Haha mooi wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar ras
Hier is een idee he, wat nou he, wat nou als je het niet leest.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
Ja kan ik niks aan doen dat het niet mag Ken al die mensen niet eens
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook bang zijn als ik zo'n hond met een boomstam door het park zie rennen.
grappig omdat ambi ook kkgroot is.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha mooi wel.Gentle moest toen gecastreerd worden. Kreeg hij zo'n fucking grote kap om. Was gewoon een Ambilight man, shiit.
Vind dat er altijd zo zielig uitzien maar toch weer lachwekkendquote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha mooi wel.Gentle moest toen gecastreerd worden. Kreeg hij zo'n fucking grote kap om. Was gewoon een Ambilight man, shiit.
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
grappig omdat ambi ook kkgroot is.
Dikke kutten hebben ook pik nodig.quote:
ff fappenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dikke kutten hebben ook pik nodig.
Doet me denken aan toen ik een kind was en aangevallen was door een pitbull.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar ras
"Schatje, kom neuken, ben geil."quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet dat geil zijn hetzelfde was als pisdrang hebben
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik besef dat sommigen van jullie dat alsnog heel geil vinden.
Jahoooorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een kind was en aangevallen was door een pitbull.![]()
Heb een jaar in de bijlmer gewoond en echt hele vreemde dingen meegemaakt in dat jaartje. Ik was heel jong en had een bmx fiets en had een buurjongen zitten op mijn stuur en we gingen cruisen. Kwam er opeens een pitbull uit het niets op ons afrennen dus wij afstappen en wegrennen. Zag ik een neger lopen met een riem in zijn hand dus hij moest wel de eigenaar zijn. Ik om die man rennen met die kuthond achter me aan "meneer help help" Ik zweer het je, die man hij zo'n lege blik in zijn ogen en hij gewoon gewoon geen woord en keek gewoon recht voor zich. Uiteindelijk ging dat beest achter die buurjongen aan het grasveldje op en toen heb ik maar mijn fiets gepakt en fucking hard weggefietst. Heb die buurjongen daarna nooit meer gezien. Misschien was 'ie wel dood of zo.![]()
Ik ben doodserieus.quote:
Blame it on the weedquote:Op woensdag 25 december 2013 12:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus.Die man was enger dan zijn hond. Volgens mij had hij geen ziel man.
Zou het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |