Vorig jaar werd het op donderdagnacht (half 5 het begon rustig te wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest luisteren als je in je eentje in het donker buiten loopt
The Joker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef Martinello het volgende:
Favoriete nummer van
[ afbeelding ]
een verschrikkelijk lieve meidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
Haar naam is Laura een hele 'lieve' meid
en toen was allleeeees wèèègquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:11 schreef Berkery het volgende:
Haar naam is Yolanthe, een hele lieve meid
In 1979 naar hun concert gam voorat de shit van net fabriceerden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest luisteren als je in je eentje in het donker buiten loopt
Ken je dat liedje over die maagd uit Amsterdam? Kort liedje.quote:
Ik kan deze post niet goed ontcijferen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1979 naar hun concert gam voorat de shit van net fabriceerden.
Mmmm zal ik eens even kijken of je gelijk hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 voordeel, alle platen die hierna komen zijn beter.
Toch weer wat opvoeding nodig denk ikquote:
Afleren.quote:
Jij en Mansjester hebben een band denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Poëzie, zo moeilijk niequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je dat liedje over die maagd uit Amsterdam? Kort liedje.
Ze was een hele lieve meid
Hij kon alles in haar kwijt
Nou nou nou nou nouquote:
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Hoppa, Keane er achteraan. Tot over 5 minuutjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef WeezerButler het volgende:
Kut. Sander de Heer
En Jan Smit erbij maakt dat het me spontaan dun door de broek gaat lopen
Een hele oranje meidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |