Ik denk speciaal onderwijsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dus dan is het waar. Groep 3 is gewoon onmogelijk
Oh nu heb je het over 9. Welke school deed jij dat groep 3 = 9 jaar
Heb het over een documentaire. Maar ze mogen het blijkbaar niet meer uitzenden. Ging om 'Sex Sells' Hadden ze het over banga's uit de bijlmer.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dus dan is het waar. Groep 3 is gewoon onmogelijk
Oh nu heb je het over 9. Welke school deed jij dat groep 3 = 9 jaar
Mja nogsteeds een hoop tienermoeders daarquote:Op woensdag 25 december 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb het over een documentaire. Maar ze mogen het blijkbaar niet meer uitzenden. Ging om 'Sex Sells' Hadden ze het over banga's uit de bijlmer.
Je tienermoeder.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja nogsteeds een hoop tienermoeders daar
dm linkquote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
jenna jameson is online op camsite
echt lekker
Fiatquote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
mortaxx ltc 12.374.324,45 USD backup. where u at?
Hahahahaha 8,10/10 voor je verhaalquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een kind was en aangevallen was door een pitbull.![]()
Heb een jaar in de bijlmer gewoond en echt hele vreemde dingen meegemaakt in dat jaartje. Ik was heel jong en had een bmx fiets en had een buurjongen zitten op mijn stuur en we gingen cruisen. Kwam er opeens een pitbull uit het niets op ons afrennen dus wij afstappen en wegrennen. Zag ik een neger lopen met een riem in zijn hand dus hij moest wel de eigenaar zijn. Ik om die man rennen met die kuthond achter me aan "meneer help help" Ik zweer het je, die man hij zo'n lege blik in zijn ogen en hij gewoon gewoon geen woord en keek gewoon recht voor zich. Uiteindelijk ging dat beest achter die buurjongen aan het grasveldje op en toen heb ik maar mijn fiets gepakt en fucking hard weggefietst. Heb die buurjongen daarna nooit meer gezien. Misschien was 'ie wel dood of zo.![]()
Is nu te laatquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
fck man je had hard kunnen gaan op deze
Ik wil niet instappen na zo'n stijgingquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat zelfs ff op 0.03, still holding though.tot $27 ofz
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahahahaha 8,10/10 voor je verhaal!
Merry Christmas trouwens allemaal, fuckers.
snap ik. whales blijven ook sellwalls opgooin kkquote:Op woensdag 25 december 2013 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil niet instappen na zo'n stijging
Eén keer schietpartij van dichtbij.quote:
Nooit een fan van geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wilde je dan een linkje? Jenna Jameson ken je toch wel?
hahaha PPS 9mmquote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eén keer schietpartij van dichtbij.Zag gewoon kogels vliegen terwijl ik op de 6e verdiepen naar mijn huisdeur liep.
Ik was wel kankerdom want ik ging naar beneden kijken. Ik had gewoon geraakt kunnen worden of zo.
Volgens mij was er niemand geraakt want zag eentje rennen en zag hoe de pipa van die andere vastliep of zo
Haha, domme guyquote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eén keer schietpartij van dichtbij.Zag gewoon kogels vliegen terwijl ik op de 6e verdiepen naar mijn huisdeur liep.
Ik was wel kankerdom want ik ging naar beneden kijken. Ik had gewoon geraakt kunnen worden of zo.
Volgens mij was er niemand geraakt want zag eentje rennen en zag hoe de pipa van die andere vastliep of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |