Mijn pa was ook crimi dus was al wat gewend.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, domme guy! Ik was vroeger serieus kk bang op die metrostations rond Bijlmer, altijd junks, geschreeuw, ruzie, gedoe. Nieuwmarkt ook btw
. I wasn't ready
.
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als klein kind heb ik het over hè. Ik vertoefde nooit in dat milieu, nooit gedaan ook
.
Energydrink in je milkshake? For real?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
Meer gewicht, training overleefd. Tijd voor milkshake.
Melk, banaan, aardbei, vanille ijs,m energydrink en tikje vodka.
Rood want kerst.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
Weet niet of ik blauwe of rode pumps aan moet trekken, kkleven.
ff proberenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Energydrink in je milkshake? For real?
Ja, blauw is wel meer iets voor O&N ofzo eh.quote:
Nieuwe dingen proberenquote:
Snitch op FOK! even wat van z'n tories danquote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijn pa was ook crimi dus was al wat gewend.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]kweet bro, no ghetto life fo highrollaz
Hoop dat je stikt.quote:
quote:
Nieuwmarkt? Srs?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, domme guy! Ik was vroeger serieus kk bang op die metrostations rond Bijlmer, altijd junks, geschreeuw, ruzie, gedoe. Nieuwmarkt ook btw
. I wasn't ready
.
Noo.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snitch op FOK! even wat van z'n tories dan.
[..]
Wat zuip jij O&N? Ik denk weer een Moët, to make them bitches mo' wet.
Aanpics, das makkelijker kiezen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
Dit klinkt echt als een drankje met kotsgarantiequote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
Meer gewicht, training overleefd. Tijd voor milkshake.
Melk, banaan, aardbei, vanille ijs,m energydrink en tikje vodka.
Kleur van je jurk? Of wat je verder draagt?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
jwzquote:
Remy Martin geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat zuip jij O&N? Ik denk weer een Moët, to make them bitches mo' wet.
Champagne is zo ranzig.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jwz
[..]
Remy Martin geloof ik.
Kk je pakt wel uit he?ben niet zo van de champagne though.
Ja? Nog steeds wel wat junks en hosselaars daar tegenwoordig, maar jaren '90 was echt de crack eraquote:
Hahaha, ziekquote:Op woensdag 25 december 2013 13:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Noo.Kan je wel vertellen dat er een keer een lijpe inval was gedaan bij ons thuis. Ze kwamen met paar man binnen met bivak en automatische geweren. Ze namen hem mee met een fucking doek over zijn hoofd.
![]()
Ja, vind het best wel een fijne gedachte dat Mur stikt.quote:
Toch heel geen tijd voor man.quote:
Zwart met beetje goud. Heb geen gouden schoenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kleur van je jurk? Of wat je verder draagt?
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind het best wel een fijne gedachte dat Mur stikt.
[..]
Toch heel geen tijd voor man.
[..]
Zwart met beetje goud. Heb geen gouden schoenen.
Xeauouixeauxquote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Remy Martin geloof ik.
Kk je pakt wel uit he?ben niet zo van de champagne though.
Rode lippenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)
Gouden combi, hihuhuhuehheuehehk,nd.jnfdmjb.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xeauouixeaux. Ik ook niet eens, maar het is te zuipen, staat big pimpin' en voor die ene keer is wel vet
.
kkdikke.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zuipen en vreten. Merry fucking Christmas, bitches.
quote:
Dit dusquote:
Oh wauw, was een beetje kut verwoord jaquote:Op woensdag 25 december 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gouden combi, hihuhuhuehheuehehk,nd.jnfdmjb.
Plak de rode strik uit m'n kerstboompje wel op m'n hoofd.
freakquote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik kan zo geil worden van gestoorde wijven.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar blik
Zou samen in elkaars body krassen met haar mes.quote:
Ik vond op google over Xeauouixeaux slechts één ding, deze post:quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xeauouixeaux. Ik ook niet eens, maar het is te zuipen, staat big pimpin' en voor die ene keer is wel vet
.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.
Wat voor blik, cola blik ? Huehuehuehuequote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar blik
Ik ben dan ook een trendsetter.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vond op google over Xeauouixeaux slechts één ding, deze post:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor blik, cola blik ? Huehuehuehue
Is dit wat voor je?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar blik
quote:
oja ff aanpassen nog die opquote:Op woensdag 25 december 2013 14:02 schreef wise het volgende:
[..]![]()
geen gevulde kalkoen maken met aardappelen uit de oven en salade
Wajow, lijkt me echt fucking geil om elkaar kapot te slaan tijdens het neuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit wat voor je?
Aanstaande zaterdag op zondag gaan ze los!
oh myquote:
Verrassendquote:Op woensdag 25 december 2013 14:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, lijkt me echt fucking geil om elkaar kapot te slaan tijdens het neuken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou best een zwangere vrouw willen neuken. Het heeft iets moois.quote:
blank of zwart...sommige verdienen gewoon klappen. De ene misschien wat meer dan de ander..maar goedquote:Op woensdag 25 december 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoor je denken "waarom, ze is gewoon blank"
deze bwoyquote:Op woensdag 25 december 2013 14:08 schreef wise het volgende:
[..]
blank of zwart...sommige verdienen gewoon klappen. De ene misschien wat meer dan de ander..maar goed
jouw kinderkopje tegen de hare drukken zeker, mallootquote:Op woensdag 25 december 2013 14:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou best een zwangere vrouw willen neuken. Het heeft iets moois.
quote:
Zo ver kom ik niet met 11cmquote:Op woensdag 25 december 2013 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
jouw kinderkopje tegen de hare drukken zeker, malloot
Ja, doggystyle omdat de rest niet meer lukt.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou best een zwangere vrouw willen neuken. Het heeft iets moois.
quote:
Ze kan op haar zij liggen. Lekker in der hals bijten en voorzichtig doen met haar buikje.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, doggystyle omdat de rest niet meer lukt.
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
En dan onverwachts fucking hard stompen in der buik.Lekker uit haar kut laten bloeden.
Geen wonder dat je nooit wat te ketsen hebt.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
En dan onverwachts fucking hard stompen in der buik.Lekker uit haar kut laten bloeden.
Al gezien man. Heb haar ontdekt via The Black Tape Project.quote:
quote:
Zou d'r ass dead srs gebruiken als kussen in bedquote:Op woensdag 25 december 2013 14:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze vergeet haar schaar in dit filmpje.![]()
Olivia Jensen
Dus dat he.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou d'r ass dead srs gebruiken als kussen in bed. Oh shit @ 2:55
.
de tering, wie duwt haar eens terug haar bassin inquote:Op woensdag 25 december 2013 14:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze vergeet haar schaar in dit filmpje.![]()
Olivia Jensen
Zou laten facesitten. Zou der baffen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
de tering, wie duwt haar eens terug haar bassin in
Je zou echt baffen als ze der ass in je face zou duwen. Never dat je zou wegdraaien.quote:
I be like:quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je zou echt baffen als ze der ass in je face zou duwen. Never dat je zou wegdraaien.
Certified, dezequote:
quote:
NASCARquote:Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef niels0 het volgende:
34th minute. Danica Patrick in charge. Eerste manche is klaar
Amsterdamquote:
Wel geile teen bodyquote:
Zeker van de AIVD, die doen dat soort praktijken altijdquote:Op woensdag 25 december 2013 13:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Noo.Kan je wel vertellen dat er een keer een lijpe inval was gedaan bij ons thuis. Ze kwamen met paar man binnen met bivak en automatische geweren. Ze namen hem mee met een fucking doek over zijn hoofd.
![]()
Jij ook ervaring ja?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Zeker van de AIVD, die doen dat soort praktijken altijd
Niet bij mequote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook wat tegen westerpark, oud-west enz?
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:09 schreef wickedmen het volgende:
Praktische informatie KLB meet:
De meet zal op 4 januari om 21:30 plaats vinden, in café Maria in Utrecht (zie hier een link naar de site: http://www.mariautrecht.nl ) Om 21:00 verzamelen wij ons op Utrecht Centraal om daarna gezamenlijk te vertrekken. Opgaven en afmeldingen kunnen door middel van een DM aan Wickedmen. Laat even weten of je gelijk naar de cafe gaat of bij de verzameling op Utrecht meedoet en geef eventueel je nummer even door. Daarna gaan we met de mensen die willen nog een club in!
Aanwezigen:
Dimachaerus
MAHL
Wickedmen
Tetouaribo
Haan33
Geelman
Hosselaar.woensel
Durrr
Rodawa
GZ1000
Hezdunnah
Rozzje
Piye
Geelman
niels0
Misschien:
-supergirl-
Madeliefff
Titta1992
Hugh_myron
eend112
Tfoe, met je vooroordelenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij ook ervaring ja?Echt wahed mocrotje he jij? Allemaal crimi.
jullie staan goed in de statsquote:Op woensdag 25 december 2013 15:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Tfoe, met je vooroordelenNee, ik studeer criminologie dus ik weet dat soort dingen wel een beetje
Mijn droom is eigenlijk ME'er zijn. Lekker betaald mensen beuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Tfoe, met je vooroordelenNee, ik studeer criminologie dus ik weet dat soort dingen wel een beetje
gvd hou dan je klepper wil jequote:Op woensdag 25 december 2013 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet bij me. Ja, ik weet niet, ik kom daar nooit, behalve als ik ergens moet zijn wat toevallig daar zit
.
Ziet er wel grappig uit.quote:
is nog in beta fase, maar hier te laggy om te spelenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit.Kende het niet. Controller support ook?
ben psycho jwz maak ze allemaal afquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor m'n neven enzo?
Ik heb sowieso je rug.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben psycho jwz maak ze allemaal af
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
Mur, deze mensen hebben altijd games voor fucking cheap.
https://www.g2play.net/store/Year-end-Clearance/
Check ook even homepage.
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijn droom is eigenlijk ME'er zijn. Lekker betaald mensen beuken.![]()
Maar gaat niet door mijn criminele familie.
Zou eigenlijk op ze moeten hunten omdat ze het hebben verpest voor mij.
Lijkt me echt een geweldige studie.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaMijn studievereniging heeft ook zo'n dagje geregeld dat je tegen de ME mag rellen, lekker met stenen gooien enzo
Rare uitjes altijd met m'n studievereniging
Vorige keer gingen we naar een schietvereniging en dan leren schieten, of naar de wallen toe
studeren die ook criminologie?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor m'n neven enzo?
Houd zelf toch je smoelwerk, kalkoenkutquote:
De ME heeft soms van die oefeningen, kan je gewoon meerellen tegen ze als je dat wiltquote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lijkt me echt een geweldige studie.
Nice, fucking nicequote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaMijn studievereniging heeft ook zo'n dagje geregeld dat je tegen de ME mag rellen, lekker met stenen gooien enzo
Rare uitjes altijd met m'n studievereniging
Vorige keer gingen we naar een schietvereniging en dan leren schieten, of naar de wallen toe
Ik denk dat ik mijn laptop ga verkopen en een dikke game pc ga samenstellen. Steam controller is trouwens echt fucking interessant.quote:
Hahaha, lijkt me best vet om te doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd zelf toch je smoelwerk, kalkoenkut.
[..]
De ME heeft soms van die oefeningen, kan je gewoon meerellen tegen ze als je dat wilt.
niks mis met kalkoenkutjesquote:Op woensdag 25 december 2013 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd zelf toch je smoelwerk, kalkoenkut.
[..]
De ME heeft soms van die oefeningen, kan je gewoon meerellen tegen ze als je dat wilt.
quote:
Oke.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef EenKriek het volgende:
Hier een miniklacht, niet genoeg om een topic voor te openen. Ik ben dus verplicht met m'n ouders een kutfilm op tv aan het kijken, rlt7 (:') ). Daar speelt een vrouw in met zo'n oneindige klerestem. Daar hadden ze best een low pass filtertje overheen mogen gooien.
Wat is je leeftijd?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef EenKriek het volgende:
Hier een miniklacht, niet genoeg om een topic voor te openen. Ik ben dus verplicht met m'n ouders een kutfilm op tv aan het kijken, rlt7 (). Daar speelt een vrouw in met zo'n oneindige klerestem. Daar hadden ze best een low pass filtertje overheen mogen gooien.
Ik weet niet precies hoe of wat, lijkt me ook niet dat je met je hele squad met honkbalknuppels, boksbeugels en ploertendoders hun te lijf kan gaan. Dikke onzin dus eigenlijk, zo winnen hun sowiesoquote:Op woensdag 25 december 2013 16:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt me best vet om te doen.Je mag ze ook gewoon echt slaan als het je lukt?
Geeft niks.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:12 schreef EenKriek het volgende:
[..]
22Mijn excuus is dat ik niets beters te doen heb.
Fucking 22 en dan nog verplicht dingen moeten doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:12 schreef EenKriek het volgende:
[..]
22Mijn excuus is dat ik niets beters te doen heb.
Wat is iedereen hier aardig, ben ik wel in KLB hier? Snel, iemand zeg iets kuts tegen me!quote:
Oke, verplicht is overdreven. Het was dit, of alleen op m'n studentenkamer zitten.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Fucking 22 en dan nog verplicht dingen moeten doen.
Heb je serieus niks beters te doen?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:16 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Oke, verplicht is overdreven. Het was dit, of alleen op m'n studentenkamer zitten.
Tentamen leren? Nee, even serieus, al m'n vrienden zijn troep met familie etc aan het uitspoken.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je serieus niks beters te doen?
Heb je geen hobby's?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:24 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Tentamen leren? Nee, even serieus, al m'n vrienden zijn troep met familie etc aan het uitspoken.
Jawel, maar zijn solo-hobby's. Ik trek me om de een of andere reden nogal veel aan wat andere mensen denken, en de maatschappij ziet mensen die met kerst alleen dingen doen als volleerde autisten.quote:
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Jawel, maar zijn solo-hobby's. Ik trek me om de een of andere reden nogal veel aan wat andere mensen denken, en de maatschappij ziet mensen die met kerst alleen dingen doen als volleerd autist.
Ik kies daar ook niet voor hoor. Maar heb jij ook niets beters te doen dan FOK!ken dan?quote:
Ik bedoelde meer als in dat het lekker belangrijk is wat mensen denken.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ik kies daar ook niet voor hoor. Maar heb jij ook niets beters te doen dan FOK!ken dan?
Respect daarvoor. Ik heb zelf ook niet zoveel met mensen (of familie en zulks dan). Ik zou graag een beetje bieren met vrienden op dagen als eerste kerstdag.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als in dat het lekker belangrijk is wat mensen denken. [ afbeelding ] Ik vermaak me prima in mijn eentje moet ik je zeggen. Ik heb niks met mensen.
Ik heb niks met kerst. Sfeer is altijd wel leuk enz maar te veel overdreven gedoe. Dat bieren kan je altijd inhalen met oud en nieuw.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:35 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Respect daarvoor. Ik heb zelf ook niet zoveel met mensen (of familie en zulks dan). Ik zou graag een beetje bieren met vrienden op dagen als eerste kerstdag.
Klopt. Vroeger vond ik het nog wel leuk, maar het wordt meer en meer door je strot gedouwd.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb niks met kerst. Sfeer is altijd wel leuk enz maar te veel overdreven gedoe. Dat bieren kan je altijd inhalen met oud en nieuw.
Sowieso huize Chai ditquote:Kerst lukt. Half vijf geweest, en de eerste borrels zitten erin. De mosterd op het schaaltje met kaasblokjes (jongbelegen 48+, ¤1,50) is al een beetje hard aan het worden. De berg olijven blijft liggen, zit knoflook op en dat lust alleen tante Joke. Iedereen wil eigenlijk weg, maar er moet nog gegeten worden. In de woonkamer is de gesprekstof inmiddels op. Opa zegt: even kijken wat er op teletekst staat. Oom Hans laat een app zien waarmee je precies kunt zien waar de benzine het goedkoopst is. Boven, op de teeveekamer slaan de koters elkaar de hersens in. Kelsey (13) zit stilletjes te huilen boven haar Samsumg want Kevin heeft het uitgemaakt. Oma is gevallen in de gang omdat de rollator achter de verwarming bleef haken. Uit de keuken klinkt een vloek; de pasteibakjes zijn zwart geworden.
http://www.geenstijl.nl/m(...)zellig.html#comments
yoloquote:Op woensdag 25 december 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee aan de rummikub met mams en tante
neuke danquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net foto van snapchatmeisje van haarzelfmet merrychriistmas tekst, ik wachtte al op een foto van haar gheheheheh
maar ze heb ook naar duizende andere gestuurd
maar echt jonge zo leuk meisje ''kben so in love rite now
Wajow, je hebt een kinky moeder? Lekker DP'en.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef EenKriek het volgende:
Nieuwe subklacht: Mijn ma double-dipped (double-dipt?)![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, je hebt een kinky moeder? Lekker DP'en.Pics van je mams.
Jajaja, nu weten we het ondertussen wel hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net foto van snapchatmeisje van haarzelfmet merrychriistmas tekst, ik wachtte al op een foto van haar gheheheheh
maar ze heb ook naar duizende andere gestuurd
maar echt jonge zo leuk meisje ''kben so in love rite now
Dimaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
miss pic van mn pik ofzo sture
Ja nu doet hij het er echt omquote:Op woensdag 25 december 2013 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jajaja, nu weten we het ondertussen wel hoor.
is hij daar ook zo swagging?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja nu doet hij het er echt omIk kwam net Durr z'n facebook pagina tegen trouwens
Ik zal je een batmobile cadeau doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Fijne kerstdagen flikkers, hoop dat jullie veel diamanten en goud krijgen deze dagen.
Ja, veel foto's met chicks.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is hij daar ook zo swagging?
Heb je geen familie of vrienden waar je langs kan gaan?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goed idee, heb fles wijn en 2 bier in huis
Morgen gourmetten met familiequote:Op woensdag 25 december 2013 18:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je geen familie of vrienden waar je langs kan gaan?
waarom Is het s avonds duurder?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:29 schreef Jhali het volgende:
Net van half 3 tot 6kerstdiner gehad
omdat het 's avonds duurder was
Treurnis alom.
Gierige familie?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:29 schreef Jhali het volgende:
Treurnis alom.
Te laat nuquote:Op woensdag 25 december 2013 18:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Je had gewoon voor kerst een chick moeten regelen via Tinder waar je kerst mee kon vieren
Dan is het geen dinerquote:Op woensdag 25 december 2013 18:29 schreef Jhali het volgende:
Treurnis alom.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Omdat het normaal is om 's avonds te eten?
We hebben het hier over een restaurant hé. Van half 3 tot half 6 was het iets van 23 euro p.p. en 7 tot 10 iets van 30.quote:
jij bent dom, of niet?quote:
Oh, ja.. Ik snap hetquote:Op woensdag 25 december 2013 18:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
We hebben het hier over een restaurant hé. Van half 3 tot half 6 was het iets van 23 euro p.p. en 7 tot 10 iets van 30.
Hou je bek maar gewoon oke?quote:
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?quote:
Je zit er al maanden op, en nog geen enkel succes? Faalquote:
in de middag warm eten is veel beter voor jequote:Op woensdag 25 december 2013 18:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
We hebben het hier over een restaurant hé. Van half 3 tot half 6 was het iets van 23 euro p.p. en 7 tot 10 iets van 30.
heb r nog wel 1 of 2 voor je als je wilquote:Op woensdag 25 december 2013 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Te laat nu
[..]
Dan is het geen diner
Kan je ook tegen Dima zeggenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je zit er al maanden op, en nog geen enkel succes? Faal.
Zo gemeen met kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?
[..]
Je zit er al maanden op, en nog geen enkel succes? Faal.
Yay, gezond bezig.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de middag warm eten is veel beter voor je
krijg wat aan je hart ofzoquote:
Gewoon meer geld uitgegeven aan over hun datalimiet zitten en niks scoren terwijl ze met een hoer goedkoper uit warenquote:
wow klinkt chill! Waar zit dat ergensquote:Op woensdag 25 december 2013 18:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Yay, gezond bezig.
Was zo een restaurant waar je zegmaar je eigen vlees moet pakken en dan zit er een bbq in het midden van die tafel gebouwd en ieders heeft een spies waar je dan zelf die shit mee moet bbq'enOp zich wel lekker, maar ik ben nou niet echt iemand die kilo's vlees naar binnen gaat werken. Heb vijf kleine stukjes vlees gehad en verder alleen maar een beetje patat en salade terwijl al die anderen de ene naar de andere spies aan het volrijgen waren
Haha in Twente, geen idee of ze nog op andere plekken zitten. Zal eens kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow klinkt chill! Waar zit dat ergens
oh das ver. Kom je daar vandaan? Nouja maakt niet uit, tis kerst. Over 3 uur station Twente bebe?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Haha in Twente, geen idee of ze nog op andere plekken zitten. Zal eens kijken.
nice thnxquote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Jhali het volgende:
^ Zit ook in Rotterdam en Zoetermeer en Ede en nog wel meer plekken, moet je maar even googelen op Gonzales bbq restaurant.
Kom net van me oom af, vervend rum drinker, 80% on ice, fuck wiet, deze shit gat hah'tquote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?
Haha ja toch, maar op Tinder zitten ook echt aparte boys hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon meer geld uitgegeven aan over hun datalimiet zitten en niks scoren terwijl ze met een hoer goedkoper uit waren.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh das ver. Kom je daar vandaan? Nouja maakt niet uit, tis kerst. Over 3 uur station Twente bebe?
heb je gehoord toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil succesverhalen, elke keer maar dat 'huhu lekker wijf, huhu chat, huhu whatsapp'.
hahahaha ja samenquote:
Volgende keer niet zo snel komen ;s ;$quote:Op woensdag 25 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je gehoord toch?
Ik heb prima geneukt
halve minuut in de hemel is beter dan een kwart minuut in de hemel bebequote:Op woensdag 25 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo snel komen ;s ;$
quote:
so wisequote:Op woensdag 25 december 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
halve minuut in de hemel is beter dan een kwart minuut in de hemel bebe
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom net van me oom af, vervend rum drinker, 80% on ice, fuck wiet, deze shit gat hah't
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet? Of ben het weer vergetenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je gehoord toch?
Ik heb prima geneukt
Mijn moeder is 61, mensen schatten d'r max 40quote:Op woensdag 25 december 2013 18:15 schreef ntm het volgende:
Westerse mensen worden in het algemeen gewoon lelijk oud, bij bijvoorbeeld negers is dat minder. Die worden vaak ook jonger geschat als ze 'bejaard' zijn.
heb wel eens wat erover gepostquote:Op woensdag 25 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Niet dat ik weet? Of ben het weer vergeten. Via Tinder ja? Nice. Was ze wel lekker, of..?
Pekingeend van Nam Kee zekerquote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb net eend gegeten, vond het niet zo bijzonder
kk corny haha, warum habst du eine mask am.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 Chloro met 'vervend' btw
.
[..]
Niet dat ik weet? Of ben het weer vergeten. Via Tinder ja? Nice. Was ze wel lekker, of..?
Hahahaquote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
voor sherlock; Chloroform, Chloro, Kutrochel.
Snap je, mijn moeder schatten ze ook altijd veel jonger.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn moeder is 61, mensen schatten d'r max 40.
kutrochelquote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk corny haha, warum habst du eine mask am.
+ ik ben immuun voor cholero.
voor sherlock; Chloroform, Chloro, Kutrochel.
nee fuckoffquote:
WAAROM ETEN JULLIE MIJN FAMILLIE OPquote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe smaakte het dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
same here hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn moeder is 61, mensen schatten d'r max 40.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rofl, domme nerd die je bent, ga WoW spelen ofzeuw ;s
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dikke penis bedoel je
HAHAHAHAHHAGSHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Snap je, mijn moeder schatten ze ook altijd veel jonger.
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee fuckoffgewoon engelse kerstmaaltijd van uncle dave, normaal mry kalkoen maar nu opeens eend
Wesh denk je je eet op z'n Engels je kan direct gravy in plaats van jus zeggen a ouleh?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kweenie alsof het kip is met minder smaak, daarom maar shitload aan gravy erover
Oh :s Misschien was het gewoon niet goed bereid, weet niet wie er gekookt heeftquote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kweenie alsof het kip is met minder smaak, daarom maar shitload aan gravy erover
STATION TWENTEquote:Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh das ver. Kom je daar vandaan? Nouja maakt niet uit, tis kerst. Over 3 uur station Twente bebe?
Gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Haha. Wie/waar is Uncle Dave? En wat is mry Kalkoen?
Krikri lijkt ook wel jonger beetje dan hij is toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
inspired by kri-kri
[..]
Haha. Wie/waar is Uncle Dave? En wat is mry Kalkoen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
totaal niet neequote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
STATION TWENTEJe hebt echt geen idee waar je het over hebt hé.
A girl who is stubborn and silly but not mean. Generally used as an insult, but can also be used endearingly.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
STATION TWENTEJe hebt echt geen idee waar je het over hebt hé.
mn penis in je mondquote:
Zou het wel met die gozer kunnen vinden, denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GvdDat is de man van de zus van moeder die uit engeland komt en bierzuipt/blowt/vloekt/commentaar geeft als een dolle.
En ja met kalkoen* wijn en mobiel
Ja, voor iemand van eind 40 lijkt 'ie wel op iemand van 32quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Krikri lijkt ook wel jonger beetje dan hij is toch?
Twente (Nedersaksisch: Tweante, Twente) is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. De bewoners heten Twentenaren of (informeel) Tukkers. In het westen en noorden grenst het aan de eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt beschouwd.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
totaal niet neeleer me alles, vrouw van de wereld
vieze homo ik spuug op jouquote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mn penis in je mond
pas op er kunnen stukjes poep onder het randje zitten
Hmm, eet ook alleen eendenborstquote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godse vet eten, de helft ervan eet ik niet op.
Mensen zijn ook altijd verbaasd als ik mijn leeftijd zeg, dan zeg ik 24 en dan denken zijn 25, kk raar allemaal.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, voor iemand van eind 40 lijkt 'ie wel op iemand van 32 .
Geen idee overigens waar peking eend van " gemaakt " word, maar dat heeft iig zon plakaat vet eromheen hangen.quote:
Haha die opmerking van jou in LIFquote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou het wel met die gozer kunnen vinden, denk ik.
[..]
Ja, voor iemand van eind 40 lijkt 'ie wel op iemand van 32.
Je bent welkom in Uitgeest hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou het wel met die gozer kunnen vinden, denk ik.
Hoe lang ben jij? inb4 11 cm hehuehhehequote:Op woensdag 25 december 2013 18:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, krijg ik een Hulk pyjama-pak, pas ik er godverdomme niet in. Ik ben er te lang voor.Was nog zo blij dat ik er met oud en nieuw mee op straat zou gaan.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee overigens waar peking eend van " gemaakt " word, maar dat heeft iig zon plakaat vet eromheen hangen.
Te langquote:Op woensdag 25 december 2013 18:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, krijg ik een Hulk pyjama-pak, pas ik er godverdomme niet in. Ik ben er te lang voor.Was nog zo blij dat ik er met oud en nieuw mee op straat zou gaan.
Ik wilde nog een inb4 plaatsen maar dacht laat maar dan kan Vas een grapje maken over dik zijn.quote:
Er zijn wel van die zieke geesten die dat lekker vinden, zelfde als speklappen met zo'n overdreven grote emulsie van zwoerd er aan geplaktquote:Op woensdag 25 december 2013 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]Dat heb ik net overal afgesneden voordat ik het op de grill gooide. Gatverdamme.
2.05quote:Op woensdag 25 december 2013 19:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? inb4 11 cm hehuehhehe
HOU JE BEKquote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er zijn wel van die zieke geesten die dat lekker vinden, zelfde als speklappen met zo'n overdreven grote emulsie van zwoerd er aan geplakt
Oh dat is jammer, als je zei dat je dat wel lekker vond kon ik een seksistische grap maken en zouden we allemaal lachen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
HOU JE BEK![]()
Ik krijg al kippenvel als ik denk aan die substantie in je mond, mweeeeeh
Ik ken er een paar die de 2 meter halen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bullshit, nog nooit een lange turk gezien.
Wow, zelfde ALS ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die de 2 meter halen. [ afbeelding ] Ik ben helaas maar 183
Is gewoon prima lengte toch, niet zeuren.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die de 2 meter halen. [ afbeelding ] Ik ben helaas maar 183
Brabandersquote:Op woensdag 25 december 2013 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, zelfde ALS ik.
haha ik kom uit brabant.
Bek dicht dwerg!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is gewoon prima lengte toch, niet zeuren.
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.quote:
Die zijn toch ook hetzelfde?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.
Maak maar, I dare you.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, als je zei dat je dat wel lekker vond kon ik een seksistische grap maken en zouden we allemaal lachen.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, mensen die limbo's met brabanders vergelijken, plz, zelfde als turken en marokkanen vergelijken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever mysterieus
xoxo.
Moet ik nu aan een soort gloryhole praktijken denken?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever mysterieus
xoxo.
Moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik die mix van duits en nederlands hoor, en dan zo'n vragende uuuuh klank achter iedere zin plakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit.Elke keer dat ik te maken heb gehad met Brabanders dacht ik godver wat zijn het toch vriendelijke en gezellige mensen. Maar die kutlimbo's zijn gewoon fucking afschuwelijk.
wtf gast, wist niet dat je boos werd.quote:
Als jij daar zin aan hebt, google is je vriend.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moet ik nu aan een soort gloryhole praktijken denken?
Precies dit jaquote:Op woensdag 25 december 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik die mix van duits en nederlands hoor, en dan zo'n vragende uuuuh klank achter iedere zin plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |