ik heb mijn eigen tijdzonequote:Op woensdag 25 december 2013 00:04 schreef d4v1d het volgende:
je bent godverdomme 37 seconde te vroeg.
Meet topic is gesloten omdat het niet mag van het team daarbij wordt de meet zoals in andere subfora's in het SC topic gemeld.quote:
Bek dicht autistquote:
Gourmetten krijg ik echt een slappe zak van hequote:Op woensdag 25 december 2013 09:24 schreef Robophatt het volgende:
Rot op met die kut meetinformatie, maak daar een eigen topic voor ofzo. Ja ja ik weet het, mag niet.
Gourmetten
Borrelen
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:24 schreef Robophatt het volgende:
Rot op met die kut meetinformatie, maak daar een eigen topic voor ofzo. Ja ja ik weet het, mag niet.
Ja kan ik niks aan doen dat het niet magquote:
Wie welquote:Op woensdag 25 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan ik niks aan doen dat het niet magKen al die mensen niet eens
Supermarkt open met kerst![]()
Nogal jaquote:Op woensdag 25 december 2013 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie welzwakke line-up
Supermarkt die open israndstad
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat gourmetten. Het is als barbequen maar dan voor kabouters
Gisteren of morgen eten halenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Moet toch eten halen ; ( morgen pas gourmetten
Alles is dan toch al uitverkochtquote:Op woensdag 25 december 2013 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Moet toch eten halen ; ( morgen pas gourmetten
Oh het gaat om eten van vandaag. Morgen wordt alles geregeldquote:Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles is dan toch al uitverkocht
Geen home alone?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gisteren of morgen eten halen
Kerstfilms van dit jaar vallen overigens echt extreem tegen.
Ja vorige week al ergens, maar toen heb ik 17 again gekeken want die had ik nog nooit gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |