nee hoor, hele subforums waar ik nooit komquote:Op woensdag 25 december 2013 10:54 schreef Jhali het volgende:
Hoi
[..]
Haha shit jij komt echt oooveral hé
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:27 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Kwaliteitstopic.
jij weerquote:Op woensdag 25 december 2013 10:54 schreef Jhali het volgende:
Hoi
[..]
Haha shit jij komt echt oooveral hé
Ja je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, hele subforums waar ik nooit kom
klopt. deze het meeste en die andere als het in grtd weer kut is (dus best vaak)quote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja je weet wel wat ik bedoelBen een beetje uit mijn GRTD-hol aan het kruipen en er zijn minstens 3 andere SC's waar ik jou ook tegenkom
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee omdat je de sc wil opfleuren met kapotte plaatjes
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja?
Ik las net die lap tekst over seks en afgehakte kutten en zo, uit Chai's sig. Jij
alles er optyfenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gourmetten is zo gaar he. Al die kleine stukjes vlees .Hoe kan je daar geduld voor hebben.
Haha idd, 2x gedaan ofzoquote:Op woensdag 25 december 2013 11:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gourmetten is zo gaar he. Al die kleine stukjes vlees .Hoe kan je daar geduld voor hebben.
doe mij maar een kale punquote:Op woensdag 25 december 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha idd, 2x gedaan ofzoDoe mij maar lekker een kalekoen.
Ik heb ook liever een kale dan een vies behaarde, wat is nou goorder?! ;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |