quote:Op woensdag 25 december 2013 11:37 schreef Chloroform het volgende:
Geen hele kippen braden in je gourmetpannetje.
TR gemachtquote:
Gewoon heel konijn erop flikkeren.quote:
kerst met chloro lijkt me fantastischquote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
inb4 grappen over flappie, hjb sterf
Kan je het net zo goed grote lappen vlees kopen en in een pan droppen.quote:
Hele neus op de gourmetplaat.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerst met chloro lijkt me fantastisch
Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerst met chloro lijkt me fantastisch
Gezelligquote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen.
Ik niet ben kk irritant en asociaal en ga flessen kapot gooien tegen muren en om 3 uur 's nachts in m'n prullenbak kotsen gr.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Ben best leuk als ik dronken ben, al zeg ik het zelf.
ik begin over een uurquote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond helemaal de tering zuipen.
nicequote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Ben best leuk als ik dronken ben, al zeg ik het zelf.
Doe je normaal ook, rip.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet ben kk irritant en asociaal en ga flessen kapot gooien tegen muren en om 3 uur 's nachts in m'n prullenbak kotsen gr.
Nice. Ik ga dan denk ik een keer douchen. Misschien.quote:
ja, tis weer kerst he, dan mag het weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik ga dan denk ik een keer douchen. Misschien.
Zullen we samen prosecco zuipen uit de fles?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha klopt dus kan net zo goed zuipen, schuif maar door die wijn vanavond.
zou je mij je billen laten inzepen voor een litecoin?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik ga dan denk ik een keer douchen. Misschien.
Ja precies. Welke shampoo gebruik je?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tis weer kerst he, dan mag het weer.
ook net gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |