tonyquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek liever naar Who's the boss
Samantha
Ik ben zo oud dat ik nog nieuwe seizoenen van die serie heb meegemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Ooit zelfs meegemaakt met Titt'n, het origineel werd gedraaid van The Clash, bakvis tegen me: nou die Engelsen jatten echt alles, kunnen ze niks zelf verzinnen?.......quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Je moet de reacties eens lezen onder filmpjes van bruce hornsby van 2pac fans die echt geloven dat dit een cover is van 2pac.....![]()
![]()
![]()
Bob Sagetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Gehenna het volgende:
Ah Full House, ooit eens gezien: vreselijk
Omdat iemand ooit zei dat ie geen kwartier kon drummen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Om dezelfde reden dat iedereen Lars Ulrich haat. Het zijn houthakkers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Vanwaar de haat op Ringo trouwens? (ik snap dat het een running gag is, maar toch?)
Zelfs Charlie Watts drumt beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
Die kende ik vooral van de Home Videosquote:
Nooit echt opgevallen. Maar het gaat natuurlijk vooral om de piano, die wel volledig onvervalst is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens naar instrumentale versie dat is de hele tijd het zelfde muziekje
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk inquote:
Ik heb nog een volle fles achter de handquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jan Smit komt zo. Sla zo veel mogelijk in
Oh jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die kende ik vooral van de Home Videos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog een volle fles achter de hand
Gewoon even buiten hangen desnoods. Is het ook weer fris. En nat want hier regent het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Vraagt m'n moeder net of ik wel m'n werkkleding van afgelopen dinsdag in de was had gedaan
'Ehm, je bedoelt die kleren die ik aan had toen we 0 bezoekers hadden en ik dus de hele dag heb zitten theeleuten met de kok? Nee mam, die heb ik niet in de was gedaan'
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Vraagt m'n moeder net of ik wel m'n werkkleding van afgelopen dinsdag in de was had gedaan
'Ehm, je bedoelt die kleren die ik aan had toen we 0 bezoekers hadden en ik dus de hele dag heb zitten theeleuten met de kok? Nee mam, die heb ik niet in de was gedaan'
Oh dat heb ik ook nog staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook een drankje, Rivella.
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het is 3de kerstdagdan mag het wel
Ik vind Ringo wel te gek, er geen enkele drummer die zo herkenbaar is als hijquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zelfs Charlie Watts drumt beter.
Had hij altijd van die foute gele vestjes aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die kende ik vooral van de Home Videos![]()
![]()
Omdat hij er maar eentje kent? Drum Ritme.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Ringo wel te gek, er geen enkele drummer die zo herkenbaar is als hij
Ik zou volgens mij 80% van de beatles liedjes kunnen herkennen aan het drum ritme, dat heb ik bij geen andere band
Nee ik bedoel juist dat ik aan het drummen het nummer zou herkennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat hij er maar eentje kent? Drum Ritme.
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist dat ik aan het drummen het nummer zou herkennen
nou dat zijn het in mijn ogen nog steedsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Uccie het volgende:
The Cure, dat ben ik echt pas later gaan waarderen...als kind vond ik het maar vage lui.
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Uccie het volgende:
The Cure, dat ben ik echt pas later gaan waarderen...als kind vond ik het maar vage lui.
Net als PSYquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaakt
Met Friday I'm in Love...ging het kwartje vallen...en nu achteraf vind ik die het minst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaakt
Toen waren ze over hun topquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met Friday I'm in Love...ging het kwartje vallen...en nu achteraf vind ik die het minst.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Homdeck het volgende:
A Forest is al jarenlang het eerste nummer dat ik invul op mijn stemlijst
goede vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef cafca het volgende:
Ik hoor net dat mevrouw cafca hier op gestemd heeft
Ik vrees dat mevrouw Fred_B dit pure bagger vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef cafca het volgende:
Ik hoor net dat mevrouw cafca hier op gestemd heeft
Ja maar daardoor denk ik wel toegangelijker....in elk geval wel toen ik 12 was en het uitkwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen waren ze over hun top
Afgelopen uur ook al tochquote:
Heb ik wel een paar keer zien posten, maar niet echt vaak nee.quote:
Je gaat door voor de koelkastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Leek me ietwat overdrevenquote:
ik mis mijn elmo vriendje...die was laats in een top 2000 topic.. weet alleen zijn naam niet meerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
Laura
Ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik mis mijn elmo vriendje...die was laats in een top 2000 topic.. weet alleen zijn naam niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |