Jij ook ervaring ja?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Zeker van de AIVD, die doen dat soort praktijken altijd
Niet bij mequote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook wat tegen westerpark, oud-west enz?
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:09 schreef wickedmen het volgende:
Praktische informatie KLB meet:
De meet zal op 4 januari om 21:30 plaats vinden, in café Maria in Utrecht (zie hier een link naar de site: http://www.mariautrecht.nl ) Om 21:00 verzamelen wij ons op Utrecht Centraal om daarna gezamenlijk te vertrekken. Opgaven en afmeldingen kunnen door middel van een DM aan Wickedmen. Laat even weten of je gelijk naar de cafe gaat of bij de verzameling op Utrecht meedoet en geef eventueel je nummer even door. Daarna gaan we met de mensen die willen nog een club in!
Aanwezigen:
Dimachaerus
MAHL
Wickedmen
Tetouaribo
Haan33
Geelman
Hosselaar.woensel
Durrr
Rodawa
GZ1000
Hezdunnah
Rozzje
Piye
Geelman
niels0
Misschien:
-supergirl-
Madeliefff
Titta1992
Hugh_myron
eend112
Tfoe, met je vooroordelenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij ook ervaring ja?Echt wahed mocrotje he jij? Allemaal crimi.
jullie staan goed in de statsquote:Op woensdag 25 december 2013 15:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Tfoe, met je vooroordelenNee, ik studeer criminologie dus ik weet dat soort dingen wel een beetje
Mijn droom is eigenlijk ME'er zijn. Lekker betaald mensen beuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Tfoe, met je vooroordelenNee, ik studeer criminologie dus ik weet dat soort dingen wel een beetje
gvd hou dan je klepper wil jequote:Op woensdag 25 december 2013 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet bij me. Ja, ik weet niet, ik kom daar nooit, behalve als ik ergens moet zijn wat toevallig daar zit
.
Ziet er wel grappig uit.quote:
is nog in beta fase, maar hier te laggy om te spelenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit.Kende het niet. Controller support ook?
ben psycho jwz maak ze allemaal afquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor m'n neven enzo?
Ik heb sowieso je rug.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben psycho jwz maak ze allemaal af
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
Mur, deze mensen hebben altijd games voor fucking cheap.
https://www.g2play.net/store/Year-end-Clearance/
Check ook even homepage.
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijn droom is eigenlijk ME'er zijn. Lekker betaald mensen beuken.![]()
Maar gaat niet door mijn criminele familie.
Zou eigenlijk op ze moeten hunten omdat ze het hebben verpest voor mij.
Lijkt me echt een geweldige studie.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaMijn studievereniging heeft ook zo'n dagje geregeld dat je tegen de ME mag rellen, lekker met stenen gooien enzo
Rare uitjes altijd met m'n studievereniging
Vorige keer gingen we naar een schietvereniging en dan leren schieten, of naar de wallen toe
studeren die ook criminologie?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor m'n neven enzo?
Houd zelf toch je smoelwerk, kalkoenkutquote:
De ME heeft soms van die oefeningen, kan je gewoon meerellen tegen ze als je dat wiltquote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lijkt me echt een geweldige studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |