Nou nou nou nou nouquote:
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef Lonaa het volgende:
En ik kom ook weer binnenvallen hoor. Godverdomme.
Hoppa, Keane er achteraan. Tot over 5 minuutjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:12 schreef WeezerButler het volgende:
Kut. Sander de Heer
En Jan Smit erbij maakt dat het me spontaan dun door de broek gaat lopen
De prestaties van Keane in de Top 2000 zijn uitstekend dit jaar. Hun zeven noteringen zijn allemaal gestegen; vier daarvan naar een recordpositie: Silenced by the night, Bend and break, Bedshaped en Sovereign light café. Overigens is "This Is The Last Time" de laagstgenoteerde van de zeven nummers. In het verleden haalde nog één ander Keane-nummer de lijst: Is It Any Wonder stond er in 2009 in op #1994.
Een hele oranje meidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sorry
Die is wel een stuk beter iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedshaped is wel een prachtig plaatje
Arm kind inderdaad. Hij vindt heel veel andere nummers gelukkig ook leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
Lennon moet maar geen Fokkers ontmoeten, zou afgetuigd worden
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haar naam is Lonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sorry
quote:
Enige van Keane die ik zelf op zou zettenquote:
Everybody's changing ook, duurt nog even voor die komt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedshaped is wel een prachtig plaatje
Dat is alleen niet van dit nummer natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:14 schreef Pino112 het volgende:
Die kuffer van Lily dig ik beter dan deze plaat.
Die is tof jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Everybody's changing ook, duurt nog even voor die komt.
Daar moet ik altijd van schijten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Can you handle me bèbè het beste
Blijven luisteren, want er komt nog meer moois van Keane voorbij in de Top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:15 schreef Uccie het volgende:
Keane is helemaal niet zo vreselijk als dat ik in mijn hoofd dacht....wat een meevaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |