Wel die met Jip & Janneke op de fles mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgende week oud en nieuw, ben nu al bangDenk dat ik gewoon de hele avond kinderchampagne ga drinken.
Nouja, gevoelsmatig dan.quote:
Enige die teltquote:Op woensdag 25 december 2013 10:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel die met Jip & Janneke op de fles mag ik hopen?
Bij iemand thuis om vervolgens naar de kroe te gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 10:04 schreef Germano het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk oudejaarsavond? Bij iemand thuis, in de kroeg of lekker op zolder?
Mevrouw ben u depressief?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:05 schreef Robophatt het volgende:
Spelletjesavond met vriendenEn daarna de teleurstelling van de stad voelen omdat overal teringdruk en besloten feesten
Waarschijnlijk met vrienden de kroeg in, ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis om vervolgens naar de kroe te gaan
Jij?
Dat is het voordeel van in een dorp wonenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:05 schreef Robophatt het volgende:
Spelletjesavond met vriendenEn daarna de teleurstelling van de stad voelen omdat overal teringdruk en besloten feesten
Nou nee dokter, hoezo?quote:
Ja nouja, veel meer dan een dorp is dit hier ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 10:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met vrienden de kroeg in, ja.
Al moet ik zeggen dat ik er nog helemaal geen zin in heb.
[..]
Dat is het voordeel van in een dorp wonen.
Ideaal. Kun je gratis drinken als je eenmaal binnen bent.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja, veel meer dan een dorp is dit hier ook nietMaar toch is in zo ongeveer iedere kroeg hier een besloten feest met oud en nieuw.
Dat wel ja. Na twaalven ook wel gemakkelijkerquote:Op woensdag 25 december 2013 10:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ideaal. Kun je gratis drinken als je eenmaal binnen bent.
Zorg dat je om 12 uur buiten bent bij die kroeg. Als iedereen elkaar het beste heeft gewenst loop je gemakshalve mee naar binnenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat wel ja. Na twaalven ook wel gemakkelijker
Denk dat dat nog moeilijk wordtquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga een poging doen het eerste topic van 2014 te openen
Verwijder alles wat eerder isquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat dat nog moeilijk wordt
De harde kern van FOK! zal wel weer topics spammen om 12 uur, jaquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
machtsmisbruikquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wie vind dat zo leuk dan?quote:
3/4 van nederland volgens mij.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie vind dat zo leuk dan?
In mijn familie gelukkig niemandalleen een keer gedaan op een familieweekend lang geleden.
FAILquote:Op woensdag 25 december 2013 10:27 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Kwaliteitstopic.
Haha shit jij komt echt oooveral héquote:Op woensdag 25 december 2013 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3/4 van nederland volgens mij.
bij ons thuis doen we het ook gelukkig nooit.
maar sommige vrienden willen nog wel eens op het idee komen
nee hoor, hele subforums waar ik nooit komquote:Op woensdag 25 december 2013 10:54 schreef Jhali het volgende:
Hoi
[..]
Haha shit jij komt echt oooveral hé
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:27 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Kwaliteitstopic.
jij weerquote:Op woensdag 25 december 2013 10:54 schreef Jhali het volgende:
Hoi
[..]
Haha shit jij komt echt oooveral hé
Ja je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, hele subforums waar ik nooit kom
klopt. deze het meeste en die andere als het in grtd weer kut is (dus best vaak)quote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja je weet wel wat ik bedoelBen een beetje uit mijn GRTD-hol aan het kruipen en er zijn minstens 3 andere SC's waar ik jou ook tegenkom
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee omdat je de sc wil opfleuren met kapotte plaatjes
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja?
Ik las net die lap tekst over seks en afgehakte kutten en zo, uit Chai's sig. Jij
alles er optyfenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gourmetten is zo gaar he. Al die kleine stukjes vlees .Hoe kan je daar geduld voor hebben.
Haha idd, 2x gedaan ofzoquote:Op woensdag 25 december 2013 11:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
Gourmetten is zo gaar he. Al die kleine stukjes vlees .Hoe kan je daar geduld voor hebben.
doe mij maar een kale punquote:Op woensdag 25 december 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha idd, 2x gedaan ofzoDoe mij maar lekker een kalekoen.
Ik heb ook liever een kale dan een vies behaarde, wat is nou goorder?! ;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |