Mijn pa was ook crimi dus was al wat gewend.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, domme guy! Ik was vroeger serieus kk bang op die metrostations rond Bijlmer, altijd junks, geschreeuw, ruzie, gedoe. Nieuwmarkt ook btw
. I wasn't ready
.
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als klein kind heb ik het over hè. Ik vertoefde nooit in dat milieu, nooit gedaan ook
.
Energydrink in je milkshake? For real?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
Meer gewicht, training overleefd. Tijd voor milkshake.
Melk, banaan, aardbei, vanille ijs,m energydrink en tikje vodka.
Rood want kerst.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
Weet niet of ik blauwe of rode pumps aan moet trekken, kkleven.
ff proberenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Energydrink in je milkshake? For real?
Ja, blauw is wel meer iets voor O&N ofzo eh.quote:
Nieuwe dingen proberenquote:
Snitch op FOK! even wat van z'n tories danquote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mijn pa was ook crimi dus was al wat gewend.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]kweet bro, no ghetto life fo highrollaz
Hoop dat je stikt.quote:
quote:
Nieuwmarkt? Srs?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, domme guy! Ik was vroeger serieus kk bang op die metrostations rond Bijlmer, altijd junks, geschreeuw, ruzie, gedoe. Nieuwmarkt ook btw
. I wasn't ready
.
Noo.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snitch op FOK! even wat van z'n tories dan.
[..]
Wat zuip jij O&N? Ik denk weer een Moët, to make them bitches mo' wet.
Aanpics, das makkelijker kiezen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
Dit klinkt echt als een drankje met kotsgarantiequote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
Meer gewicht, training overleefd. Tijd voor milkshake.
Melk, banaan, aardbei, vanille ijs,m energydrink en tikje vodka.
Kleur van je jurk? Of wat je verder draagt?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
jwzquote:
Remy Martin geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat zuip jij O&N? Ik denk weer een Moët, to make them bitches mo' wet.
Champagne is zo ranzig.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jwz
[..]
Remy Martin geloof ik.
Kk je pakt wel uit he?ben niet zo van de champagne though.
Ja? Nog steeds wel wat junks en hosselaars daar tegenwoordig, maar jaren '90 was echt de crack eraquote:
Hahaha, ziekquote:Op woensdag 25 december 2013 13:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Noo.Kan je wel vertellen dat er een keer een lijpe inval was gedaan bij ons thuis. Ze kwamen met paar man binnen met bivak en automatische geweren. Ze namen hem mee met een fucking doek over zijn hoofd.
![]()
Ja, vind het best wel een fijne gedachte dat Mur stikt.quote:
Toch heel geen tijd voor man.quote:
Zwart met beetje goud. Heb geen gouden schoenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kleur van je jurk? Of wat je verder draagt?
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind het best wel een fijne gedachte dat Mur stikt.
[..]
Toch heel geen tijd voor man.
[..]
Zwart met beetje goud. Heb geen gouden schoenen.
Xeauouixeauxquote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Remy Martin geloof ik.
Kk je pakt wel uit he?ben niet zo van de champagne though.
Rode lippenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)
Gouden combi, hihuhuhuehheuehehk,nd.jnfdmjb.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood dan. Rood zwart en goud is een gouden combinatie, maar moet je wel nog ergens anders rood terug laten komen (nagels, lippen, tasje?)
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xeauouixeaux. Ik ook niet eens, maar het is te zuipen, staat big pimpin' en voor die ene keer is wel vet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |