ik bedoelde ten opzichte van vorig jaar.
[..]
En terecht. Staat die andere sukkel er wel in?
Je had ook David Bowie kunnen postenquote:
Relatief minder uurtje dus....quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef D. het volgende:
In Between Days The Cure 1985
Laura Jan Smit 2005
This Is The Last Time Keane 2005
Tous Les Garcons Et Les Filles Françoise Hardy 1963
I've Just Lost Somebody Golden Earring 1968
Hou Vol Hou Vast Bløf 2011
Alabama Neil Young 1972
Vlieg Met Me Mee Paul De Leeuw 1992
Beast Of Burden Bette Midler 1984
Haven't Met You Yet Michael Bublé 2009
La Mamma Charles Aznavour 1964
The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 1986
I Saw Her Standing There The Beatles 1963
Had gekundquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je had ook David Bowie kunnen posten
Positief nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gordon staat ook niet in de Top 2000.
De Top 2000 is dus officieel Geer- & Goor-vrij verklaard.
Gordon niet nee. Froger doet niet mee aan de top 2000 hij wil de andere artiesten ook een kans geven om in de lijst te komen. Anders zou je 10 miljard nummers van Froger in de top 2000 hebben. Want Rene is altijd een hele gewone jongen gebleven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede aanvulling, maar ik bedoelde ten opzichte van vorig jaar.
[..]
En terecht. Staat die andere sukkel er wel in?
Kokomo (die ooit veel op SkyRadio was, waar thuis wel eens naar geluisterd werd) was DE reden dat ik veel te laat de Beach Boys ben gaan draaienquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef Cee het volgende:
The Beach Boys.Met een Kokomo-loze Top 2000 en zelfs Heroes & Villains, waar ik ook op heb gestemd, heeft het niet gehaald.
Nummer neemt zichzelf ook godzijdank niet zo serieus zoals al die Borsato song dat wel doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die laatste is ergens nog wel grappig, in z'n soort, in het cafe, na genoeg alcohol
Dat is Rock 'n Roll, een sixties look.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Altijd al een zwerver geweest dus
Bij mij ook. Sterker nog, Uncle Jesse is de reden waarom ik zo vaak naar de clip van Kokomo bleef kijken. Toen ging ik het nummer waarderen. Vervolgens de Beach Boys.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kokomo (die ooit veel op SkyRadio was, waar thuis wel eens naar geluisterd werd) was DE reden dat ik veel te laat de Beach Boys ben gaan draaien
Oh wowquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Rock 'n Roll, een sixties look.
Zat die in de clip?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij ook. Sterker nog, Uncle Jesse is de reden waarom ik zo vaak naar de clip van Kokomo bleef kijken. Toen ging ik het nummer waarderen. Vervolgens de Beach Boys.
Uncle Jessequote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij ook. Sterker nog, Uncle Jesse is de reden waarom ik zo vaak naar de clip van Kokomo bleef kijken. Toen ging ik het nummer waarderen. Vervolgens de Beach Boys.
Hij had het toch gejat van 2pac?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef NaturalScience het volgende:
Bruce Hornsby is echt een geweldige artiest met geweldige nummers!
Het is zo jammer dat iedereen altijd alleen the Way it is van hem kent. Bruce Hornsby heeft de meest prachtige nummers gemaakt!
die stamos knakker van full housequote:
is dat ook met fel rode schoenen aan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Rock 'n Roll, een sixties look.
en gastmuzikant bij de Beach Boysquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die stamos knakker van full house
Op zijn Grieks?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en gastmuzikant bij de Beach Boys
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij had het toch gejat van 2pac?
het loopje komt wel van een drumcomputerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je, moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je, moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
Loopje? Welk loopje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het loopje komt wel van een drumcomputer
Ringo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het loopje komt wel van een drumcomputer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |