Waar kom je vandaan?quote:
ja mimangquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kkook sinds kort p2p style wil je kope
Ja dat heb ik gehoord, nu valt het gelukkig reuze meequote:Op woensdag 25 december 2013 12:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou het?In 96 lagen er ook echt overal naalden in de bijlmer.
Nu valt het zeker mee. Serieus he, als we naar school liepen kwam je echt overal naalden tegen. Langs bosjes en gewoon op je pad. Zieke shit.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord, nu valt het gelukkig reuze mee
ff gevoelt of nie?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nu valt het zeker mee. Serieus he, als we naar school liepen kwam je echt overal naalden tegen. Langs bosjes en gewoon op je pad. Zieke shit.Was ook een keer met een klasgenoot mee naar het huis van zijn neef die veel ouder was. Toen de deur openging lag er gewoon een wijf op de grond bij de deur. Naakt en zwaar aan het trippen of zo
Negers.
Krijgen ze hun piemeltje dan al omhoog?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
En geloof het of niet. Ik zat in groep 3 en die kinderen gingen toen al in wc hokjes ballen. In groep fucking 3.
Zat een negerinnetje in mijn klas. Ze werd door iedereen aangerand en door paar boys geneukt. Ze was een keer betrapt door een lerares in de wc ruimte.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijgen ze hun piemeltje dan al omhoog?
Toen wist ik amper wat seks wasquote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
En geloof het of niet. Ik zat in groep 3 en die kinderen gingen toen al in wc hokjes ballen. In groep fucking 3.
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Toen wist ik amper wat seks was. Lekker spelen met de Lego toch.
Ja en die paar boys, hoe oud waren die?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zat een negerinnetje in mijn klas. Ze werd door iedereen aangerand en door paar boys geneukt. Ze was een keer betrapt door een lerares in de wc ruimte.
Wat is een masterbeer?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ik masterbeer sinds mijn 8e levensjaar ong
Ik maak serieus geen grappen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en die paar boys, hoe oud waren die?groep 3 kan dat echt onmogelijk
12 of 13quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ik masterbeer sinds mijn 8e levensjaar ong
Oh dus dan is het waar. Groep 3 is gewoon onmogelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 12:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik maak serieus geen grappen.In de pauzes deden ze ook altijd stoer erover.
Jongen met wie ze was betrapt zat ook in ons klas. Er was eens een docu over boxsletjes uit de bijlmer en toen zag je ook een 9 jarige met zijn oudere broers en neven stoer doen dat hij op zijn 9e had geneukt.
Godverdomme ik weet toch in welke groep ik zat.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dus dan is het waar. Groep 3 is gewoon onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |