Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist dat ik aan het drummen het nummer zou herkennen
nou dat zijn het in mijn ogen nog steedsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Uccie het volgende:
The Cure, dat ben ik echt pas later gaan waarderen...als kind vond ik het maar vage lui.
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:06 schreef Uccie het volgende:
The Cure, dat ben ik echt pas later gaan waarderen...als kind vond ik het maar vage lui.
Net als PSYquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaakt
Met Friday I'm in Love...ging het kwartje vallen...en nu achteraf vind ik die het minst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben bijna alleen maar fantastische nummers gemaakt
Toen waren ze over hun topquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met Friday I'm in Love...ging het kwartje vallen...en nu achteraf vind ik die het minst.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Homdeck het volgende:
A Forest is al jarenlang het eerste nummer dat ik invul op mijn stemlijst
goede vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef cafca het volgende:
Ik hoor net dat mevrouw cafca hier op gestemd heeft
Ik vrees dat mevrouw Fred_B dit pure bagger vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef cafca het volgende:
Ik hoor net dat mevrouw cafca hier op gestemd heeft
Ja maar daardoor denk ik wel toegangelijker....in elk geval wel toen ik 12 was en het uitkwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen waren ze over hun top
Afgelopen uur ook al tochquote:
Heb ik wel een paar keer zien posten, maar niet echt vaak nee.quote:
Je gaat door voor de koelkastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Leek me ietwat overdrevenquote:
ik mis mijn elmo vriendje...die was laats in een top 2000 topic.. weet alleen zijn naam niet meerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
Laura
Ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik mis mijn elmo vriendje...die was laats in een top 2000 topic.. weet alleen zijn naam niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |