ik heb mijn eigen tijdzonequote:Op woensdag 25 december 2013 00:04 schreef d4v1d het volgende:
je bent godverdomme 37 seconde te vroeg.
Meet topic is gesloten omdat het niet mag van het team daarbij wordt de meet zoals in andere subfora's in het SC topic gemeld.quote:
Bek dicht autistquote:
Gourmetten krijg ik echt een slappe zak van hequote:Op woensdag 25 december 2013 09:24 schreef Robophatt het volgende:
Rot op met die kut meetinformatie, maak daar een eigen topic voor ofzo. Ja ja ik weet het, mag niet.
Gourmetten
Borrelen
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:24 schreef Robophatt het volgende:
Rot op met die kut meetinformatie, maak daar een eigen topic voor ofzo. Ja ja ik weet het, mag niet.
Ja kan ik niks aan doen dat het niet magquote:
Wie welquote:Op woensdag 25 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan ik niks aan doen dat het niet magKen al die mensen niet eens
Supermarkt open met kerst![]()
Nogal jaquote:Op woensdag 25 december 2013 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie welzwakke line-up
Supermarkt die open israndstad
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat gourmetten. Het is als barbequen maar dan voor kabouters
Gisteren of morgen eten halenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Moet toch eten halen ; ( morgen pas gourmetten
Alles is dan toch al uitverkochtquote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Moet toch eten halen ; ( morgen pas gourmetten
Oh het gaat om eten van vandaag. Morgen wordt alles geregeldquote:Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles is dan toch al uitverkocht
Geen home alone?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gisteren of morgen eten halen
Kerstfilms van dit jaar vallen overigens echt extreem tegen.
Ja vorige week al ergens, maar toen heb ik 17 again gekeken want die had ik nog nooit gezienquote:
Zullen we onze eigen kerstromance makenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vorige week al ergens, maar toen heb ik 17 again gekeken want die had ik nog nooit gezien
Maar heb nog geen BTTF gezien, of Bridjet Jones
Ken ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 09:43 schreef Fascination het volgende:
Komt Trading Places er niet op? Die blijft leuk.
Wauw, ja altijd al gewildquote:Op woensdag 25 december 2013 09:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we onze eigen kerstromance maken
Wat gebeurde er? Zit nog steeds fiatquote:
Oh sry was tegen Fasquote:Op woensdag 25 december 2013 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ken ik nietKlinkt als The Holiday, en die
[..]
Wauw, ja altijd al gewild
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Zit nog steeds fiat
[..]
Oh sry was tegen Fas
ging even fckin gard omhoog maar niet ver genoeg nogquote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Zit nog steeds fiat
[..]
Oh sry was tegen Fas
zou dit niet pikken bebequote:Op woensdag 25 december 2013 09:49 schreef Robophatt het volgende:
Zo gaat mijn leven nu altijdik kap ermee
Was zeker ook voor iemand anders bedoeld ditquote:
Kerstromances gaan nooit van een leien dakje.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:49 schreef Robophatt het volgende:
Zo gaat mijn leven nu altijdik kap ermee
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 25 december 2013 09:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kerstromances gaan nooit van een leien dakje.
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was zeker ook voor iemand anders bedoeld dit![]()
quote:
Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat gourmetten. Het is als barbequen maar dan voor kabouters
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas is het nog te vroeg om mijn verdriet te verdrinken. Kwam er gisteren achter dat ik ECHT niks meer kan hebben. Had twee glazen rode wijn op en viel bijna in slaap om haf 8
Daar is het nooi te vroeg voorquote:Op woensdag 25 december 2013 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas is het nog te vroeg om mijn verdriet te verdrinken. Kwam er gisteren achter dat ik ECHT niks meer kan hebben. Had twee glazen rode wijn op en viel bijna in slaap om haf 8
Volgende week oud en nieuw, ben nu al bangquote:
Wel die met Jip & Janneke op de fles mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgende week oud en nieuw, ben nu al bangDenk dat ik gewoon de hele avond kinderchampagne ga drinken.
Nouja, gevoelsmatig dan.quote:
Enige die teltquote:Op woensdag 25 december 2013 10:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel die met Jip & Janneke op de fles mag ik hopen?
Bij iemand thuis om vervolgens naar de kroe te gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 10:04 schreef Germano het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk oudejaarsavond? Bij iemand thuis, in de kroeg of lekker op zolder?
Mevrouw ben u depressief?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:05 schreef Robophatt het volgende:
Spelletjesavond met vriendenEn daarna de teleurstelling van de stad voelen omdat overal teringdruk en besloten feesten
Waarschijnlijk met vrienden de kroeg in, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis om vervolgens naar de kroe te gaan
Jij?
Dat is het voordeel van in een dorp wonenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:05 schreef Robophatt het volgende:
Spelletjesavond met vriendenEn daarna de teleurstelling van de stad voelen omdat overal teringdruk en besloten feesten
Nou nee dokter, hoezo?quote:
Ja nouja, veel meer dan een dorp is dit hier ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 10:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met vrienden de kroeg in, ja.
Al moet ik zeggen dat ik er nog helemaal geen zin in heb.
[..]
Dat is het voordeel van in een dorp wonen.
Ideaal. Kun je gratis drinken als je eenmaal binnen bent.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja, veel meer dan een dorp is dit hier ook nietMaar toch is in zo ongeveer iedere kroeg hier een besloten feest met oud en nieuw.
Dat wel ja. Na twaalven ook wel gemakkelijkerquote:Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ideaal. Kun je gratis drinken als je eenmaal binnen bent.
Zorg dat je om 12 uur buiten bent bij die kroeg. Als iedereen elkaar het beste heeft gewenst loop je gemakshalve mee naar binnenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat wel ja. Na twaalven ook wel gemakkelijker
Denk dat dat nog moeilijk wordtquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga een poging doen het eerste topic van 2014 te openen
Verwijder alles wat eerder isquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat dat nog moeilijk wordt
De harde kern van FOK! zal wel weer topics spammen om 12 uur, jaquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
machtsmisbruikquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wie vind dat zo leuk dan?quote:
3/4 van nederland volgens mij.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie vind dat zo leuk dan?
In mijn familie gelukkig niemandalleen een keer gedaan op een familieweekend lang geleden.
FAILquote:Op woensdag 25 december 2013 10:27 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Kwaliteitstopic.
Haha shit jij komt echt oooveral héquote:Op woensdag 25 december 2013 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3/4 van nederland volgens mij.
bij ons thuis doen we het ook gelukkig nooit.
maar sommige vrienden willen nog wel eens op het idee komen
nee hoor, hele subforums waar ik nooit komquote:Op woensdag 25 december 2013 10:54 schreef Jhali het volgende:
Hoi
[..]
Haha shit jij komt echt oooveral hé
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:27 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Kwaliteitstopic.
jij weerquote:Op woensdag 25 december 2013 10:54 schreef Jhali het volgende:
Hoi
[..]
Haha shit jij komt echt oooveral hé
Ja je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, hele subforums waar ik nooit kom
klopt. deze het meeste en die andere als het in grtd weer kut is (dus best vaak)quote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja je weet wel wat ik bedoelBen een beetje uit mijn GRTD-hol aan het kruipen en er zijn minstens 3 andere SC's waar ik jou ook tegenkom
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee omdat je de sc wil opfleuren met kapotte plaatjes
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja?
Ik las net die lap tekst over seks en afgehakte kutten en zo, uit Chai's sig. Jij
alles er optyfenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gourmetten is zo gaar he. Al die kleine stukjes vlees .Hoe kan je daar geduld voor hebben.
Haha idd, 2x gedaan ofzoquote:Op woensdag 25 december 2013 11:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gourmetten is zo gaar he. Al die kleine stukjes vlees .Hoe kan je daar geduld voor hebben.
doe mij maar een kale punquote:Op woensdag 25 december 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha idd, 2x gedaan ofzoDoe mij maar lekker een kalekoen.
Ik heb ook liever een kale dan een vies behaarde, wat is nou goorder?! ;squote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:37 schreef Chloroform het volgende:
Geen hele kippen braden in je gourmetpannetje.
TR gemachtquote:
Gewoon heel konijn erop flikkeren.quote:
kerst met chloro lijkt me fantastischquote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
inb4 grappen over flappie, hjb sterf
Kan je het net zo goed grote lappen vlees kopen en in een pan droppen.quote:
Hele neus op de gourmetplaat.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerst met chloro lijkt me fantastisch
Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerst met chloro lijkt me fantastisch
Gezelligquote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen.
Ik niet ben kk irritant en asociaal en ga flessen kapot gooien tegen muren en om 3 uur 's nachts in m'n prullenbak kotsen gr.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Ben best leuk als ik dronken ben, al zeg ik het zelf.
ik begin over een uurquote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen.
nicequote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Doe je normaal ook, rip.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet ben kk irritant en asociaal en ga flessen kapot gooien tegen muren en om 3 uur 's nachts in m'n prullenbak kotsen gr.
Nice. Ik ga dan denk ik een keer douchen. Misschien.quote:
ja, tis weer kerst he, dan mag het weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik ga dan denk ik een keer douchen. Misschien.
Zullen we samen prosecco zuipen uit de fles?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha klopt dus kan net zo goed zuipen, schuif maar door die wijn vanavond.
zou je mij je billen laten inzepen voor een litecoin?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik ga dan denk ik een keer douchen. Misschien.
Ja precies. Welke shampoo gebruik je?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tis weer kerst he, dan mag het weer.
ook net gedaan
Iedereen één fles toch? Dan ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we samen prosecco zuipen uit de fles?
Ligt eraan, is een litecoin 5 miljoen waard?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je mij je billen laten inzepen voor een litecoin?
Tuurlijk. Een fles delen.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iedereen één fles toch? Dan ja.
10 euro ongquote:Op woensdag 25 december 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan, is een litecoin 5 miljoen waard?
haiquote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
Dronken mensen zijn fucking irritant.Liever stoners.
wajow je maakt me kkpsychischquote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nee, dan niet.quote:
Ik ben kkleuk dan, hjb.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
hoerquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan niet.
[..]
Ik ben kkleuk dan, hjb.
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
En dan heb je ook nog van die figuren die overdreven dronken gaan doen. Mur is ook zo eentje.
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
En dan heb je ook nog van die figuren die overdreven dronken gaan doen. Mur is ook zo eentje.
Jij bent sowieso leuk.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan niet.
[..]
Ik ben kkleuk dan, hjb.
Hebben jullie elkaar al eens gezien op een meat of zo?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
geen haar, dus geen shampoo.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Welke shampoo gebruik je?
100% oneensquote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gewoon te duur voor jou, vieze pauper. :squote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen haar, dus geen shampoo.
douchegel zat bij de gucci () eau de toilette die ik gisteren gekregen heb
[..]
100% oneens
Ik denk ook dat jij leuk bent als ik dronken ben.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
zal nog vies tegenvallenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij leuk bent als ik dronken ben.
;squote:Op woensdag 25 december 2013 12:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij leuk bent als ik dronken ben.
ik wilde mijn moeder al uitschelden toen ik het gucci doosje zag, maar het spul ruikt best okequote:Op woensdag 25 december 2013 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb bodylotion van Givenchy, so so lekker.
Hater.quote:
Je moeder uitschelden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde mijn moeder al uitschelden toen ik het gucci doosje zag, maar het spul ruikt best oke
mijn moeder heeft een jarenlange reputatie van slechte cadeausquote:Op woensdag 25 december 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moeder uitschelden.Ben je Mur ofzo. :s
Zou scheetje laten en over je been pissen.quote:
kkhard gewordenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou scheetje laten en over je been pissen.
Klopt maar deze was wel echt dankbaar. Komt niet vaak voor.quote:
Oh,hier m'n tantequote:Op woensdag 25 december 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een jarenlange reputatie van slechte cadeaus
verder niks tegen mijn moeder
en mur en ik zijn het soms wel over dingen eens. behalve haarstijl dan
Doe mij die make-updoos dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh,hier m'n tante
Jamie Oliver servies(die ik in mn kast laat tot ik het huis uitga)
Pyjama's
Hele makeupdoos(gebruik ik toch gvd niet)
nog bedankt hequote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan 's ochtends ook altijd weer opgewonden worden als ik de krassen zie die ik de nacht ervoor gemaakt heb. Je terrein afbakenen.
dit jaar was ik best tevreden alleen de vijzel die ik kreeg was een beetje lelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh,hier m'n tante
Jamie Oliver servies(die ik in mn kast laat tot ik het huis uitga)
Pyjama's
Hele makeupdoos(gebruik ik toch gvd niet)
Ochtendseksquote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan 's ochtends ook altijd weer opgewonden worden als ik de krassen zie die ik de nacht ervoor gemaakt heb. Je terrein afbakenen.
Zeg dat je een zeldzame ziekte hebt. Best geloofwaardig.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog bedankt hehoe leg ik dat aan de anderen uit dan
Geef mij die dan maar, ik moet nog een vijzel hebben.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar was ik best tevreden alleen de vijzel die ik kreeg was een beetje lelijk
Ja, moet m'n lillike gezicht toch ergens mee opfleuren.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg dat je een zeldzame ziekte hebt. Best geloofwaardig.
vijzelquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, moet m'n lillike gezicht toch ergens mee opfleuren.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Wat zeur je over een cadeau van toen je 10 was, gvd ondankbaar kkkind.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was 10 jaar ofzo heb dat hele ding allang weggepleurd
DEED ER TOCH GVD NIKS MEE.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zeur je over een cadeau van toen je 10 was, gvd ondankbaar kkkind.
Toen ik 10 was kreeg ik wel een kat, hahahah lekker voor je.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DEED ER TOCH GVD NIKS MEE.
Beter gaven ze me nog een kat ofzo :s
ik wilde er ook 1 hebben, alleen dan 1 die er minder raar uitzietquote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij die dan maar, ik moet nog een vijzel hebben.
Wowquote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je je dat nog herinneren dan?
Hahahaha ik al toen ik 5 was, lekker voor jequote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik 10 was kreeg ik wel een kat, hahahah lekker voor je.
Hahhahaah toen hadden wij er ook al een, haha lekker voor je.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha ik al toen ik 5 was, lekker voor je
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahhahaah toen hadden wij er ook al een, haha lekker voor je.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
Dat was overigens wel een lijp beest ook.Ging met d'r voorpootjes op je schouders hangen en dan met d'r bek heel je shirt onder kwijlen.
melken. Doen die van mn ouders ook, lekker aan mn nipsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
Dat was overigens wel een lijp beest ook.Ging met d'r voorpootjes op je schouders hangen en dan met d'r bek heel je shirt onder kwijlen.
Hahahaha.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]Zo eentje als janies heeft, met zo'n mongolenkoppie?
Dit.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
ze willen in je broekje komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
Watd met iedereen die me een fijne kerst gaat wensen dan
Leuk als het weer lente word ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil een Noorse boskat.
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
ouders hebben 2 main coones. ziet er leuk uit, maar intelligentie van een stoeptegelquote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
Dat majestic vinden.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
Ben je de hele dag haar aan het opruimen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Majestic as fuck.
Smalle kop man. Ik vind die grote honden met zo'n fucking grote kop echt geweldig.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat majestic vinden.
[ afbeelding ]
Dit is pas majestic.
Gewoon met de stofzuiger over die vacht gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je de hele dag haar aan het opruimen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Smalle kop man. Ik vind die grote honden met zo'n fucking grote kop echt geweldig.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Smalle kop man. Ik vind die grote honden met zo'n fucking grote kop echt geweldig.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Gevaarlijke honden man
quote:
FUCK YES.quote:
Nee heb het over die boerboel, American Bulldogs zijn kkliefquote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Onzin, ze zijn niet per definitie gevaarlijk.Een vriend van me heeft een Amerikaanse bulldog. Hij kreeg 'm als pup, dat beest groeide in een jaar op tot een fucking groot lomp beest dat dacht dat hij nog een pup was en op schoot kon.
Wel kklief.
Soundclip graag.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Wil ook oergeluiden maken als ik naar die foto kijk.
zou je oergeluiden laten makenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Wil ook oergeluiden maken als ik naar die foto kijk.
Oh zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb het over die boerboel, American Bulldogs zijn kkliefTante en oom hebben er een, wat een dweil bij mensen
American Bulldogs zijn inderdaad gewoon geweldige beesten. Mensen zijn alleen fucking bang.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb het over die boerboel, American Bulldogs zijn kkliefTante en oom hebben er een, wat een dweil bij mensen
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar rasquote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo.
Hahaha ja echt hoor, deze ook. Hij heet Gentle (gentleman) maar gvd wat een lomperd in al z'n enthousiasme.
Love it.
Zou ook bang zijn als ik zo'n hond met een boomstam door het park zie rennen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
American Bulldogs zijn inderdaad gewoon geweldige beesten. Mensen zijn alleen fucking bang.
mastiffy gekregen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar ras
Haha mooi wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja erg leuk hoor, ben ook een keer tegen de grond gewerkt omdat ze iets te enthousiast rondjes om me heen rende toen ik d'r uitliet en het is nog best een kleine hond voor haar ras
Hier is een idee he, wat nou he, wat nou als je het niet leest.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
Ja kan ik niks aan doen dat het niet mag Ken al die mensen niet eens
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook bang zijn als ik zo'n hond met een boomstam door het park zie rennen.
grappig omdat ambi ook kkgroot is.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha mooi wel.Gentle moest toen gecastreerd worden. Kreeg hij zo'n fucking grote kap om. Was gewoon een Ambilight man, shiit.
Vind dat er altijd zo zielig uitzien maar toch weer lachwekkendquote:Op woensdag 25 december 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha mooi wel.Gentle moest toen gecastreerd worden. Kreeg hij zo'n fucking grote kap om. Was gewoon een Ambilight man, shiit.
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
grappig omdat ambi ook kkgroot is.
Dikke kutten hebben ook pik nodig.quote:
ff fappenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dikke kutten hebben ook pik nodig.
Doet me denken aan toen ik een kind was en aangevallen was door een pitbull.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Schatje, kom neuken, ben geil."quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet dat geil zijn hetzelfde was als pisdrang hebben
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik besef dat sommigen van jullie dat alsnog heel geil vinden.
Jahoooorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een kind was en aangevallen was door een pitbull.![]()
Heb een jaar in de bijlmer gewoond en echt hele vreemde dingen meegemaakt in dat jaartje. Ik was heel jong en had een bmx fiets en had een buurjongen zitten op mijn stuur en we gingen cruisen. Kwam er opeens een pitbull uit het niets op ons afrennen dus wij afstappen en wegrennen. Zag ik een neger lopen met een riem in zijn hand dus hij moest wel de eigenaar zijn. Ik om die man rennen met die kuthond achter me aan "meneer help help" Ik zweer het je, die man hij zo'n lege blik in zijn ogen en hij gewoon gewoon geen woord en keek gewoon recht voor zich. Uiteindelijk ging dat beest achter die buurjongen aan het grasveldje op en toen heb ik maar mijn fiets gepakt en fucking hard weggefietst. Heb die buurjongen daarna nooit meer gezien. Misschien was 'ie wel dood of zo.![]()
Ik ben doodserieus.quote:
Blame it on the weedquote:Op woensdag 25 december 2013 12:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus.Die man was enger dan zijn hond. Volgens mij had hij geen ziel man.
Zou het?quote:
Waar kom je vandaan?quote:
ja mimangquote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kkook sinds kort p2p style wil je kope
Ja dat heb ik gehoord, nu valt het gelukkig reuze meequote:Op woensdag 25 december 2013 12:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou het?In 96 lagen er ook echt overal naalden in de bijlmer.
Nu valt het zeker mee. Serieus he, als we naar school liepen kwam je echt overal naalden tegen. Langs bosjes en gewoon op je pad. Zieke shit.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord, nu valt het gelukkig reuze mee
ff gevoelt of nie?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nu valt het zeker mee. Serieus he, als we naar school liepen kwam je echt overal naalden tegen. Langs bosjes en gewoon op je pad. Zieke shit.Was ook een keer met een klasgenoot mee naar het huis van zijn neef die veel ouder was. Toen de deur openging lag er gewoon een wijf op de grond bij de deur. Naakt en zwaar aan het trippen of zo
Negers.
Krijgen ze hun piemeltje dan al omhoog?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
En geloof het of niet. Ik zat in groep 3 en die kinderen gingen toen al in wc hokjes ballen. In groep fucking 3.
Zat een negerinnetje in mijn klas. Ze werd door iedereen aangerand en door paar boys geneukt. Ze was een keer betrapt door een lerares in de wc ruimte.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijgen ze hun piemeltje dan al omhoog?
Toen wist ik amper wat seks wasquote:Op woensdag 25 december 2013 12:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
En geloof het of niet. Ik zat in groep 3 en die kinderen gingen toen al in wc hokjes ballen. In groep fucking 3.
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Toen wist ik amper wat seks was. Lekker spelen met de Lego toch.
Ja en die paar boys, hoe oud waren die?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zat een negerinnetje in mijn klas. Ze werd door iedereen aangerand en door paar boys geneukt. Ze was een keer betrapt door een lerares in de wc ruimte.
Wat is een masterbeer?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ik masterbeer sinds mijn 8e levensjaar ong
Ik maak serieus geen grappen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en die paar boys, hoe oud waren die?groep 3 kan dat echt onmogelijk
12 of 13quote:Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ik masterbeer sinds mijn 8e levensjaar ong
Oh dus dan is het waar. Groep 3 is gewoon onmogelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 12:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik maak serieus geen grappen.In de pauzes deden ze ook altijd stoer erover.
Jongen met wie ze was betrapt zat ook in ons klas. Er was eens een docu over boxsletjes uit de bijlmer en toen zag je ook een 9 jarige met zijn oudere broers en neven stoer doen dat hij op zijn 9e had geneukt.
Godverdomme ik weet toch in welke groep ik zat.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dus dan is het waar. Groep 3 is gewoon onmogelijk
Ik denk speciaal onderwijsquote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nu heb je het over 9. Welke school deed jij dat groep 3 = 9 jaar
Heb het over een documentaire. Maar ze mogen het blijkbaar niet meer uitzenden. Ging om 'Sex Sells' Hadden ze het over banga's uit de bijlmer.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh nu heb je het over 9. Welke school deed jij dat groep 3 = 9 jaar
Mja nogsteeds een hoop tienermoeders daarquote:Op woensdag 25 december 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb het over een documentaire. Maar ze mogen het blijkbaar niet meer uitzenden. Ging om 'Sex Sells' Hadden ze het over banga's uit de bijlmer.
Je tienermoeder.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja nogsteeds een hoop tienermoeders daar
dm linkquote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
jenna jameson is online op camsite
echt lekker
Fiatquote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
mortaxx ltc 12.374.324,45 USD backup. where u at?
Hahahahaha 8,10/10 voor je verhaalquote:Op woensdag 25 december 2013 12:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een kind was en aangevallen was door een pitbull.![]()
Heb een jaar in de bijlmer gewoond en echt hele vreemde dingen meegemaakt in dat jaartje. Ik was heel jong en had een bmx fiets en had een buurjongen zitten op mijn stuur en we gingen cruisen. Kwam er opeens een pitbull uit het niets op ons afrennen dus wij afstappen en wegrennen. Zag ik een neger lopen met een riem in zijn hand dus hij moest wel de eigenaar zijn. Ik om die man rennen met die kuthond achter me aan "meneer help help" Ik zweer het je, die man hij zo'n lege blik in zijn ogen en hij gewoon gewoon geen woord en keek gewoon recht voor zich. Uiteindelijk ging dat beest achter die buurjongen aan het grasveldje op en toen heb ik maar mijn fiets gepakt en fucking hard weggefietst. Heb die buurjongen daarna nooit meer gezien. Misschien was 'ie wel dood of zo.![]()
Is nu te laatquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
fck man je had hard kunnen gaan op deze
Ik wil niet instappen na zo'n stijgingquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat zelfs ff op 0.03, still holding though.tot $27 ofz
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahahahaha 8,10/10 voor je verhaal!
Merry Christmas trouwens allemaal, fuckers.
snap ik. whales blijven ook sellwalls opgooin kkquote:Op woensdag 25 december 2013 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil niet instappen na zo'n stijging
Eén keer schietpartij van dichtbij.quote:
Nooit een fan van geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wilde je dan een linkje? Jenna Jameson ken je toch wel?
hahaha PPS 9mmquote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eén keer schietpartij van dichtbij.Zag gewoon kogels vliegen terwijl ik op de 6e verdiepen naar mijn huisdeur liep.
Ik was wel kankerdom want ik ging naar beneden kijken. Ik had gewoon geraakt kunnen worden of zo.
Volgens mij was er niemand geraakt want zag eentje rennen en zag hoe de pipa van die andere vastliep of zo
Haha, domme guyquote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eén keer schietpartij van dichtbij.Zag gewoon kogels vliegen terwijl ik op de 6e verdiepen naar mijn huisdeur liep.
Ik was wel kankerdom want ik ging naar beneden kijken. Ik had gewoon geraakt kunnen worden of zo.
Volgens mij was er niemand geraakt want zag eentje rennen en zag hoe de pipa van die andere vastliep of zo
crackerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, domme guy! Ik was vroeger serieus kk bang op die metrostations rond Bijlmer, altijd junks, geschreeuw, ruzie, gedoe. Nieuwmarkt ook btw
. I wasn't ready
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |