Ken je dat liedje over die maagd uit Amsterdam? Kort liedje.quote:
Ik kan deze post niet goed ontcijferen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1979 naar hun concert gam voorat de shit van net fabriceerden.
Mmmm zal ik eens even kijken of je gelijk hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 voordeel, alle platen die hierna komen zijn beter.
Toch weer wat opvoeding nodig denk ikquote:
Afleren.quote:
Jij en Mansjester hebben een band denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Poëzie, zo moeilijk niequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je dat liedje over die maagd uit Amsterdam? Kort liedje.
Ze was een hele lieve meid
Hij kon alles in haar kwijt
Nou nou nou nou nouquote:
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Hoppa, Keane er achteraan. Tot over 5 minuutjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef WeezerButler het volgende:
Kut. Sander de Heer
En Jan Smit erbij maakt dat het me spontaan dun door de broek gaat lopen
De prestaties van Keane in de Top 2000 zijn uitstekend dit jaar. Hun zeven noteringen zijn allemaal gestegen; vier daarvan naar een recordpositie: Silenced by the night, Bend and break, Bedshaped en Sovereign light café. Overigens is "This Is The Last Time" de laagstgenoteerde van de zeven nummers. In het verleden haalde nog één ander Keane-nummer de lijst: Is It Any Wonder stond er in 2009 in op #1994.
Een hele oranje meidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |