Gisteren of morgen eten halenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Moet toch eten halen ; ( morgen pas gourmetten
Alles is dan toch al uitverkochtquote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Moet toch eten halen ; ( morgen pas gourmetten
Oh het gaat om eten van vandaag. Morgen wordt alles geregeldquote:Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles is dan toch al uitverkocht
Geen home alone?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gisteren of morgen eten halen
Kerstfilms van dit jaar vallen overigens echt extreem tegen.
Ja vorige week al ergens, maar toen heb ik 17 again gekeken want die had ik nog nooit gezienquote:
Zullen we onze eigen kerstromance makenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vorige week al ergens, maar toen heb ik 17 again gekeken want die had ik nog nooit gezien
Maar heb nog geen BTTF gezien, of Bridjet Jones
Ken ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 09:43 schreef Fascination het volgende:
Komt Trading Places er niet op? Die blijft leuk.
Wauw, ja altijd al gewildquote:Op woensdag 25 december 2013 09:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we onze eigen kerstromance maken
Wat gebeurde er? Zit nog steeds fiatquote:
Oh sry was tegen Fasquote:Op woensdag 25 december 2013 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ken ik nietKlinkt als The Holiday, en die
[..]
Wauw, ja altijd al gewild
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Zit nog steeds fiat
[..]
Oh sry was tegen Fas
ging even fckin gard omhoog maar niet ver genoeg nogquote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Zit nog steeds fiat
[..]
Oh sry was tegen Fas
zou dit niet pikken bebequote:Op woensdag 25 december 2013 09:49 schreef Robophatt het volgende:
Zo gaat mijn leven nu altijdik kap ermee
Was zeker ook voor iemand anders bedoeld ditquote:
Kerstromances gaan nooit van een leien dakje.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:49 schreef Robophatt het volgende:
Zo gaat mijn leven nu altijdik kap ermee
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 25 december 2013 09:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kerstromances gaan nooit van een leien dakje.
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was zeker ook voor iemand anders bedoeld dit![]()
quote:
Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat gourmetten. Het is als barbequen maar dan voor kabouters
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas is het nog te vroeg om mijn verdriet te verdrinken. Kwam er gisteren achter dat ik ECHT niks meer kan hebben. Had twee glazen rode wijn op en viel bijna in slaap om haf 8
Daar is het nooi te vroeg voorquote:Op woensdag 25 december 2013 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas is het nog te vroeg om mijn verdriet te verdrinken. Kwam er gisteren achter dat ik ECHT niks meer kan hebben. Had twee glazen rode wijn op en viel bijna in slaap om haf 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |